No, ono ve fullech toho pod 80 moc zatím moc není. Kromě Kellys Theose jsem našel jen Cube Stereo Hybrid 120 Pro 500 2019 za 75 tis, ale ten má Bosche a váží 24 kg, takže nic moc. A pak už jen https://elektrokola.heureka.cz/superior-exf-909-2018/ za 77 tis.Kč. což je 29"
nebo Ghost Hybride Kato FS S3.9 AL 2019 kterej mi ale příjde za ty peníze blbě vybavenej a navíc je jen v Lku, což je na manželku asi velký.

Blbý je, že toho Kellyse si nebude manželka moct vyzkoušet, protože je to z obchodu, kterej mám 400km daleko. To že mi to to kolo přivezli před tím až domů byla náhoda, protože zrovna od nich jel obchoďák do mých končin.

Bazar jsem znova neprojížděl, ale ještě se na to kouknu.
03.09.2019 - 09:06:47
00
Merida Onetwenty 500, 600 by se mela dát koupit v akci pod 80tis. Kross Soil Boost 1.0, nebo 1.0SE taky. Oboje nejsou vůbec špatný kola a mají Shimano motor. To bych bral jako plus, aby jsi řešil stejný věci.
03.09.2019 - 10:21:15
00
Ja som kúpil Rock Machine STORM e60-29 cena prijatelná spodná hranica , prejdených zatial len pár km ,na skúšku vhodný . celkom silný motor trochu neskorší záber
03.09.2019 - 12:18:50
00
Radohanno - měl jsi pravdu, želva trochu pomohla, ale pořád to není ono. Udělal jsem test podle toho videa - sedl jsem si na kolo na rovině a vidlice posunula kroužek na necelých 20%. Takže to mám dost natlakované na tvrdo. Až koupím pumpičku, upustím to na 30%, jak doporučovali v tom videu. Dneska mi od obchodu přišel poštou záručák, manuál a poslali mi dva tokeny. Takže předpokládám, že ve vidlici je ještě jeden. Pokud nebude stačit, že upustím vzduch na těch 30%, tak zkusím vyndat ten poslední token.

Konečně začínám trochu chápat, jak ty vidlice fungujou. Palo7: teoreticky by u těch velkých zdvihů mělo na ty menší terény zabrat to, když se vidlice nenafouká na tak tvrdý tlak, ne? Vadilo by něčemu, kdybych to pak ženě nafoukal třeba tak, že vidlice jí po nasednutí na kolo klesne na 35%?
03.09.2019 - 15:27:04
00
Myk. Čarovat jde hodně..Vím že dnesje takové množství možností výběru až oči přechází. řa já na kolech jezdím spousty let..Nejdříve pevné kola. pak první odpružená vidlice marzzochi XC400 pradědeček vidlic z roku 1994. Měla fantastický zdvih 5cm. pak už croscountry 100mm.. další enduro 130mm a nyný těch 170.. popravdě..nejsem závodník..Vždy jsem byl běžný cyklista.. lítal jsem po lese,silnici..kdysi kolem 5-7 tisíc ročně.. ull je pohodlnější..Ale stále nijak nepoci´tuji rozdím mezi zdvihem 130-170mm. A nepoznám rozdíl v ůhlu pokud je rozdíl 70 nebo 69 stupňů..Oni ti výrobci se tam o moc nelyší..Hlavní je pokud se manželce líbí,využije kolo k jízdě,má to dobrý poměr výkon cena.. A samozřejmě se na kole musí dobře cítit. Tady je možnost ladění..Někdy se může stát že něco nesedí. Ženy mají jiný poměr těla a končetin. Ale to je tak vše..https://www.youtube.com/watch?v=uAgtL5hfTQQ
03.09.2019 - 17:40:12
00
69 a 70 nepoznáš, ale to jsou oboje XC úhly. Ale 69 a 66 poznáš dost už při posedu a pár km jízdy. 70st bude u vidlice okolo 100mm a u vidlice 170mm bude úhel někde okolo 65st. Jestli to nepoznáš, tak je něco špatně ;-)
03.09.2019 - 18:38:16
00
Myk: každý chceme koupit co nejlepší poměr cena výkon (osazení) :-) Ale vybirej to ve správné kategorii a ne napříč kategoriemi. Když půjdeš kupovat auto, tak taky nebereš jen výhodný kup, ale řešíš i na co to auto chceš. Neříkám, že to bude nepoužitelný, ale asi by jsi nechtěl jezdit po silnici offroad speciálem jen proto že byl výhodný kup.
03.09.2019 - 18:43:06
00
Myslim si, že 170mm vidlicí si doma nikdy nenastavíš tak aby byla citlivá na jemný terén a polní cesty. To chce zkusit na více kolech. To že vidlice stojí 20tis. ti vůbec nezaručí, že se ženě nebude lépe jezdit na kole s vidlicí za 8 a méně tisíc. To stejný třeba brzdy, dal jsem ženě dobrý brzdy, musel jsem vyměnit za horší, brzdilo to pro ni moc :-D
03.09.2019 - 18:47:20
00
Ok, napůl jsi mě přesvědčil, kouknu na něco jinýho, jestli bude možnost to vyzkoušet. Nejvíc mě lákalo to DI2, protože žena má problémy s řazením a tohle by jí asi vyřešilo problém, měla by tam čísílka :D.
03.09.2019 - 18:56:13
00
Berme to tak..Úhel položení není všechno.. Jde o rám a celou geometrii..Spousta recenzí co jsem četl mluví právě o tom že Kellys Theos je hravé kolo..Obratné řízení a kvalitní odpružení do každého terénu..Asi jsou novináři jelita..Kupuji Slovenský časopis Biker a jak jsem psal jsem laik..35 let jezdění na kole..30 let MTB ,ale nebudu zde tvrdit že menší zdvih je lepší a že při jízde po louce poznám 65-70 stupňů úhel.. Dával jsem zde už video od Trail Hunter kde přesně popisuje vše o rozměrech a úhlech. Neznám mykovu manželku..netuším na čem jezdí .má li kolo nebo nikoli..Myslím však že už jsme jim udělali v hlavě guláš..Již to nechám na myka ..Je to jeho rozhodnutí..a jeho ženy..Doporučím přečíst si nějaké recenze o kolech na vebech,v časopisech a youtube...
03.09.2019 - 19:30:46
00
https://mtbs.cz/clanek/kellys-theos-am-en?page=1#.XW6i-nRI-Uk
Theos má úhel 68 a 67.. ??
https://www.youtube.com/watch?v=uAgtL5hfTQQ&t=337s
03.09.2019 - 19:31:50
00
Je to tak, mám z toho v hlavě guláš :D

Ale ta diskuse byla dobrá a užitečná, protože mě přivedla k následujícímu řešení:
V pátek obětuju litr a půjčím si někde na dva dny v půjčovně ekolo. Asi neseženu fulla, tak manželku posadím na to moje kolo. Bude jí sice velký, ale když jí stáhnu sedlovku, tak sice nebude mít ideální posez, ale vyzkouší si jízdu z kopce a do kopce na boost. Vezmu jí na nějakej menší okruh do terénu, kterej tady máme typicky okolo a uvidíme, jestli jí to chytne.
Dokud nezjistím tohle, jestli bude jezdit se mnou tady v terénu, kterej se tu reálně nachází, tak nemá smysl rozmýšlet jestli Meridu, Krosse nebo Theose. I kdybychom to jeli někam do obchodu zkusit, tak mi nějaká zkušební jízda na parkovišti u obchodu neřekne, jestli žena bude se mnou jezdit a jeslti nebude bát z toho krpálu, co tu máme, jezdit.
No a podle toho jak bude zápasit s tím mým kolem, tak uvidím, jestli ten Theos EN by mohl mít vůbec šanci nebo jestli to je úplně mimo.
03.09.2019 - 21:00:21
02
Di2 bude asi super. Ale většina ebiku má 1x něco a tak se dá naučit řadit, snad ;-)
Nevím odkud jsi, ale některý obchody mají dokonce testovací dráhu v terénu (Moravská Nová Ves). Samozřejmě úplný ideál je to půjčení na celý den, nejlepší by bylo domluvit si možnost třeba po hodině apd. vyměnit za jiný model. Dále je možnost půjčení ebiků přímo na trailech (Jedovnice). A pak jsou testovací dny, to je úplně super. Zkusíš za den klidně 10kol.
04.09.2019 - 07:38:54
00
Morava je pro mě mimo. Zajet na trail dobrý nápad, ale nejbližší mám 1,5 hodiny cesty a půjčení kola tam je podle ceníku za 1400 na den, tak to spíš vyřeším tím půjčením tady v místě. Koneckonců, dneska jsem se dozvěděl, že město zvažuje vybudování trailu 500m od mého domu, tak nemusím nikam jezdit, ušetřím čas, peníze za cestu a žena si zkusí trail (zatím neupravený) přímu u baráku :D
P.S. ten příměr s autem byl trefnej, stačil by mi kombík, ale koupil jsem si SUV 4x4 protože bylo za výhodnou cenu :D Každopádně díky za rady, přimělo mě to minimálně se nad tím zamyslet.
04.09.2019 - 08:26:12
01
Myku držím palec..Pokud by šlo..pokus se manželce trochu upravit i sedlo..Lze s ním posunovat.Aby nebyla moc natažená. Nepamatuju jaká máte od sebe rozdíl v hmotnosti a výšce..Ale pokud je vidle na tebe přefouklá, tak myslím že s ní se to nehne..Ale myslím že tvé řešení je velmi dobré..jinak s tím autem..i kolem.. nepotřebuji mít takové auto co mám..Ovšem bez V8 se žít nedá.. U mě je to nemoc..Prostě jakmile jednou poznáš lepší tak už nechceš zpátky..Stejně je to u všeho..Někdo má luxusní vozy,jiný elektroniku,kolo,oblečení..
04.09.2019 - 16:17:40
00
keyboard_arrow_up