U mňa je pravdepodobne rozhodnuté.
SEAT Leon 1,2 TSI * 81kw * 2017 * nájazd 45 000km cena predbežne 12 000€
02.12.2019 - 20:43:33
02
A nechcel si nieco kratsie? Toto ma 4,3 metra
02.12.2019 - 20:51:11
00
Len som nechcel kombík.
02.12.2019 - 20:58:30
00
[quote="@1542723"]Mercedesov triedy R je v bazároch dosť v okolo tej ceny, náklady na ďalšiu prevádzku neviem aké sú :) Existuje aj verzia "Long".
Po sklopení sedadiel to môže

Pri kupe R bacha hlavne na airmatic,inak co sa tyka motorov,tak cdi maju dobru vydrz
02.12.2019 - 21:03:07
00
Lubik zostáva len mocno držať prsty :hai:
Keď som zháňal auto ja a prišiel som za Danom s tipom na Seat Altea XL s 1,2 TSI dal mi prečítať podobné, ak nie rovnaké odkazy ako tebe. A asi som urobil dobre, že som ho poslúchol ;)
Dano5 napísal:
no ja by som hlavne pred kúpou auta z motorom TSI radšej prečítal vela,vela tém o prúseroch tohoto motora,je to až neuveritelné,ako môže koncern produkovať taký hnoj tak dlho (áno,vraj novšie motory TSI už sú o.k.) ale ja by som to na sebe skúšať nechcel,napr:
https://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=1261618
alebo:
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/1470865/Motory-TSI-maju-problemy-so-spotrebou-oleja--poistovna-rusi-zmluvy
02.12.2019 - 21:06:09
01
Ono to asi nebude take uplne ako sa vsade strasi. Tiez som si tom vela precital a bal sa toho. Potom nam domov prisla fabia 1.2tsi 77kw a musim zmenit nazor. To auto ide velmi dobre, nekazi sa a zerie menej ako moje háčko. Aj som ho lubikovi ponukal ale vidim ze chce nieco novsie. Ma sice najazd len nejakych 65 tisic za 8 rokov ale to auto vyzera stale ako skoro nove a aj tak jazdi. Keby som nemal svoje vacsie tak si ho necham a nezbavujem sa ho. Nechcem ho ale predat za ceny co si ludia myslia ze im ho pomaly darujem to fakt nie.
02.12.2019 - 21:18:24
00
astro, ale treba rozlisovat EA111 a EA211. Tie clanky su o starom type a ten bol naozaj povestny tymi problemami s rozvodmi. To sa tyka aj scarinkovej Fabie - problematicky retazovy rozvod ergo casovany problem. To si clovek co sleduje tieto veci fakt nekupi. Bol by blby ak by vedome siel do EA111. Ale Lubik bude mat (ak kupi) uz EA211 a tie problemy s rozvodmi nemaju (remen). Ale je otazkou, co su zas ich slabe stranky. Brat ma 1,4 TSI EA211, najazd 70 kkm a prave mu zacalo auto pri poziadavke na vyssi vykon hadzat chybu EPC a obmedzenie vykonu. Po vypnuti zapalovania a nastartovani zase OK. Akurat s tym teraz ide na diagnostiku, tak som zvedavy v com je problem. Ci tiez ta regulacia turba co spominal Dudo, alebo nieco ine.
02.12.2019 - 22:01:39
01
Ja myslim ze ked sa to neposralo za 8 rokov tak uz to nebude taky zhavy problem. Keby sa posral kazdy tsi motor EA111 to bolo trosku ineho povyku. Bohuzial na net pisu vacsinou len ti co sa im pototo a ti co jazdia v pohode nemusia nikam pisat. Ale ano viem ze toho bolo dost popisaneho.
02.12.2019 - 22:16:15
00
len ty si výnimka, standartne ma tovj najazd 4-5rocne auto.. takže čakaj čakaj,všetko príde :)
02.12.2019 - 22:42:05
00
Presne tak ako píše Jesus.
Nový (novší) motor EA211 má už tieto muchy vychytané.
Tiež som toho dosť v poslednej dobe prečítal.
Nekupujem predsa trvanlivé mlieko ale auto na viac rokov. (Dúfam)
Každá automobilka narobila v posledných rokoch toľko "sračiek" a nielen s motormi - šetria všetci a všade.
Ostáva dúfať, že sa auto vydarí a nechytím zrovna ja nejaký nepodarený kus.
Takisto som počúval reči typu "si kúpil kok...ňu" keď sme si poriešili približovalo VW Polo 1,2 trojhrnček 51 kw. A už má takmer 160 000km bezstarostného jazdenia.
Až teraz sa ukazujú prvé problémy.
No a ešte plánujem do neho kúsok zainvestovať a nechať ho zodrať úplne Lukinovi.
03.12.2019 - 04:34:47
00
áno,EA211 už nemá problém z rozvodami,spotreba oleja tiež hádam aspoň do nájazdu 100 000 km nebude vysoká-hodne sa dá zachrániť častejšími výmenami,kludne aj po 10 000 km,vyskozitu 5w-30 a norma ACEA C3 ,ceny nie sú vysoké,napr. https://madparts.eu/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30-4l
(zabudni na predpísané výmeny po 30 000 km,to je hlavná príčina predčasného zakarbónovania piestnych krúžkov,následne kolaps motora)
aj EA111 sa dá zachrániť,dá sa namontovať inovovaná sada reťazových rozvodov,nie je to lacné,ale lepšie ako prísť o motor-takže ak pri studenom štarte počuť pár sekúnd hrkotanie reťaze,je čas na výmenu,aj tu ale platí že olej treba meniť častejšie
03.12.2019 - 08:02:06
01
Ako znie to hrkotanie reťaze? Moje auto už má niečo za sebou (340k) a pri studenom štarte počujem ako keby vibrovali plasty. Všetky plasty ktorých som sa chytil už sú pripevnené, ale ani omylom som sa všetkých nedotkol.
Auto som s tým už kúpil, keďže som očakával že to bude práve nejaký blbý plast, pripadne dvojhmota. A zvuk sa posledných 80k km nemení - možno sa malinko stíšil
03.12.2019 - 08:24:48
00
Kedysi som sa na jednej výstave rozprával s človekom, ktorý bol pri zrode trojvalcovych motorov VW Group. Tieto motory boli pôvodne konštruované na oleje 5W-30 s výmenný intervalom 7500km!
03.12.2019 - 08:27:55
00
reťaz na EA111 zahrkoce pri studenom šatre vždy,pár sekúnd kým sa natlačí olej do hydraulického šponováka reťaze,kedy je to už vela,to ťažko určiť,ak je reťaz vyťahaná velmi,vysvieti kontrolka motora-diagnostika vypíše chybu synchronizácie kluka-vačka,vtedy už je najvyšší čas na výmenu-nevie to urobiť hocikto,tu je video,treba špeciálne prípravky:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Ge4QED-K9cY&feature=emb_logo
03.12.2019 - 08:33:22
01
Dano5 napísal:
reťaz na EA111 zahrkoce pri studenom šatre vždy,pár sekúnd kým sa natlačí olej do hydraulického šponováka reťaze,kedy je to už vela,to ťažko určiť,ak je reťaz vyťahaná velmi,vysvieti kontrolka motora-diagnostika vypíše chybu synchronizácie kluka-vačka,vtedy už je najvyšší čas na výmenu-nevie to urobiť hocikto,tu je video,treba špeciálne prípravky:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=Ge4QED-K9cY&feature=emb_logo


Trošku poopravím, nehrkoce každá, pokiaľ nie je opotrebený napinač reťaze alebo spätný ventil olejového čerpadlá. Hrkot reťaze za studena na pár sekúnd poukazuje na jeden z uvedených problémov. Keď už sa toto deje treba prehodnotiť aj parkovanie na zaradenej rýchlosti či spiatočke. Už som zopár takýchto porúch riešil, auto večer normálne odstavili a ráno už problém. Preskočila rozvodová reťaz.
03.12.2019 - 09:51:28
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up