Suhlasim s oboma. Debata 2 piest vs 4 piest je velmi vseobecna, kazda
brzda je ina plus 4 piesty maju casto krat aj inu paku a tlacia viacej kvapaliny. Ten clanok som cital uz davno, ale je viac menej irelevantny, lebo neudava silu brzd pri roznych kotucoch, len pri nejakom benchmarku. Celkom zaujimave je porovnanie Deore, XT a Zee, kde je 4 piest Zee viac menej v strede.
Nechce sa mi nad tym travit vela casu, v podstate aj 4 piest aj vacsi kotuc zvacsia brzdnu silu, otazne je o kolko a zaroven je tam vela premennych (typ brzd, paka, atd). No ked som to davnejsie studoval, vyslo mi, ze v mojom pripade je lepsie dat vacsi kotuc ako len vymenit strmen za 4 piest a zatial som fakt spokojny.
Kazdopadne ja by som tam nedaval 203 kotuc a ani nejake extra silne kotvy, ci uz 4 piest alebo 2. Ak nechces vela minat, pozrel by som Zee 640, ci starsie SLX (675) ci XT (785), tie najdes za dobru cenu (mozno aj nove niekde). A co sa tyka vykonu v labaku (tiez robil Enduromag), nie su to take kotvy, aby ti znicili Epicona. Kazdopadne budu ovela lepsie ako Tektro.