Ten co vyuziva ebajk ako motorku tak tomu bude aj 630wh
baterka malo, a ten co sa na tom bicykluje tak tomu bude stacit aj tych 504wh.
Rad by som mal aj ja bateriu s vacsou kapacitou ale zatial nevidim dvovod orientovat sa iba podla tohoto parametra. Vlastne sa nic nezmenilo okrem toho ze do ramu dali viac bateriek. Ked by doba pokrocila a dajme tomu
bateria s vyssou kapacitou by vazila rovnako ako ta s nizsou tak to samozrejme ma vyznam.
BOSCH eBike Battery PowerTube | 625 Wh 3,563kg
Shimano BT-E8035 504wh integrated 2,877kg
Shimano BT-E8010 504wh semi integrovana 2,630kg
"motorkari" hmotnost asi neriesia ale ja mam ten
bajk na bicyklovanie a tam ma napriklad o (skoro) kilo lahsia bateria oproti napriklad Boschu potesi viac ako predlzeny dojazd o 5-10-15km?? (a na dlhe - vikendove vylety mam druhu baterku)
ja teda neviem, ale kvôli väčšej kapacite baterky hneď nazývať ostatných motorkármi sa mi zdá scestné. podľa mňa je to čisto o prioritách, tak ako všetko v živote. ja napr. oželiem 0,7 kg v prospech kapacity, veď aj na klasickom bajku nosím 0,7 l fľašu s vodou a či idem s ňou alebo bez, neriešim to. nie som pretekár ani štatistikohonič. naopak, predĺžený dojazd o 10-15 km je pre mňa podstatný prínos. nie je to o tom, že mám silnejšiu baterku, tak pôjdem rovnakú trasu ako so slabšou baterkou ale na vyššej podpore. mne sa zdá proste nelogické, že keď sú dnes v ponuke 625ky tak ísť do 504ky. ale to je iba môj názor, tvoj je iný a ja ti ho neberiem. ale prečo mám byť hneď motorkár...?