Zaujimave, vyskusam co pises. Zamknem vidlu. Ale len pre pochopenie, aky vplyv ma pruzenie na brzdny ucinok ? Teda okrem jednoznacneho prenesenia taziska na prednu gumu pri brzdeni, co ak mas zadnicu nad zadnou osou by nemal byt az tak velky rozdiel. V terene bu som to pochopil ale na hladkom asfalte.
Tiez si trufnem povedat ze 28mm GP 4000sII maju lepsiu prilnavost na suchom hladkom asfalte, ako MTB plaste zo stuplami. Ale to bude dost kus od kusu.
Pruzenie ma ten vplyv, ze v momente zabrzdenia sa ti
vidla zacne zanarat a tu energiu zacne pohlcovat, ktora by inak sla inam. Ale pisal som o tom, ze sa chces prehodit cez
rajdy Prilnavost bude asi lepsia, ale su uzke,valivy odpor a smykove trenie tam bude isto mensie. Inak by sa na hradzi jazdili len miniony
.. a cim vacsi valivy odpor, tym viac energie musis vynalozit, aby si to ubrzdil.