ddemo kamoškin frajer, podľa neho nezmyselný zákaz, teraz je na vozíku, u bývalého spolužiaka na stavbe, obrovský napis nevstupovať, dvere prelepené páskou. Manik že ne nebude to obchádzať o poschodie nižšie. Prepadol sa cez poškodenú podlahu, zlomené obe nohy a chrbtica, prepichnuté pľúca. Bolo to na konci zmeny, na jeseň. Jeho jediné šťastie že nemrzlo v noci, ho našli až na druhý deň ráno. Syn otcovho kolegu umrel na železničnom priecestí. Podľa jeho slov červená svietila dlho a nič nejde. Tak tam vbehol a v 160km/h ho zobral vlak. Zbierali ho na 1,5km úseku trate. Príklad ignorácie podľa vás ***** sú plné cintoríny. Konkrétne pred 2 týždňami skoro zabil na tom mieste kamión s výstužou 4 člennú rodinku, lebo však načo sa riadiť značkami a načo mať na sebe za tmy reflexné prvky alebo svetlá. Je to veľmi "príjemné" keď podobný idioti a dementi a kkt serú niekam kam nemajú napriek upozorneniam. Je zaujímavé že všetci tí experti, čo dokážu prejsť 160km trasu za 5 hodín a súperia na strave majú veľký problém zastaviť a prečítať si informáciu a keď treba, tak sa ten jeden blbý km vrátiť. Áno som nasraný, lebo takéto kusy hovien potom nemusia vysvetľovať rodičom, žene, deťom, že ten kus vola/kravy mohol žiť, ale bol tak *****, že sa sám zabil. Nie. Vy to robiť nemusíte.
21.11.2019 - 23:12:14
08
Jano, skoda toho elaboratu.... ja som moj prispevok pisal k teme bratislavska hradza. Predstav si ze je tam zakaz vjazdu automobilov (okrem SVD) a poobede sa tade stale je*u desiatky aut s "povoleniami"...aj k tomu das tridsatriadkovy profesny koment...?
21.11.2019 - 23:25:49
02
Kopec tychto zakazov nema realne opodstatnenie a su tam lebo pripadne z alibistickych dovodov co keby ak by. Dalsia vec je ze dame nejaku znacku ktora je uplne nic nehovoriaca a situaciu neriesi a mame v <> ako to kto pochopi. Preco pri bufete nie je sipka s obchadzkou alebo info kadial sa ma ist? Miesto toho su kdeake skratky ktorym nikto nerozumie.
21.11.2019 - 23:30:28
01
Ok, tak to zhrniem, nepáčia sa mi značky, kašlem na ne.

Evidentne sú tu zase dopravný a stavebný experti, čo vedia viac ako ľudia, čo majú na starosti stavbu a jej organizáciu. Prosím. Nie je nič ľahšie, môžte sa zamestnať na danej stavbe a postarať sa o to, aby to bolo lepšie.
22.11.2019 - 06:04:20
00
scarinko napísal:
Kopec tychto zakazov nema realne opodstatnenie a su tam lebo pripadne z alibistickych dovodov co keby ak by. Dalsia vec je ze dame nejaku znacku ktora je uplne nic nehovoriaca a situaciu neriesi a mame v <> ako to kto pochopi. Preco pri bufete nie je sipka s obchadzkou alebo info kadial sa ma ist? Miesto toho su kdeake skratky ktorym nikto nerozumie.

Presne o tomto som pisal... V Rakusku opravovali hradzu a bolo tam lomplet oznacene a navedene na obchadzku... U nas daju jednu nezrozumitelnu znacku a ocakavaju ze davy cyklistov sa pri nej otocia...
22.11.2019 - 06:57:06
01
Ok a teraz vážne - čo to znamená MGZS? Lebo pochybujem, že niekomu napadne správny význam v zlomku sekundy na bicykli.
22.11.2019 - 07:03:19
00
je tam klasicke dopravne znacenie, nie je tam len tato jedna znacka, hradza aj ta komunikacia patri myslim vodohospodarskej vystavbe, kde maju pristup len oni a vozidla s "povolenim", teda ti, ktori to maju s vodohospodarskou vystavbou zazmluvnene a su o tom pouceni a teda vsetci dotknuti, co tam mozu jazdit vedia, co je komunikacia MGZR (medziglobalne zariadenie staveniska)... tu ide skor o cyklistov, znacenie pre nich tu pokulhava a veru neviem, kto by mal nad tym dozerat, myslim, ze u nas vo vseobecnosti so znacenim pre cyklistov nema zo stavebnikov skoro nikto skusenosti...
a k tomu zakazu, iste ste si vsimli, ze nad hradzou pojde most relativne nizko, tak vtedy, ked robili nosnu konstrukciu mostu, ako aj teraz, ked robia kridla, musi byt hradza jednoducho uzavreta, aj ked sa uz mozno s betonovacim vozikom posunuli dalej, nemozu preorganizovavat dopravu zo dna na den, su tam proste nejake postupy...
22.11.2019 - 08:56:54
03
Hlavne hrádza patrí vodohospodárskemu podniku. To že tam je cyklotrasa je len s jeho povolením. Kľudne môžu hocikedy zakázať hrádzu používať (právne to nie je momentálne nijak riešené, je to len na dobrej vôli vlastníka hrádze, že tam môžu ľudia napríklad bicyklovať, niekoľko rokov dozadu tam bol vstup zakázaný) Pokiaľ budú ľudia robiť takéto psie kusy naďalej, ako nerešpektovanie značiek, kľudne sa niekto môže naštvať a celé to zavrieť. Ľudia ako ddema, scarinko tomu rozhodne nepomáhajú. Nepáči sa mi značka? Kašlem na ňu. Nepoznám ju? Ignorujem ju. Ako som písal, pred 2 týždňami tam večer okolo 6 v mieste pod tým mostom na hrádzi kamión s výstužou skoro zrazil 4 členmú rodinku. Lebo je sranda, keď šoférujete 40t kolos a zrazu z tmy sa pred vami objavia 4 inteligenti v čiernom bez akéhokoľvek reflexného prvku, čo tam nemajú čo hľadať. Šofér skoro infakt dostal. A stavbyvedúci keď sa to dozvedel, tak tiež. Lebo keby sa niečo stane, cestuje rovno do basy so šoférom. Robil som na stavbách, robím aj v stavebnej projekcii. To že podľa niekoho, kto tam ani nerobí nemajú obmedzenia zmysel ešte neznamená, že nie sú potrebné. Drvivá väčšina z nich má zmysel.

Áno, je to dlhý eleborát, kamošov otec 26 rokov na nehodovke. Keď začne hovoriť, kvôli akým kravinám ľudia umierajú sa nestačím diviť. Kamoška 10 rokov v zachranke, to isté. Pred polrokom mi cyklista rozbil predok auta, škoda 1000€, lebo STOPka pre cyklistov neplatí. Samozrejme cyklista PZP nemá, oprava z môjho vačku. Sestrina kamoška roztrieštený lakeť a otras mozgu, lebo cyklistami prešiel na červenú a nevšimol si idúci autobus. Lebo však prečo by cyklista stál o 10tej večer na križovatke na červenej, červená je pre autá.
22.11.2019 - 10:01:16
010
ked uz sme pri tom, tak aky stav je teraz na Jurave za Racou? ja stale neviem, kadial tam mam jazdit. Ci po starej panelke (ale tam bola minule obrovska blatova mlaka, cez ktoru som fakt nechcel ist), alebo po tej novej obchadzke (a tam zatial vzdy, ked som tam bol, pracovali stroje a behali robotnici). Preco to tam nemozu jasne a vyrazne oznacit, kadial mame jazdit? Nechcem aby ma tam zrazil bager ci tatrovka.
A ak tadial nemame jazdit vobec, tak nech to jasne oznacia uz hore a ja hned odbocim cez vinice. Alebo co sa vlastne s tymi neschopakmi serem, budem jazdit po ceste a vybavene.
22.11.2019 - 10:13:34
01
btw, od 1.decembra kvoli tejto spicenej dialnice uzatvaraju Vinohradnicku cestu. Na 6 mesiacov! Kto z toho smeru pravidelne cestuje, vie dobre co to znamena. To bude katastrofa.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2396523777273790&id=1799303780329129
22.11.2019 - 10:20:41
00
Vsak toto, to je slovensky pristup na stavbe. My si tu staviame a seci chodte do p**. Ked potom clovek pride do Rakuska, ako keby prisiel do inej galaxie. Ale nastastie aj u nas su svetle vynimky. Ale tak co by clovek chcel, dake obchadzky a civilizovane riesenie vzhladom na tisicky ludi z hlavneho mesta, ktori sa v tych miestach premelu, ked aj tie nasypy stavaju z listia a azbestu :D

Po tej ceste som este nikdy nesiel :o
22.11.2019 - 10:27:07
01
Dzuch-Ban napísal:
vsetci dotknuti, co tam mozu jazdit vedia, co je komunikacia MGZR (medziglobalne zariadenie staveniska)


To mal byt nejaky vtip? Co to je za dementne slovo "medziglobalne"?

https://www.google.com/search?q=%22medziglobalne+zariadenie+staveniska%22

Bolo by super keby niekto vysvetlil co to realne znamena, ked to daju na znacku...
23.11.2019 - 16:17:31
00
Ako som pisal, dotknuti vedia co to je, tak preto ta znacka, cyklisti su tam len ako "doplnok"...
Inak to je zjednodusene pozostatok zo stavby vodneho diela, cize cesta, ktora sa vyuzivala pocas vystavby...
23.11.2019 - 16:21:12
00
Ja sa ale nepytam kto vie co to je, ale ako je mozne ze jediny vyskyt tohto slovneho spojenia je tebou napisany na tomto fore. Na nete su kvanta clankov, technickej dokumentacie o vodnom diele, a toto sa nevyskytuje ani v jednom jedinom z nich?
23.11.2019 - 17:08:35
00
Lebo je to pojem, ktory sa uz nepouziva, tiez som len tusil co to je, ale objasnili mi to az kolegovia, ktori uz nejaky ten rok projektuju...
Ked som to hodil do googla, tak ako prve vyhodilo zmluvy na povolenia prejazdu po tejto ceste...
23.11.2019 - 17:16:15
01
keyboard_arrow_up