Kliknutím prejdeš na
www.wilier.com
Reklama
Jezus napísal:
Ja sa divim, ze u nas to nerobia. Teda aspon som o tom doteraz nepocul, ze by niekoho poslali na kontrolnu emisnu kontrolu. Opravnenie na to maju.

neviem ako tá kontrolná funguje, či je tam potom niekto ako dohľad, ale ak ťa len pošlú a ty potom máš predložiť doklad je to prašť jak uhoď, kamarát zas vybaví.. ak ťa zmerajú na mieste to neoyebeš..

CHUPACABRA :devil:

12.09.2019 - 12:58:15
z clanku som porozumel, ze po*ebavaju aj stanice STK/EK, ktore ti dali nalepku, cize kamarat ti uz nevybavi (s najvacsou pravdepodobnostou). Samozreme ide potom o vacsie peniaze, kde sa budu vyskytovat a ktore stanice kontrolovat...
12.09.2019 - 14:00:07
Ano to z clanku idu aj na stanice, no ja som myslel ze ako u nas funguju tie kontroly na ktore ta mozu policajti poslat ak sa im daco nezda.. ci je to tiez dajak potom viac pod dozorom alebo standard

CHUPACABRA :devil:

12.09.2019 - 16:08:46
Jezus napísal:
Ja sa divim, ze u nas to nerobia. Teda aspon som o tom doteraz nepocul, ze by niekoho poslali na kontrolnu emisnu kontrolu. Opravnenie na to maju.


Opravnenie maju, ale mobilna STK(EK) chyba. No nic, je na cas si dat skontrolovat stav DPF.
12.09.2019 - 16:15:51
Viac buzerácie je dobré? *****. Dpf a im podobné. Podľa vás to znižuje emisie? Podľa mňa nie. Auta sú čím ďalej dostupnejšie a jazdí sa viac a viac takže síce emisie na auto sú omnoho nižšie ale emisie z cestnej dopravy sú vyššie. Okrem toho 4 najväčšie lode na svete znecistuju ovzdušie viac ako celá cestná doprava. A činnosť človeka má neviem či 9 alebo 0.9% podiel na celkových emisiach, zbytok (tá podstatná časť) sú prírodné procesy.

Prečo jazdiť autom keď mám bicykel?
Bicykel je hlavne dopravný prostriedok, športová pomôcka je až v druhom rade.
Slobodný človek neexistuje.
Život je boj o pohodlie

12.09.2019 - 17:32:43
Myslím si, že to význam má. Teraz som sa vrátil z Kréty, kde je minimum nových aút a garantujem Ti, že prechádzka ulicou plnou aút bola pre moje pľúca riadny šok.
To s tými loďami a lietadlami je samozrejme pravda.
12.09.2019 - 20:23:46
s loďami je to pekné prirovnanie globálne pre planétu, ale keď to rozmeníš na drobné je rozdiel či ti to fúka dakde uprostred oceánu a či ti to fúka rovno pod nos v meste kde sa pohybuješ pešo..
to máš ako s fajčením, netrápi ťa tolko že niekto fajčí na záhrade doma, ale že niekto fajčí vedľa teba pri stole už hej

CHUPACABRA :devil:

13.09.2019 - 09:28:24
mna trapi fajcenie vedla mna najma pod stolom :-D
13.09.2019 - 13:16:09
"Au Revoir, Assholes, I Am Escaping To The French Countryside Forever In My Peugeot Boxer 4X4 Concept"
:hai:
https://jalopnik.com/au-revoir-assholes-i-am-escaping-to-the-french-countr-1838446128
26.09.2019 - 09:16:18
Ja hovorím o globale, a nemyslite si, že keď emisie (a imisie) necítite, že nie sú. Dakedy som mal citróen bx 1.9d a žral tak 4l na 100km teraz mam renault kangoo 1.5dxi a žere tiež tak. A teraz zákon zachovania hmoty hovorí čo? Stále sú to 4l nafty... Keď sa vypaluje dpf tak kam ide ten bordel?

Prečo jazdiť autom keď mám bicykel?
Bicykel je hlavne dopravný prostriedok, športová pomôcka je až v druhom rade.
Slobodný človek neexistuje.
Život je boj o pohodlie

26.09.2019 - 16:00:51
skoda ze nie je vyclenene mesto kde by sa odporcovia DPF a "zbytocneho" riesenia emisii mohli odstahovat, ja totizto v meste nechcem dychat dym. cim viac novych aut na cestach tym je to lepsie, DPF by sa malo vypalovat na dialnici co je absolutne ok. realita je taka ze sa obcas pusti aj v meste ale statisticky je to malo
28.09.2019 - 21:52:31
Je toho malo , a to preto lebo na vypaľovanie ti treba konštantne otáčky a čas . Ja som napríklad v KE meste multivan nevypalil ... musel som ísť do Prešova a až na spiatočnej ceste mi oznámilo , že proces vypaľovania ukončený . Avensis takéto figúry nestvara . Ide autonómne , čím novšie , tým otravnejsie sú tie auta :)
28.09.2019 - 22:20:10
Ja nie som odporca ničoho ale hovorím, že zo 100l nafty je rovnaké množstvo bordelu, nech sa to spáli v akomkoľvek motore. Rozdiel je len v tom smrade. Akurát možno rozdiel bude v pomerne CO vs CO2.

Prečo jazdiť autom keď mám bicykel?
Bicykel je hlavne dopravný prostriedok, športová pomôcka je až v druhom rade.
Slobodný človek neexistuje.
Život je boj o pohodlie

28.09.2019 - 22:40:47
Rozdiel je v mikrocasticiach - ci ich dychas, alebo zhoria vo filtri. Ale kedze tomu vobec nerozumies, tak si radsej nieco nastuduj a pis az potom.

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
http://youtu.be/ueNgBL77Wps

29.09.2019 - 01:10:20
Máš pravdu, vôbec nerozumiem. Jedná sa o častice PM10, PM2.5 a u nás nemerané PM1. Označuje priemer častice v mikrometroch. PM10 (hlavne z áut Euro2 a nižšie) dokáže zachytiť už "filter v nose" čiže ich viem vysmrkať. Naproti tomu PM1 hlavne z áut noriem euro5, eev a euro6 (vznikajú vďaka dokonalejšiemu spaľovaniu) sa dokážu dostať cez pľúca do krvného obehu a zanášať vlasočnice. Tým nehovorím, že u starej herky nie sú PM1, len sú v oveľa menšom množstve aj vďaka menej dokonalému spaľovaniu. Tu sa však nejedná o plyny ale o pevné častice. Keď už sme pri tom. Chceš ešte niečo vedieť?

Prečo jazdiť autom keď mám bicykel?
Bicykel je hlavne dopravný prostriedok, športová pomôcka je až v druhom rade.
Slobodný človek neexistuje.
Život je boj o pohodlie

29.09.2019 - 08:59:23

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)