bral som odtial zadny naboj a aj spice a nic, ani dan mi nedali platit. aj B-rh-positivo by mohol napisat ;)
07.11.2019 - 13:36:52
00
Cez colnicu by Ti náboje aj kazeta mali v pohode bez zadržania na dph prejsť. Ak by to bolo niečo väčšie , tak si už budeš musieť zaplatiť potrebné poplatky ak cena s poštou presiahne 22 eur
07.11.2019 - 17:05:36
00
Palo TT napísal:
lto su tam aj fotky na vahe https://www.aliexpress.com/item/32964485033.html

TurbiOno ten Force, co mam teraz uz viac ako 5 rokov sluzi nakoniec dobre. Tiez cakam, kedy sa Shimano naboje s novym ratchetom objavia, takze toto su len doplnkove/dalsie kolesa a dal som preto sancu alternative. Vsak uvidim ako sa osvedcia.

Hej, ale 2x rocne menis preventivne vnutri ring a najazdis 2500km rocne. To by som ja musel menit naboj asi 5x rocne :D .. ja uz mam dost aj ked musim menit retaz, natoz aby som sa babral s tymto. Na DTckach som najazdil desiatky tisic km. Bez vymeny ratchetu, len premazanie /ale treba sa obcas tomu povenovat/. Alan este viac, ten sice ratchet menil, ale kvoli vydreniu z dovodu vaklu v loziskach. Co je to, co mozno tieto ZTTO caka... Akoze nie som pesimista, ale ak sa ratchety nerobia s fakt kvalitneho matrosu a s perfektnymi toleranciami a nie su pouzite fakt kvalitne loziska, tak to bude pruser vacsi ako Novatec. No, ale tak kazdopadne som zvedavy. Mozno to bude fajne :) .. 300g je za tu cenu parada, snad sa to nerozpadne niekde .. ako niektore original DTcka, co sa rozlepovali na prirube :D .. holt budes zase priekopnik :)
07.11.2019 - 17:51:10
10
Co sa tyka colnice, tak aby ste potom niekedy neboli prekvapeni. Colnici vedia dodatocne dodanit vyzvou .. aj par rokov ;) .. kolega by vedel rozpravat. Ale stava sa to malokedy .. hlavne ak niekto z obchodov da podnet, ak im cina kazi obchod, tak sa tomu povenuju, popozeraju a .. ale to ja len tak. Aby ste vedeli, ze ak vam to preslo colnicou, este to neznamena, ze ste navzdy z obliga :D .. ten strasiak nad hlavou stale visi :D
07.11.2019 - 17:53:57
00
Tak to radšej nebudem riešiť cez ali, chcel som ušetriť na novej xtr kazete, ale kvôli 20e sa to asi neoplatí. Keby mi to zadržali tak by sa to dosť predražilo keďže by som musel platiť aj clo aj dph. Ďakujem teda za rady :)
07.11.2019 - 20:12:42
00
Ito ak si niečo príležitostne kúpiš z Číny , alebo z nejakej inej z tretích krajín , tak Ťa colnica určite nebude dodatočne po pár rokoch otravovať. Bola tu reč o tom že si niečo pre seba kúpiš a neobchoduješ s tým :-)
08.11.2019 - 08:00:42
00
Rad by som si nechal poradit nejake zapletene mtb kolesa: vnutorna sirka 25mm,urcene na xc (viacmenej lesne, polne cesty,zvaznice,single,minimum rozbitych usekov,bez skokov), limit 400-450€, tuhe, vaha okolo 1500g, predne koleso boost,zadne nie,pevna os vpredu 15x110mm,zadna 12x142mm, samozrejme TLR, vaha cca 85kg.
Zatial moja predstava: vpredu: No tubes Ztr Crest mk3,alebo mk3 Arch, alebo dt swiss xr391, vzadu bud mk3 Arch,alebo dt swiss xr391. Naboje vpredu i vzadu dt swiss 350 straightpull,spice dt swiss competition race straightpull a niple dt swiss sguorx pro head alu pro lock.

Aku kombinaciu z tohto zvolit (predpokladam ze crest mi zavrhnete limit 86 kg, resp. len dopredu by mohli byt vhodne a vzadu arch).Co sa tyka spicov a niplov je to ok? Bude treba este nieco prikupit k tomuto? Doteraz som mal Mavix XA 2018 s ich nabojmi,cca 1900g.Nejake ine navrhy? Ide mi hlavne o vahu,tuhost,trvacnost (viem ze si chvalia dt swiss 1900,ale hladam nieco lahke).Diky
16.11.2019 - 15:59:10
00
Zdravim, mate niekto skusenosti s tymito kolesami prosim? Chcem ich vymenit za OEM Crossmaxy na Canyone Exceed.

https://www.bike-discount.de/en/buy/fulcrum-red-passion-3-29-disc-6-holes-15x100-12x142-wheelset-597461

Maju limit 90 kg (vojdem sa do neho s velkou rezervou) a nevyzeraju velmi high-techovo, ale vaha je celkom zaujimava. Rozhodujem sa medzi nimi a tymito:

https://www.bike-discount.de/en/buy/mavic-crossmax-elite-29-wheelset-767480

Diky za rady
20.11.2019 - 07:56:10
00
Vnútorná šírka ráfku 21mm je veľké mínus.
20.11.2019 - 08:09:17
00
Fulcrum majú 21mm vnútornú šírku, Mavic 22mm, čo je pri oboch prípadoch celkom "outdated". Za štyri stovky sa dajú postaviť/kúpiť lepšie kolesá. Napríklad niečo od DT Swiss
20.11.2019 - 08:15:06
00
Diky za tip, toto vyzera naozaj dobre, aj ked so sirkou 23 mm, co ale na 2,25 plaste ktore jazdim by malo byt ok

https://www.bikestacja.pl/en/bicycle-parts/mtb/wheels-mtb/wheels-bikestacja/to-shields-is-6-finger-screws/sets-of-29/wheels-set-notubes-crest-mk3-29-dt-swiss-350-is-straightpull-1460g-48744.html
20.11.2019 - 09:23:54
00
Ak môžem poradiť, osobne by som už ráfiky pod vnútornú šírku 25 mm nechcel, je to 100 a jedno, viem že kedysi boli iné štandardy. Neviem koľko máš váhu no namiesto tých Crest by som vybral radšej DT Swiss 391 osobne ich mám na jednom bicykli.
20.11.2019 - 10:18:35
00
Na týchto ráfikoch by sa tiež dalo vyskladať :-)
https://www.mtbiker.sk/shop/kolesa-a-rafiky/rafiky/mtb/29/remerx-rx-2027-29-mtb-rafik-cierna.html
20.11.2019 - 10:45:17
00
Ja akoze rozumiem ze sirka rafika je dolezita pre komfort, ale nie je to asi jediny dolezity paramater, nie? Preco sa potom este stale vyrabaju (takze asi aj predavaju) aj 22 mm? Napriklad tie Crossmaxy so super recenziami. Je vobec realne citit rozdiel medzi 23 a 25 alebo 27 mm, ak mam 72 kg a jazdim bezduse 2,25 na hardtaily? Diky
20.11.2019 - 10:56:18
00
sa citim ako dinosaurus ked mam 19mm crossmax SL PRO WTS a jazdim na tom 2,35 a 2,25 :)
20.11.2019 - 11:07:14
00
keyboard_arrow_up