Joj, chlapci. Najskor si nieco nastudujte, potom tu diskutujte o technickych zalezitostiach.
Motor ma samozrejme otacky v tisicoch (2000 predpokladam tie bosche pri napati tych 36V) krutak na rotore jednotky Nm. Ito ma pravdu, cuca to v maxime cez 600W (ked slapnes na
pedale napr. na zaciatku) Potom to je cele o naprogramovani kontrolera a tam nevidime. Pri vysokych otackach do motora nepretlacis tych 600W - back emf effect.
Pri jazde do strmeho kopca sa tie motory prehrievaju a znizuju vykon - opat iba naprogramovana krivka, teplota/vykon.
Neodlokovany motor na turbe da 28km, co je tak hodina a
baterku mas scucnutu, tak si lahko mozes vyratat priemerny elektricky prikon motora - priblizne 500W. To neznamena vykon na kolese, 95% ucinnost ma kontroler a v dobrych otackach ma motor 90%, v zlych kludne aj 50%
Ja nemam vymienaciu baterku, mam 1000Wh, do kopcov som siel 1000W, na rovinkach 500W ostalo mi 3%.
A teraz ta najlepsia vec, typek, co vyhral bez elektriky mal presne rovnaky cas ako vitaz pedelec! Niekde sa stala chyba. A to s dvoma baterkami!