aj to je mozne... s inou directsale znackou zatial nemam skusenosti ale co len tak zbezne pozorujem tak mne sa zda prave opak.. lebo celkom rychlo znacky reaguju na trh co u beznych znaciek nie je take rychle. Canyon a YT su v inej pozici lebo maju vlastny vyvoj, testovanie, pro race team a podobne a ich bajky vyhravaju rozne preteky... bolo skor len otazkou casu kedy a na akeho klienta sa budu orientovat... Ine directsale znacky ako Comencal, Rose, Bird, Intense, Sonder, Radon a podobne su skor viazane na nejakeho influencera co sa
hra v garazi a toci youtubky a vacsinou su to prave ALU zalezitosti - tiez uz vedia aky trh ich zaujima a urcite tiez pruzne zareguju ked nastane nejaka zmena. A taktiez sa to neda porovnavat s celosvetovymi znackami.. a ani na to nie je dovod. Treba si uzivat to co je.. aj tak to vsetko jazdi paradne dole kopcom a hore treba slapat
a ak je vela zakaznikov ako som ja co si vela zmien nielenze nevsimne ale ich ani nepociti tak potom to budu mat lahke