K spomínanému Lanceru len toľko, že porovnanie s Golf 7mej generácie nie je úplne na mieste či už kvalitou interieru, akustikou, komfortom jazdy alebo aj motorom. 1,6ky, ktoré na dialnici točia 4000 ot. nikdy neboli na dlhé cestovanie. Spotreba bude pri 1,2 tsi tiež lepšia, aj keď spoľahlivosť hrá pre Lancera.
Izzy68, asi ma nenapadá auto, ktoré by spĺňalo všetky časti zadania. Subo ti nevyjde v cena/ročník. Ťažko sa to servisuje a pomer dynamika/spotreba tiež žiadny extrém. Za cenu Suba už môžeš mať C6 allroada. Jeden máme teraz doma, 2008 3,0 tdi 171kw AT. Ozaj dobré auto, nemám mu čo vytknúť, treba počítať s tým, že
servis je dosť pecka, ale to bude asi pri väčšine šesťválcových automatov. Aspoň to vie servisovať kadekto a je na to kvantum druhovýroby, čo môže byť u suba trochu problém. Za 8tis € som videl nejaké 4,2V8, aj keď pri tvojom jazdení by som zvážil aj naftu.
Allroad C5 by plne spĺňala tvoje požiadavky, okrem ročníka. Tiež servisnejšie náročnejšie auto. Nič moc naftové 2,5V6. Benzíny 2,7T aj 4,2V8 sú dobré. Nie je ich veľa. Ak by si nepotreboval vyššiu svetlú výšku ale stačila by 4x4, tak by mohlo byť aut vo výbere omnoho viac.
Meďák R so vzduchom a v dobrom stave 2007+ sa ti do rozpočtu nezmestí, navyše je väčšina v nafte.
Ak by si zvládol vynechať tú časť mimo cesty, tak mondeo combi, či už v nafte alebo 2,5T a všetko super. Ale je to ozaj bruchoplaz. Ak nie, tak ti zostáva už len ďalšie veľké terénne auto. Mali sme doma Jeepa Grand Cherokee generácie WJ, tuším 2004 ročník s 2,7 naftou. Nebolo to zlé, pohodlné aj na dovolenky, spotreba fajn napriek krátkej 5ke. Servis drahý ako každé terénne auto, pretože oleje v 3ch diferákoch, prevodovke, do motora tiež nešlo 4,5 litra oleja
Lepším autom asi môže byť Kia Sorento, tá by dokonca sadla aj do ceny aj do ročníku. Ale tiež to nie je SUV, ale stále terénne auto. Už to však má aspoň rozumné zavesenie predných kolies.