Hned na prvy pohlad chyba na "opacne" (podla mna spravne) otocenej vidle chranic resp. moznost upevnenia chranica. Alebo to je vidla len na pozovanie do parku ci do vitrinky? Ak to je z dovodu usetrenia par gramov za material na uchytky a bude to riesene dodatocne paskami a gumickami, tak su to rovno blbci. Pri klzakoch hore to je mensi problem ako tu - navyse to tam z casti chrani aj korunka.
11.12.2019 - 11:03:19
01
Mozno je to potiahnute adamantiom
11.12.2019 - 11:04:46
04
Cornelius tvrdí, že to nie je treba, imho ide o to, že jeho to stojí menej, vidla nemá papierovo cez dve kilá, esteticky je to zujímavejšie a keď to odrbeš v teréne, tak zarobí aj na predaji náhradnej vnútornej nohy, asi tak...
11.12.2019 - 11:13:58
00
Same dobre argumenty :lol:
11.12.2019 - 11:46:47
00
Vzdy raz za cas niekto pride s touto koncepciou aby sa odlisil a aby to potom nedopadlo a postupne od toho upustil
11.12.2019 - 11:47:07
00
Mam pocit, ze toto sa zazracne zmeni az ked skonci cannondale-u patentova ochrana na lefty
11.12.2019 - 13:09:35
00
mitocross napísal:
Hned na prvy pohlad chyba na "opacne" (podla mna spravne) otocenej vidle chranic resp. moznost upevnenia chranica. Alebo to je vidla len na pozovanie do parku ci do vitrinky? Ak to je z dovodu usetrenia par gramov za material na uchytky a bude to riesene dodatocne paskami a gumickami, tak su to rovno blbci. Pri klzakoch hore to je mensi problem ako tu - navyse to tam z casti chrani aj korunka.

Ak chranicom myslis blatnik, tak pri tejto "opacnej" koncepcii vazne netusim ako ho pripevnit, kedze koleso "beha" hore/dolu, ale vonkajsie nohy sa nehybu. Jedina moznost, kam dat blatnik je uplne hore (neviem ako sa to odborne nazyva).
11.12.2019 - 14:06:12
00
korunka ;)
11.12.2019 - 14:09:12
00
nie blatnik, ochrana noh... takto

Prílohy:

DSC_4438_ml.jpg
DSC_4438_ml.jpg 65.48 KiB thumb_up1thumb_down

11.12.2019 - 14:29:29
04
nohy :)
11.12.2019 - 20:36:30
02
A táto používa nejaké chrániče? Nepoznám nikoho kto ju má, tak neviem, či sú s tým nejaké problémy. Inak, aj keď jazdím v blate, myslím,že práve tá časť nie je až tak vystavená nečistotám

Prílohy:

32983-rock-shox-rs-1-solo-air-29-vidlica-100mm-cierna-cervena-offset-51mm-0.jpg
32983-rock-shox-rs-1-solo-air-29-vidlica-100mm-cierna-cervena-offset-51mm-0.jpg 50.78 KiB thumb_up0thumb_down

12.12.2019 - 12:22:42
00
RS-1 mám tretím rokom. Blatom sa osiera väčšinou v hornej časti ktorá je pevná. (odstredivá sila- odlet od zablatenej pneumatiky)
Dolná časť nie je chránená "útoku" odpredu. (kriaky, obletujúce kamienky, pády atď.) No rovnako je nechránená proti takejto pliage aj klasická vidla.
Zasraté klzné časti po každej jazde, ak treba, očistím. Ak by na vidlici boli chrániče, čistenie by sa skomplikovalo pre zlý prístup ku klzným častiam.
Nechápem, prečo nad chráničmi špekulujú práve tí, ktorí s takouto vidlou nemajú žiadne skúsenosti.
12.12.2019 - 12:51:45
02
Su pripady ked je uplne jedno aku mate vidlu :) Jazdim teraz aj na lefty a ten plastovy chranic ako pisal GaliPet komplikuje cistenie, ale na druhej strane zabranuje znecisteniu klznej casti.

Prílohy:

bik.jpg
bik.jpg 242.21 KiB thumb_up2thumb_down

12.12.2019 - 13:00:11
00
ako jedno? Manitou, DT Sviss :-)
12.12.2019 - 13:19:57
00
GaliPet napísal:
RS-1 mám tretím rokom. Blatom sa osiera väčšinou v hornej časti ktorá je pevná. (odstredivá sila- odlet od zablatenej pneumatiky)
Dolná časť nie je chránená "útoku" odpredu. (kriaky, obletujúce kamienky, pády atď.) No rovnako je nechránená proti takejto pliage aj klasická vidla.
Zasraté klzné časti po každej jazde, ak treba, očistím. Ak by na vidlici boli chrániče, čistenie by sa skomplikovalo pre zlý prístup ku klzným častiam.
Nechápem, prečo nad chráničmi špekulujú práve tí, ktorí s takouto vidlou nemajú žiadne skúsenosti.


tiež jazdím RS1 ,je 100% ,čistá aj v blate aj v prachu.po dvoch rokoch jazdenia som ju rozobral a vo vnútry ani 1 špinka.Som rád že mám tu vidlicu...
12.12.2019 - 13:20:30
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up