Az na tie brzdy to az take zle komponenty niesu ale ano, je to skoro vsetko uplny low end. Dost odveci na biku za 2300 €.
17.01.2020 - 11:22:27
00
Podľa mňa je to za 2300 primerané. Je tam 12tkový Eagle; RS tlmič i vidlica (áno, solo air s MC, ale zas nerobme z toho elastomer); "značkový" kokpit od RF, zapletené DT kola na Maxxis plášťoch... Jediné, čo si žiada okamžitú výmenu sú brzdy. Neviem, čo by tam malo byť viac i v porovnaní s konkurenciou... Skôr som prekvapený, že z ponuky vypadol hliník model na dobrých komponentoch. Myslel som, že po tých limitkách a minuloročných modeloch pochopili, že veľa ľudí nechce platiť za karbon, ale chcú dobré komponenty. Napokon, tieto modely boli ako prvé preč. Žiaľ, nestalo sa a teda keď chce človek lepšiu výbavu, musí ísť zákonite do karbonu. Za mňa - i podľa komentárov na zahraničných fórach - veľká škoda...
17.01.2020 - 13:44:55
02
Už to nie je vôbec výhodná kúpa ako v roku 2016. Vtedy som za Al Jeffsy dostal bike komplet na XT, RCT3 vidla, RT3 tlmič, RF kokpit a Reverb teleskop za 2300€. Jediná slabosť boli kolesá, preto som ich neuviedol.
17.01.2020 - 17:53:56
01
Francisek V 2016 29" Jeffsy vo výbave ktorú spomínaš (Al Comp 1) stál 2799€. To, že si ho kúpil v zľave, nemožeš porovnávať s oficiálnou cenou :!: V každom prípade netvrdím, že dnešná cena je "omračujúca", ale stále si myslím, že je to veľmi slušná cena. Rád sa nechám poučiť, kto v roku 2020 ponúkne viac za 2300e. Verím, že ich bude celá kopa :?:
17.01.2020 - 19:32:40
04
Hm, už som síce postarší no ak ma pamäť neklame, kupoval som ho keď ešte nebol dostupný, v plnej cene, bol jeden z prvých na SK. S dopravou a dvomi pätkami, Thirmaster 3000 či tak nejak sa to volalo som za to platil do 2500€. Ale bojovať za to nejdem. Človek je tvor omylný a keďže to bol pre mňa jeden z najhorších bikov ktorý som mal tak už ani faktúru nedohľadám nakoľko šla s bikom do sveta.
17.01.2020 - 20:21:14
00
Čo sa ti na ňom nepačilo? Žiaden hate, len pre info do fóra...
17.01.2020 - 20:24:39
00
Už som to tu niekde písal. Bolo to hlavne kvôli tomu, že som sa na ňom cítil ako na autobuse, nemotorne, neohrabane... Bol ťažký - 15 kg bez pedálov v Lku. Druhý dôvod bolo neustále praskanie rôznych komponentov a častí zadnej stavby. Keď som konečne vychytal všetky zdroje pukania a vŕzgania začalo to odznovu. Proste som rád keď bike funguje a je ticho. V tomto som sa vrtal viac ako v aute a to jazdím na Forde ?. Asi piatkový kus.
Po ňom som si "postavil" Fuel EX podľa svojich predstáv tak ako je v profile a odvtedy sa len spokojne vozím.
17.01.2020 - 20:36:28
01
To, že jazdíš na forde mi úplne stačí??? Vieš čo to je... kedysi, keď som vedel málo o bicykloch som práve uvažoval nad jefsinou a spectralom, som rád, že som šiel inam
17.01.2020 - 20:40:51
01
Ford neFord - Transit Euroline je najlepšie auto ktoré som kedy mal, pre bikera obzvlášť. Ale to už som mimo tému....
17.01.2020 - 20:43:35
01
Ani pivo už nestojí toľko, koľko v 2016.
17.01.2020 - 22:41:05
03
Koncom roka mi zacalo tiez nieco praskat, ked v stoji velmi silno slapem. Mam pocit ze to ide z toho trapneho pressfitu. Pripadne viete ma nasmerovat kde mam inde hladat? Al base 29
18.01.2020 - 13:53:10
00
Presfitt praská skoro každému.kedy si menil alebo. Čistil ložiská. Ak nie dva roky treba vymeniť. Nesťažujte si na ceny bicyklov čo majú hovoriť ti čo chcú kúpiť byt. Tam rastu ceny násobne viac a nemá to spoločne nič s kvalitou
18.01.2020 - 18:45:53
00
double lenže bajk po piatich rokoch nepredáš so ziskom, byt áno :)
18.01.2020 - 20:25:17
02
double menil alebo cistil ? ehm, nikdy, ten bike nema ani 2k km a mam menit loziska? wtf. Ved ten bike este nevidel poriadne blato alebo dazd. Jazdene v lete po suchych trailoch.
18.01.2020 - 21:20:05
00
matomut napísal:
double lenže bajk po piatich rokoch nepredáš so ziskom, byt áno :)

byt nezoberieš do bikeparku
18.01.2020 - 21:21:13
07
keyboard_arrow_up