mňa zaujalo toto - https://www.mtbiker.sk/shop/tretry-a-obuv/mtb-tretry/shimano-tretry-shme701-modre.html

dal som otázku na dorovnanie ceny ako na Gravity - mne ukazuje vernostnú cenu 139,90 (reálna je 150), Gravity má 129,90...dostal som odpoveď, že v poho s kupónom si ich môžem kúpiť za 130...lenže mne kolonku na kupón v košíku nezobrazuje (aspoň som ju nenašiel)

potom som však našiel toto - https://www.mtbiker.sk/shop/tretry-a-obuv/mtb-tretry/shimano-sh-me701mb-panske-mtb-tretry-modra.html správna veľkosť, aj by som si ich šiel zobrať do Hrádku, ale ak by boli za tých 130 €...na to som však už odpoveď nedostal :)

čo teraz? :D

    21.10.2019 - 11:06:14
    00
    Príloha:
    zlav kupon.JPG
    zlav kupon.JPG 53.74 KiB thumb_up0thumb_down

    21.10.2019 - 11:09:44
    01
    heh, tak to som si veru nevšimol :D menšie sa to nedá spraviť? :D

    každopádne kód funguje len na tie v prvom odkaze, na tie čo sú na predajni nie...:)
    21.10.2019 - 11:11:11
    00
    Suhlasim, ze by si to zasluzilo trochu zvacsit, resp. zo zlavy spravit samostatnu sekciu formularu :-) . Napr.
    Príloha:
    zlav kupon2.JPG
    zlav kupon2.JPG 44.3 KiB thumb_up1thumb_down

    21.10.2019 - 11:20:10
    00
    Ty sa v tom skicari akosi vyzivas, uz si tu samizda cosi take podobne "konfiguroval" :-D
    21.10.2019 - 11:29:26
    00
    Teraz som sa pohral s "vyvojarskymi nastrojmi" priamo v prehliadaci, copy&paste kodu, uprava textu nazvu/popisu, aby to vyzeralo cistejsie :lol:.
    Pre lepsiu predstavu, niet nad ilustraciu.
    21.10.2019 - 11:41:16
    00
    no bol som si včera vyskúšať tie tretry, sadli dobre a tak som si ich kúpil...rozdiel v cene pri rovnakom tovare je však pre mňa zvláštny prístup...mňa nemá čo zaujímať za koľko ste tie tretry nakúpili vy...mohol som si ich len vyskúšať a objednať rovno z netu inde...nemal by som ich hneď, ale možno dnes alebo zajtra...navyše ako naschvál včera v obchode nefungovala platba kartou, tak po pol hodine čakania som to nakoniec zaplatil prevodom...ale to sa stane...inak bol som v Hrádku asi po 3 rokoch a musím povedať, že je to skôr výdajňa tovaru z e-shopu, ako regulérny bajkový obchod...aj som si chcel niečo kúpiť naviac, ale výber nebol nejak extra veľký... :)
    22.10.2019 - 08:30:09
    00
    Skúsenosť: Objednal som si bike z eshopu za necelých 4000€ bez skúšania keďže u nás je samozrejmosť, že ponúkaný tovar len objednám pre zákazníka a zoberiem si za to slušnú maržu. Bike prišiel na predajňu pomerne rýchlo. Doteraz všetko OK. Prišiel som teda na predajňu. Pri skúške badať niekoľko nedostatkov: Nevycentrované ridy, asymetricky osadené brzdy (páky), zle zoštelovaná prehadzovačka, vŕzganie stredového zloženia a zadný brzdový kotúč sa opiera o platničky tak, že koleso nemá skoro žiadny volnobeh. Hovorím si, že nevadí a podla kvality zloženia biku si to radšej doštelujem doma sám. Takže platím a berem bike domov. V garáži zistujem, že hadička z remotu teleskopky je osadená tak, že pri stlačení brzdy dochádzka ku kontaktu - hadička aj brzda je zodretá. Zadná brzda sa mi nedarí nastaviť takže demontujem prasiatko a zisťujem, že osadzovacia pätka na ráme (karbónovom) je vybrúsená do gulata(wtf?)! Čiže už jemné dotiahnutie spôsobuje vyosenie prasiatka voči kotúču. Neviem ako si toto mechanik nevšimol ale je rozhodnuté a bike idem na druhý deň vrátiť. Vrátenie prebieha bez problémov, personál ani nekontroluje nahlásený problém s rámom. Dostávam do ruky dobrobis na zaplatenú sumu a peniaze majú prísť na účet. Na další deň posielam mail s novou objednávkou. Po 7 dňoch nemám bike, peniaze ani odpoveď na novú objednávku. Nemám odpoveď na dalšiu správu ohladne vrátenia peňazí. Na čísle zákaznickej podpory nikto nezdvíha...
    22.10.2019 - 10:07:19
    00
    katko pozeral som tie tretry. Tie 2 rozdielne produkty pochadzaju od roznych dodavatelov s rozdielnymi cenami. Teba sice nemusi zaujimat za kolko sme ich nakupili, my sa ale musime riadit urcitymi pravidlami a preto sme Ti vedeli dorovnat cenu na jeden produkt (ten co nebol skladom), ale nie na ten druhy (co bol skladom). Mal si teda moznost si vybrat ten co bol na predajni a mat ho hned za vyssiu cenu, alebo objednat ten druhy, lacnejsi a mat ho do 2 dni. Neviem ake mas kriteria na bicyklovu predajnu, ale mame 500 m^2 plochy a 1800 produktov vystavenych v Hradku + dalsich 2400 v sklade co vies dostat na pockanie. Co by to podla teba spravilo "regulernym bajkovym obchodom"?

    emilcervenan tu sa vyjadri kolega k detailom. Co sa tyka vratenia penazi, tie spracovavame raz tyzdenne, takze ak uz nie su, tak budu coskoro na ceste. V zakonnej lehote 14 dni to stihame.
    22.10.2019 - 11:31:12
    00
    no z prveho pohladu mam pocit ze vsetky veci vystavene nemate...aj tie moje tretry boli niekde v sklade v krabici :) ale mozno sa mylim :)
    22.10.2019 - 11:52:51
    00
    To co je oznacene ako v predajni je fyzicky v predajni. Nemame vsetky velkosti vsetkych tretier na stene, pochopitelne, takze konkretnu velkost ti donesu z miestnosti (v predajni), kde mame vsetky velkosti tretier a prilieb. 1800 typov produktov nie je malo ale ani to nie je Tesco, o to sa ani nesnazime. Cize co by to podla teba spravilo "regulernym bajkovym obchodom"? Viac navesaneho tovaru / aby to vyzeralo plne tovaru?
    22.10.2019 - 12:09:40
    00
    nejde o veľkosti, ja som mal dojem, že nie všetky veci, ktoré sú v e-shope "na predajni" sú vystavené...otázka je, či je to pri tom sortimente, ktorý je na webe aj fyzicky možné...tie moje tretry boli posledný kus a vystavené neboli (čo je na druhú stranu šťastie pre mňa, lebo ich nikto nekúpil, kým som prišiel)...možno som sa len zle pozeral, ale niektoré veci som vôbec nezaregistroval, že ich tam máte (alebo som nebol v tej správnej miestnosti)...vo väčšine obchodov čo som bol, je dosť tovaru aj za pokladňou a vy tam nemáte okrem nejakej výživy asi nič...

    edit: ale keď si to tak vezmem, asi je to aj očakávaním, že nájdem v predajni veci, ktoré občas zahliadnem na nete a potom človek očakáva, že to možno nájde aj v obchode, keď tam príde fyzicky...ale ja už tak či tak po obchodoch nechodím a kupujem z netu, takže toto bola len taká "sklamaná" výnimka :D
    22.10.2019 - 12:26:42
    00
    katko tie co su oznacene ako na predajni su na predajni, lebo nasa expedicia sa podla toho orientuje (kde ma produkt hladat ak sa objedna cez eshop), takze je v nasom zaujme to mat presne. Samozrejme nejake vynimky sa vzdy najdu, ale my to chceme mat co najpresnejsie. Co sa tyka toho co mame za pokladnou - kopu vyzivy v priestore, kde ine obchody maju vsetko od prislusenstva cez duse az po rukavice atp. My tieto veci mame rozvesane po predajni - https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/centrum.html.
    22.10.2019 - 12:45:49
    00
    @emilcervenan Pozdravujem, podme pekne po poriadku.

    "Objednal som si bike z eshopu za necelých 4000€ bez skúšania keďže u nás je samozrejmosť, že ponúkaný tovar len objednám pre zákazníka a zoberiem si za to slušnú maržu." - Orbeu Oiz 2020, ktorú ste si objednal máme v predobjednávke a bude u nás na predajni plne k dispozícii, aktuálne ešte nami objednané modely neboli vyrobené, čakáme ich ale v priebehu novembra. Zákazníkom ponúkame širokú ponuku bicyklov, samozrejme nevieme držať skladom všetko ale každoročne viac ako zdvojnásobujeme náš sklad, na budúci bude priamo u nás vyše 1000 bicyklov priamo skladom.

    "Nevycentrované ridy, asymetricky osadené brzdy (páky), zle zoštelovaná prehadzovačka, vŕzganie stredového zloženia a zadný brzdový kotúč sa opiera o platničky tak, že koleso nemá skoro žiadny volnobeh." - kolegovia na predajni Vám počas skúšky bicykla na predajni nastavili všetko podľa Vašej preferencie, od nás ste odchádzal s funkčným nastaveným bicyklom. To, že ste sa na druhý deň rozhodol vrátiť ho sme akceptovali, bol Vám spravený formulár na vrátenie a zadaná požiadavka na vrátenie peňazí - vrátenie peňazí robíme raz týždenne hromadným príkazom, peniaze Vám na účet prídu, robíme to skôr ako zákonom stanovená lehota, predpokladám zajtra alebo v štvrtok.

    Na další deň posielam mail s novou objednávkou. Po 7 dňoch nemám bike, peniaze ani odpoveď na novú objednávku. Nemám odpoveď na dalšiu správu ohladne vrátenia peňazí. Na čísle zákaznickej podpory nikto nezdvíha... - dopytujete nás na objednávku bicykla, kde zmeny ktoré by ste rád realizoval sú mimo bežne ponúkané možnosti, preverujeme u dovozcu a vo výrobe v Španielsku, či niečo podobné je možné spraviť v rámci custom výroby, ktorú Orbea ponúka. Ihneď, ako obdržíme stanovisko, budeme Vás informovať.
    22.10.2019 - 14:01:15
    01
    @Boo_boo Ďakujem za odpoveď tu na fóre. Kedže som nemal žiadnu spätnú väzbu na moju objednávku-mail nemám šancu vedieť, že sa niečo preveruje. To isté mail s dotazom na dobropis. Je na ňom uvedený dátum splatnosti v deň kedy som bike vrátil ale to nie je problém. S pozdravom.
    22.10.2019 - 15:14:14
    00
    keyboard_arrow_up