Martinsrs napísal:
Je niečo čo už treba riešiť, rozvody alebo niečo podobné? Vďaka

Brzdovu kvapalinu menit kazde 2 roky. A ak je hydraulicky ovladana spojka, tak nezabudnut na vymenu brzdovky aj v nej. Potom palivovy filter (ak ho auto ma) - ten menit kazdych cca 30 tisic. Chladiacu zmes menit kazde 3-4 roky. Olej v prevodovke kazdych 6 rokov alebo 60000 km.

Interval vymeny rozvodov musis mat uvedeny v knizke k vozidlu. Teda ak nejde o retaz, tam sa interval casto neuvadza a meni sa len ak sa opotrebi nad kriticku hodnotu. Ale ak budes takto zodpovedne menit olej a nepodtacat motor, tak by mala retaz vydrzat naozaj dost.
30.11.2019 - 11:25:05
00
ešte stojí za zváženie Kia Rio,vyzerá fajn,výbava o.k. - záruka 7 r. aj cena v akcii prijatelná-síce motor len 61kW,ale ak doteraz stačil 51 kW , hmm:
https://www.kiaihned.sk/detail/KNADB512AK6197190/RIO-1.2-SILVER-PACK
30.11.2019 - 11:41:30
00
nove tipo s 1,4 ma kamarat a nechcel by som to stym motorom - je to strasne lenive. ked v tom ideme na vylet 3-4 osoby v aute, kazdy ma batoh a flasu vina tak je stym v dnesnej premavke problem obiehat.
30.11.2019 - 11:57:46
00
OK, takže skočím ešte dat tie brzdy a spojku vymeniť. Ma to remeň na rozvodoch, takže to už by som mal dať asi tiež. Budúci rok pôjde dúfam z domu, tak aby ešte poslúžilo budúcemu majiteľovi.
30.11.2019 - 12:14:14
00
Gusto0 napísal:
nove tipo s 1,4 ma kamarat a nechcel by som to stym motorom - je to strasne lenive. ked v tom ideme na vylet 3-4 osoby v aute, kazdy ma batoh a flasu vina tak je stym v dnesnej premavke problem obiehat.

1.4 je málo. Po meste v pohode, ale na nejakej diaľnici... Moja toyoťácka 1.6 (parametrami ako u Martinsrs ) je už na hrane, ale po pár tisíc km sa mi zdá, že ten motor trochu ožil. Jasne, keď beriem rodinu a bajk na preteky alebo dovolenku, tak tomu chýba kruťák, ale to je par krat do roka.
Ja by som možno zvážil aj 1.4 turbo od fiatu. Teda nepocul som o nejakých problémoch...
30.11.2019 - 12:25:57
00
samozrejme,že maloobjemové benzínové motory mimo mesta nestíhajú,hlavne ak sú plne naložené,na takéto jazdenie treba turbodiesel alebo turbobenzín-spomínany motor Fiat Fire 1,4 T-JET 120 k je to najlepšie,čo momentálne existuje-ako jeden z mála má totiž nepriame vstrekovanie,pekne po starom,do sacieho potrubia pred nasávacie ventily,preto je maximálne spolahlivý-pekná recenzia toho motora síce v inom aute,ale oplatí sa pozrieť,Vaculík sa dobre počúva:
https://www.youtube.com/watch?v=vjnpubKQk98
komu sa nechce pozerať celých 15 min. o motore hovorí od 2,15
30.11.2019 - 12:49:26
02
hmmm treba si ešte chvýľku počkať... nie je to síce mainstreamové vozítko, ale práve prišlo nové ASXko s 2,0 atmoškou, tak je predpoklad že majitelia starších s 1,6 motorom 117 koní, budú meniť (dobrý, ale pri plnej záťaži trošku slabší na SUV kasňu), tak pokiaľ nepotrebuješ športové výkony, ten motor je nezmar...

mám ho v Lancerovi, na krátke trasy úplný ideál a dá sa sním medzimesto celkom aj na spotrebu jazdiť... a je to japonec, se fším fšudy... aj + aj -
30.11.2019 - 12:50:29
00
Tiez som pozeral po japoncoch, ze im dam sancu. No clovek do toho sadne, tam modre kolecko, tam oraznove tlacitko, tam cervene podsvietenie..hentam plastochromova lista, tu hrackarsky plast..uff
Darmo, ak si clovek raz zvykne na koncernovy resp. nemcur dizajn ostatne uz pride ako kolotoce.
@ Lubik : Golf je velmi dobre zvezenie, no ako bolo povedane treba porozmyslat na rocnikom a motorizaciou.
30.11.2019 - 20:38:43
01
letuareg no neviem preco,ale mne novy avensis taky nepripada :P ale musim uznat,ze interierom sa koncernu nevyrovna nic, pre mna je ten konzervativny dizajn ako magnet
30.11.2019 - 20:42:03
01
Nemam sice novy ale uz starsi avensis ale dizajn interieru sa mi paci podstatne viac ako koncernovy
30.11.2019 - 20:47:43
00
lol, koncernovy dizajn ... ked sadnem do firemnej oktavky, tam mam pocit ze som vosiel do holobytu, kde na ten šedý beton vsade naokolo treba este polozit podlahu, vymalovat steny a oblozit kupelnu ...
30.11.2019 - 20:58:49
05
:) no je to vec vkusu, to je dobre ze sa paci kazdemu nieco ine.
30.11.2019 - 21:01:20
04
Gusto0 napísal:
nove tipo s 1,4 ma kamarat a nechcel by som to stym motorom - je to strasne lenive. ked v tom ideme na vylet 3-4 osoby v aute, kazdy ma batoh a flasu vina tak je stym v dnesnej premavke problem obiehat.

Takze podla Tvojej logiky cloveku, co teraz jazdi s 51 kW atmosferickym trojvalcom, nebude stacit 70 kW...
30.11.2019 - 21:18:37
00
Martinsrs napísal:
OK, takže skočím ešte dat tie brzdy a spojku vymeniť. Ma to remeň na rozvodoch, takže to už by som mal dať asi tiež. Budúci rok pôjde dúfam z domu, tak aby ešte poslúžilo budúcemu majiteľovi.

Rozvodovy remen ma väcsinou udavanu zivotnost minimalne 5 rokov a 100000 km. Co mas uvedene v knizke k autu? Lebo sa mi to zda priskoro menit uz teraz po 4 rokoch a 32000 km.
30.11.2019 - 21:26:51
00
podla mojej logiky je tipo vacsie a pravdepodobne tazsie auto - vahy sa mi fakt hladat nechce. takze bude asi treba aj viacej ponikov na to aby sa to rozhybalo.
30.11.2019 - 21:35:41
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up