To je este ten lepsi pripad. Horsie by bolo bez zaratavania nul trenovat. Mozes jazdit pri peknom vykone s nizkym pulzom. Horsie bude ale v preteku.

Ak mas moznost, posli mi zaznam vyjazdu (s nulami) v tejto structure (hodnoty su ilustracne), rad ti vypocitam priemerny tep bez zaratania nul.

Prílohy:

Bez názvu.png
Bez názvu.png 5.66 KiB thumb_up0thumb_down

09.10.2019 - 12:24:51
00
Mám len takéto záznamy o pulzoch pri oboch priemerných výkonoch. Podľa oboch výkonov má väčšiu hodnotu tréning s priemerným pulzom 99 bpm. - bez zarátavania núl. :D

Prílohy:

pulzy a priemerný výkon 174 w - Garmin -  so zarátavaním núl.PNG
pulzy a priemerný výkon 174 w - Garmin - so zarátavaním núl.PNG 106.49 KiB thumb_up0thumb_down

pulzy a priemerný výkon 177 w - Garmin - so zarátavaním núl.PNG
pulzy a priemerný výkon 177 w - Garmin - so zarátavaním núl.PNG 107.08 KiB thumb_up0thumb_down

09.10.2019 - 14:03:20
00
Ok, mozno postaci aj takto, vsimni si, ze v tom druhom grafe, kde neratas nuly (resp < 74 wattov), mas pri kilometroch ~ 8, 25, 32, 44, 47 useky kde je uplne konstantny vykon - rovna ciara, ale tepy su velmi nizke, rychlost vyssia - evidentne zjazd max s lahkym prislapavanim. Mne to pripada tak, ze v pripade volby nezahrnat nulovy vykon (pre prakticke ucely je to zrejme menej ako nejaka hodnota povedzme ~ 70 watt) garmin nahradza tuto hodnotou poslednou, ktora bola vacsia nez ta hranica. Takze ides do kopca, na 300 watoch, si na vrchole, este sa do toho poriadne opries, nech mas rychlost do zjazdu a zvesis nohy, minutu neslapes (resp. s mensim vykonom nez 74 watt), tepy klesnu, rychlost sa zvysi a stale mas 300 wattov. A tak to je, pokial neprisliapnes viac ako 74 wattov. Najlepsie to vidiet na km 46 - 47. Ja som mal predstavu, ze ked das volbu neratat nuly, tak jednoducho nebere to meranie pokial ide o vykon a tepy do uvahy. Ale potom by nesedeli tie grafy na vzdialenost, to je fakt :-). No a toto je ten background, ktory nemam. Samozrejme, pri takychto interpolaciach je urcite mensie zlo, nuly pocitat.
09.10.2019 - 14:50:30
00
:D :D :D tak my sa tu hrame na skvele priemery a borec ma vypadky signalu PM (alebo cokolvek to je) :D :D :D

tie dlhe rovne ciary konstantneho vykonu su celkom carovne. napriklad 372W pri 0 kadencii to nedokaze vela ludi :D

Trash in trash out - klasicka Ivanova analyza...

Prílohy:

kuzelnik.JPG
kuzelnik.JPG 84.46 KiB thumb_up0thumb_down

09.10.2019 - 15:08:15
00
A môže čakat dalej. Kým vytriezveš. :D Ved sa o tom bavíme už asi štvrtý den. O výkonových chobotinách, ktoré mne /ked som mal tri týždne nastavený garmin s nezaratavaním nul/ a možno nie len mne vychádzali. Orientoval som sa len podla pulzov - LTHR. Analýzo. :D Sa zobuď. Konečne.


Naposledy upravil ivan dňa 09.10.2019 - 15:25:16, celkovo upravené 1 krát.

09.10.2019 - 15:22:12
00
ktory nevies kde mas ako sme sa dohodli minule :D

go on!
09.10.2019 - 15:25:01
00
Si sa dohodol. Sám so sebou. LTHR nevieš kde máš ty. V živote si nešiel pretek časovku. Nie ešte že by si ich vyhrával. :D A vlastne si šiel. Takže platí len to na konci. :D
09.10.2019 - 15:27:18
01
Hosť napísal:
Ok, mozno postaci aj takto, vsimni si, ze v tom druhom grafe, kde neratas nuly (resp < 74 wattov), mas pri kilometroch ~ 8, 25, 32, 44, 47 useky kde je uplne konstantny vykon - rovna ciara, ale tepy su velmi nizke, rychlost vyssia - evidentne zjazd max s lahkym prislapavanim. Mne to pripada tak, ze v pripade volby nezahrnat nulovy vykon (pre prakticke ucely je to zrejme menej ako nejaka hodnota povedzme ~ 70 watt) garmin nahradza tuto hodnotou poslednou, ktora bola vacsia nez ta hranica. Takze ides do kopca, na 300 watoch, si na vrchole, este sa do toho poriadne opries, nech mas rychlost do zjazdu a zvesis nohy, minutu neslapes (resp. s mensim vykonom nez 74 watt), tepy klesnu, rychlost sa zvysi a stale mas 300 wattov. A tak to je, pokial neprisliapnes viac ako 74 wattov. Najlepsie to vidiet na km 46 - 47. Ja som mal predstavu, ze ked das volbu neratat nuly, tak jednoducho nebere to meranie pokial ide o vykon a tepy do uvahy. Ale potom by nesedeli tie grafy na vzdialenost, to je fakt :-). No a toto je ten background, ktory nemam. Samozrejme, pri takychto interpolaciach je urcite mensie zlo, nuly pocitat.


Presne tak. Menšie zlo alebo aj lepšia výpovedná takéhoto hodnota priemerného výkonu v tréningu. Pretože v tréningu sa väčšinou jazdí so snahou o väčší výkon. Čo pri nezarátavaní núl môže viesť k opačnému efektu. Pri väčšom výkone zhoršenie výkonnosti.
09.10.2019 - 15:39:40
00
ivan napísal:
LTHR nevieš kde máš ty.

povedal Ivan ktory nedokaze pochopit jednoduchy text ze ma brat poslednych 20min z 30min aktivity niekomu kto chodi(l) na zatazove testy 2x do roku.
Práve priemerný tep za posledných 20 min. je cca váš anaeróbny prah. Ono, tých možností je viacero, všetky podrobnosti sa dozviete aj zo záťažového testu, kde dostanete komplet údaje na tanieri a čo najpresnejšie...

seems legit :D
09.10.2019 - 15:41:03
00
A stále čakáme.

LTHR:

https://www.mtbiker.sk/clanky/9747/jazdite-efektivnejsie-so-sporttesterom-zakladne-zony-a-ich-vyuzitie.html


Naposledy upravil ivan dňa 09.10.2019 - 15:43:47, celkovo upravené 1 krát.

09.10.2019 - 15:43:26
00
ten citat je z toho clanku :D
09.10.2019 - 15:43:46
00
No vidíš. Aspoň niečo si trafil. :D
09.10.2019 - 15:45:34
00
a ak chces origo source tak je to (pravdepodobne) prelozene odtialto

https://joefrielsblog.com/determining-your-lthr/

I am asked yet again how to find one's lactate threshold heart rate (LTHR) by doing a 30-minute time trial. I really don't understand what seems to be so difficult about this. All that's required is running (or riding) as hard as you can possibly go for 30 minutes ALL BY YOURSELF. It must be solo. Doing this as a part of a race or with training partners will change the outcome. Your number will be too high. If you want to do it with others or as a part of a race then you need to make it 60 minutes duration instead of 30.

Once you've captured the data in your device download it to your software and find your average heart rate for the last 20 minutes. That's an approximation of your LTHR (also often referred to as anaerobic threshold or functional threshold heart rate). If you don't have software all you have to do is push the lap button 10 minutes into the test. That will then capture the last 20 minutes as a standalone "interval." Your average heart rate for that portion is close to your LTHR. Note that this DOES NOT mean that you go easy for 10 minutes and then turn it on with 20 minutes remaining. It's 30 minutes all out.
09.10.2019 - 15:49:20
00
Zas trepeš nezmysly.
Maximálny pulz mám z jedného zo 14 vlaňajších pretekov - 180. V závere cestného preteku s dojazdom na kopec. Rovnako ako máš aj ty maximálny pulz z cestného preteku napr. 2017 Leithagerg Rad Marathon - 196 bpm, nie z testovania. Moje LTHR, Z 4 pri bpm. 158 - 88 % z max. pulzu 180 platí.

Prílohy:

,,maximálny,, pulz - 195 z testov.PNG
,,maximálny,, pulz - 195 z testov.PNG 28.08 KiB thumb_up0thumb_down

skutočný maximálny pulz -196 - z preteku Leithaberg Rad Marathon 2017.PNG
skutočný maximálny pulz -196 - z preteku Leithaberg Rad Marathon 2017.PNG 25.79 KiB thumb_up0thumb_down

09.10.2019 - 16:23:15
00
takze max okolo 195 pri testovani pri 23stupnoch a 196max pri 32stupnoch v zavode povazujes za zasadny rozdiel ale to ze svoj LTHR netrafis minimalne o 4pulzy a navyse si uplne nahodne odhadnes svoje zony je OK?

mimochodom to ze mam max okolo 195 neznamena ze som na testoch nemal viac. to slovicko okolo si si vsimol?
09.10.2019 - 16:31:52
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up