:D
ja mám tiež sadu, ale už 2 roky, tak asi staršie verzie
-predné na núdzový dojazd stačí
-výdrž slabá, v žiadnom prípade na denné svietenie na celodennom výjazde (našťastie som na cesťáku už vyše roka nesedel...)
-hliníkové krúžky som hneď odšróboval, majú iba estetický význam a zhoršujú viditeľnosť z boku
16.11.2019 - 11:15:05
00
na alze sa objavili, aj ked este nie su dostupne, svetla meteor
napr Meteor Storm Pro by mal mat v baleni aj drziak na prilbu, ma vymenitelne akku ... na alze popis skoro ziaden, ale bikeradar , alebo road.cc ich popisuju celkom dost
16.11.2019 - 13:13:59
01
Mam doma storm, kupil som z merlina a nelutujem, paradne svetlo
16.11.2019 - 13:22:37
00
tie blikave mody nie su otravne?
16.11.2019 - 13:27:03
00
Nepouzivam tak neviem
Volis si blikanie alebo svietenie a potom 4 urovne vykonu.
Vies si aj zvolit ktory zo svetlometov svieti. Jeden ma sosovku do sirky jeden do dialky, standardne idu oba naraz.
16.11.2019 - 13:35:32
00
user_id napísal:
Zadovazil som si nove svetlo na cesty
"NEWBOLER German Standard Flashlight For Bicycle 4000 mAh Bike light Front and Back Light Kit USB LED Headlight Accessories Mount"
https://www.aliexpress.com/item/33020129941.html

Po vybaleni ho zatial hodnotim nasledovne:
+ spracovanie
+ pekny kuzel
+ hmotnost (s drziakom 195g vs Force Pen s drziakom 115g)
- manual mohol byt obsiahlejsi [chyba info k indikatoru nabijania]
- drziak s gumenym uchytom o riaditka by bol zrejme praktickejsi, najma pri uzkych "aero" baranoch.

Telo je prevazne z kovu, drziak z plastu.

Uvidime ako sa osvedci vonku.


Dalsie postrehy:
+ otocna hlava. Ked je svetlo naklonene, aby svietilo viac do dialky, pri strete staci potocit svetlo doboku.
+ klasicke a blikave mody su oddelene. Blikave mody sa aktivuju az dlhsim stlacenim tlacidla.
+ fakt neoslepuje. Ludom som ledva do tvare videl.
- chyba mi prepinanie medzi modmi bez nutnosti prejst cez vypnuty stav

Cakam kedy Cinania pridu s dialkovym ovladanim otacania svetiel do stran, nech si clovek moze nasvietit do zakruty :).

Príloha:
Komentár súboru: Najslabsi rezim
IMG_20191115_183121741.jpg
IMG_20191115_183121741.jpg 217.11 KiB thumb_up0thumb_down


Príloha:
Komentár súboru: Najsilnejsi rezim
IMG_20191115_183133740.jpg
IMG_20191115_183133740.jpg 256.58 KiB thumb_up0thumb_down


Príloha:
Komentár súboru: Najslabsi rezim
IMG_20191115_183217107.jpg
IMG_20191115_183217107.jpg 218.66 KiB thumb_up0thumb_down


Príloha:
Komentár súboru: Najsilnejsi rezim
IMG_20191115_183207915.jpg
IMG_20191115_183207915.jpg 250.09 KiB thumb_up1thumb_down

16.11.2019 - 14:44:42
02
Gusto0 napísal:
LEZYNE ZECTO DRIVE - potreboval som blikacky ktore bude naozaj vidiet - a to je asi jedine co splnili. kupoval som sadu predna+zadna.
- tlacitko - ide pekne z tuha (na oboch) - casto kym svetlo vypnem si prehodim rezim ktorych je tam na moj vkus zbytocne vela. zapnut/vypnut/zmenit rezim pocas jazdy je priam nebezpecne.
- uchytenie - zadna strana je z tvrdeho plastu, svetlo sa lahko poodoci ked onho napr. zavadide. ak sa vam medzitym dostal prach,piesok,blato pri miesto uchytenia mate vystarane - mam uz dooskierane rajdy aj sedlovku. toto je asi ich najvacsi fail. na sedlovku 30,9 ide pomerne tazko uchytit.
- krytka USB je tiez maly zazrak ale stym sa da zit - len si treba dat poroz ze ste ju naozaj dali spravne naspat po nabijani, to tiez nieje uplne jednoduchy a samozrejmy ukon.
- viditelnost z boku - pocas jazdy svieti z bazdej strany jedna malinka cervena diodka - to myslia vazne ako viditelnost z boku? :-D
- predna sa da pouzit na nudzovy - zdoraznujem nudzovy, svieti velmi bodovo - dojazd domov.
- vydrz nemam scim porovnat (su to prve akumulatorove blikacky co mam), udaje od vyrobcu celkom sedia.
- CNC spracovanie :-D jedine tak maly hlinikovy kruzok okolo svetla - vsetko ostatne je tvrdy lacno posobiaci plast. tymto by sa fakt chvalit nemuseli.

- že ide ztuha mne dajako nevadí? Aj tak nezapínam a neprepínam za jazdy.
- ja som na zadnú sponu svetiel hneď po vybratí z obalu navliekol kúsok duše a nič nemám doškriabané (dušu často používam na ochranu rámu či komponentov). Používam na sedlovku o pár desatín mm širšiu bez problémov.
- dávno som na zadné svetlo dával dodatočnú ochranu z duše, ale zistil som, že to nemá význam. Nič sa svetlu nerobí ani v daždi ani v blate.
- asi áno aj, svetlo má určitý nezanedbateľný rozptyl do strán.
- predné svetlo používam iba cez deň alebo za šera :) Ale ako núdzovka sa dá použiť...
- výdrž primeraná sile svetla a veľkosti baterky :)
- ? koho to zaujíma :lol:
16.11.2019 - 22:53:52
00
lukas6s8p napísal:
:D
ja mám tiež sadu, ale už 2 roky, tak asi staršie verzie
-predné na núdzový dojazd stačí
-výdrž slabá, v žiadnom prípade na denné svietenie na celodennom výjazde (našťastie som na cesťáku už vyše roka nesedel...)
-hliníkové krúžky som hneď odšróboval, majú iba estetický význam a zhoršujú viditeľnosť z boku

Diki za tip, už som to aj ja dal dole. Lenže takto tam neostane nič CNC opracované :D
16.11.2019 - 22:59:20
00
andrej25 napísal:
na alze sa objavili, aj ked este nie su dostupne, svetla meteor
napr Meteor Storm Pro by mal mat v baleni aj drziak na prilbu, ma vymenitelne akku ... na alze popis skoro ziaden, ale bikeradar , alebo road.cc ich popisuju celkom dost


Objednané, dik. Aj ked som mal v pláne Nitocore BR35
17.11.2019 - 16:30:32
00
Ozrejmite mi ako je to s USB. Keď budem mať (čínske/nečínske) svetlo napájané cez USB konektor (logicky 5V) a ebay baterypack z 4*18650 (teda cca 8V) aj s konektorom USB nebude nejaký problém?
17.11.2019 - 17:23:45
00
USB svetlo je na 5V ak sa nemylim.. existuju aku packy s vymenitelnymi clankami, ktore maju aj USB vystup, ale mozes pouzit akukolvek powerbanku
17.11.2019 - 17:30:07
00
Myslel som konkrétne toto

Prílohy:

s-l1600.jpg
s-l1600.jpg 149.75 KiB thumb_up0thumb_down

17.11.2019 - 17:54:11
00
Malo by tam byť normálne 5V, mám niečo také a je v tom aj elektronika
17.11.2019 - 18:04:00
01
Je tam 5V vystup(USB) a ten DC konektor je na nabijanie aj vybijanie a tam mate potom 8.4V az 6V, je to vystup priamo z clankov cez ochrany.
18.11.2019 - 13:46:58
00
Gusto0 napísal:
LEZYNE ZECTO DRIVE - potreboval som blikacky ktore bude naozaj vidiet - a to je asi jedine co splnili. kupoval som sadu predna+zadna.
- tlacitko - ide pekne z tuha (na oboch) - casto kym svetlo vypnem si prehodim rezim ktorych je tam na moj vkus zbytocne vela. zapnut/vypnut/zmenit rezim pocas jazdy je priam nebezpecne.
- uchytenie - zadna strana je z tvrdeho plastu, svetlo sa lahko poodoci ked onho napr. zavadide. ak sa vam medzitym dostal prach,piesok,blato pri miesto uchytenia mate vystarane - mam uz dooskierane rajdy aj sedlovku. toto je asi ich najvacsi fail. na sedlovku 30,9 ide pomerne tazko uchytit.
- krytka USB je tiez maly zazrak ale stym sa da zit - len si treba dat poroz ze ste ju naozaj dali spravne naspat po nabijani, to tiez nieje uplne jednoduchy a samozrejmy ukon.
- viditelnost z boku - pocas jazdy svieti z bazdej strany jedna malinka cervena diodka - to myslia vazne ako viditelnost z boku? :-D
- predna sa da pouzit na nudzovy - zdoraznujem nudzovy, svieti velmi bodovo - dojazd domov.
- vydrz nemam scim porovnat (su to prve akumulatorove blikacky co mam), udaje od vyrobcu celkom sedia.
- CNC spracovanie :-D jedine tak maly hlinikovy kruzok okolo svetla - vsetko ostatne je tvrdy lacno posobiaci plast. tymto by sa fakt chvalit nemuseli.


Vsetko toto do bodky splnaju oba moje cinske kopie, takze "gut džob". Viditelnost zboku, tomu celkom nerozumiem, zboku mas biele/oranzove reflexne prvky a tie svetla maju podla mna riadne siroky kuzel. Urcite si viditelny zboku, minimalne ked Ti kolesa osvieti to svetlo.
Na obrazku vlavo predne, vpravo zadne. Preventivne lepim elektrikarsku izolacku na miesto, kde to svetlo chytam. Alebo neriesim. Velke plus a casto som to tak pouzival, ked som mal zadny nosic je, ze svetlo cez klip som daval na batoh. Predne, aj zadne. Ked v meste casto zosadam, nemusim riesit kde mi to ujepozicaju dobraci... Akurat CNC fičurku nemozem dat dole, drzi to plexisklo svetla :-D

Prílohy:

IMG_20191118_135841.jpg
IMG_20191118_135841.jpg 682.89 KiB thumb_up0thumb_down

18.11.2019 - 14:04:53
00
keyboard_arrow_up