mne dlha dostupnost nevadi - nie vzdy nakupujem na poslednu chvilu - len o nej potrebujem vediet. zvazim ci pockam alebo kupim inde, alebo nieco ine. ale nie, objednam, do par dni to ma byt a cakas par tyzdnov a nic - ani email od e-shopu nic. dorazila ma ta dostupnost skladom - ked uz nevedia ani co maju na sklade tak konecna - nech to radsej zrusia.

niekde maju napr. stale jedny rajdy dostupnost do 3dni pricom viem ze su vseobecne vypredane od decembra a uz sa nevyrabaju. toto mi ako chyba dovozcu nepride. jednoducho na to seru.
ked aj maju zly udaj hned ako sa dozvedia ze to nebude napr. za 3 dni ale za 10 alebo o mesiac mali by poslat mail o zmene dodacej doby, nie hrat mrtveho chrobaka. potom nieco zacnes kupovat v mesacnom predstihu a nakoniec to vlastne kupujes na poslednu chvilu uz v tretom e-shope.
23.01.2020 - 11:54:19
04
V podstate mas pravdu. Ale viem si predstavit, ako mega manualna robota pri nedokonalom systeme tu musi byt, resp kolko stoji poriadny skladovy system. Vsetci tu boli nadseni, ked vznikal mtbiker shop, ze vsak super pre zakaznika, ked vznika nova konkurencia. Trt a dva orechy. :-) Zvykajme si, o tomto je cely nas trh, vladnut tu budu nemecke eshopy s dokonalymi systemami a vyberom a popri nich budu ako tak fungovat nejake nase eshopy so vsetkymi plusmi aj minusmi. Na to, ze tu bude slovensky eshop konkurovat nejakemu B24 zabudnime.
Edit - wow aj slovo t.r.t. hviezdickuje. :D
23.01.2020 - 12:15:07
01
Gusto0 Ani nehovor, nikdy som nejake taketo problemy extra nemal, ale tento mesiac ma to samizda vsetko dobehlo. Objednavka pia 10.1., 2ks skladom. Hovorim si fajn, pon poslu, ut-stredu mam doma. Pon alebo ut uz si nepamatam presne mail, ze nemaju vec skladom ale koncom tyzdna maju naskladnit a poslu. Ok, tyzden pockam... V piatok mail, ze dodavatel naskladni az koncom mesiaca. Pritom na stranke stale 1ks skladom! Hovorim tak to nie, chcem okamzite naspat peniaze, a zaroven sa pytam v akom sklade maju ten 1ks. Ze to maju na predajni a ak teda nezrusim obj. tak mi to ihned stiahnu a odoslu. Nasledne v utorok dorucene. Sak jasne, posledny kus si nechame vystaveny v obchode, a zakaznik na druhej strane republiky nech si pocka. To nemohlo ist hned?? Druhy pripad, obj. 16.12, platena kartou. dodanie do tyzdna. 13.1. sa pytam co je s mojou objednavkou, vraj im neprisla platba. Tak po zaslani vypisu uctu ju zahadne nasli, na druhy den potvrdzujuci mail a dodanie 4-6 dni (v druhom maily dokonca 3-5). Tak co po tejto ich chybe mi mali tovar promptne vyrobit a zaslat. tak je to vyse tyzdna a stale nic nemam... :swear: Este ze su to nepotrebne veci
23.01.2020 - 12:22:50
00
To s tou platbou zavadzaju :) Akonahle ty urobis uspesnu platbu kartou so vsetkymi autorizaciami, tak obchodnikovi pride email o uspesnej transakcii (je jedno aka brana, banka, PayPal atd.). A pokial maju dobry system (coz asi nie, ale potom neviem ako funguju...), tak je automaticky objednavka sparovana s platbou, resp. je vedena ako uhradena. Toto je take slovenske klasicke odrbavanie . A cudujem sa, ze to este funguje... Ja sam prevadzkujem eshop 5 rokov od zaciatku s platobnymi branami a toto su zakl. veci, ktore funguju vzdy.
23.01.2020 - 12:31:50
03
Jaiub: ako si platil ? Kreditkou alebo debetkou ? Platobnou branou, paypalom, alebo priamo vyplnenim cisla karty ? Dosla ti info o tom, ze bola suma stihanute predtym, ako to isli hladat ? Ono to s kartami je niekedy dost vtipne :)
23.01.2020 - 12:40:16
00
ja som to dal vsetko preistotu na dobierku - a da sa vselico - prave telefonat ze tovar je poskodeny a nemozu mi ho poslat. bohuzial posledny kus. ale telefonat! a objednavane dnes doobeda. ziaden mrtvy chrobak.
23.01.2020 - 12:57:04
00
Sesulak lto tak opravujem info, myslel som ze som platil kartou ale platil som prevodom. No nic to nemeni na fakte...
23.01.2020 - 13:03:36
00
V pripade karty to mozne je, ze sa strati niekde pri ceste pri autorizacii/billingu pojitko a ak je tak nastaveny system, ze to potom nebude spracovavat .. je to zlozitejsie, zalezi aj ako to maju urobene. Prevod je ina vec, ale tak ktovie ako maju urobeny presun platieb .. obvykle na to mavaju bud appku, alebo to nejako stahuju a paruju, no a ak to robia rucne ...
Niekedy uz clovek unavuje, ze v dnesnom veku PC ta automatizacia stale stoji za prd. Ale holt, stare zname "vojak sa stara, vojak ma" plati vzdy a vsade :D
23.01.2020 - 13:24:29
00
Sak to ma prekvapilo, ze eviduju objednavku bez uhradenej platby, a nevedia sa po cojaviem 3-5 dnoch ozvat ze neobdrzali platbu, ci objednavka plati alebo co... Ja nemam odkial vediet ze platba neprila alebo ju nezaevidovali...
23.01.2020 - 13:27:59
00
Jj, je to tak ... pritom taka Alza, staci ze mas v kosiku par hodin nieco a uz na teba vyskakuje zeleny pajac, ze co teda :D

Raz bol taky clanok, ze daky shop v zahranici chcel spoplatnovat nedokoncene objednavky, ze akoze maju s tym naklady, ako ked sa povaluju kosiky po predajni a musia ich zberat a davat na miesto :D
23.01.2020 - 13:30:45
02
Sesulak napísal:
A pokial maju dobry system (coz asi nie, ale potom neviem ako funguju...), tak je automaticky objednavka sparovana s platbou, resp. je vedena ako uhradena. .

Nie je to celkom tak. Niečo o tom viem, pretože dcéra mala e-shop a ja som jej robil účtovníctvo... SW mala dobrý, ale ľudia sú blbí... Najhoršie to bolo, keď mala na nejaký tovar akciu a v priebehu pár dní mala 15-20 objednávok na ten jeden tovar, napr. za 38 Eur. Minimálne 10% platieb sa nedalo identifikovať. Slovač nečíta - na stránke mala, že variabilný symbol má byť číslo objednávky. Na potvrdení objednávky má uvedené, že úhrada má mať VS číslo objednávky a bolo tam aj číslo objednávky. Na faktúre to isté... A pri platbe nebol VS uvedený, alebo to bolo nejaké vymyslené číslo, ktoré nebolo ani číslo objednávky, ani číslo faktúry.

Svetový rekord urobila jedna panička, ktorej platbu sme nevedeli nijako identifikovať. VS nebol uvedený, z takého čísla účtu nikdy žiadna platba neprišla. Z tej adresy to bola prvá objednávka, tá problémová... Po 10-tich dňoch sa ozvala, že keď tovar neprišiel, nech jej vráti peniaze, objednávku stornováva.
Tak sa dcéra pýta na číslo objednávky - nevedela ho nájsť. Na meno - našla objednávku na také meno, aj faktúru. Kedy platila - povedala približný dátum, z tých dvoch-troch dní bolo 10 zásielok na rovnakú sumu, z toho 4 neidentifikovateľné, ale ani jedna z účtu s jej menom...
Jáj, mne to zaplatila kamarátka zo svojho účtu!
Meno kamarátky? Aha, jedna z tých neidentifikovateľných zásielok je určená jej.
Posielala aj mail s upozornením, že ak ste zaplatili, tak z akého účtu, lebo mám na takú sumu niekoľko neidentifikovateľných platieb... Jaj, ja ten mail vlastne nepoužívam, zabudla som heslo.
A prosím Vás, aké máte telefónne číslo - samozrejme, do objednávky napísala zle číslo, pomýlila sa v jednej číslici, tak sa jej nedalo dovolať...

Každý mesiac bol problém minimálne s jednou, dvomi, tromi neidentifikovateľnými platbami. Zvyčajne sa to dalo vyriešiť telefónom, e-mailom...
23.01.2020 - 13:56:32
06
Tak ludia vymyslia vselico. Ale az taketo skusenosti nastastie nemam :D
23.01.2020 - 14:03:13
00
JoKo: je to veru tak. A preto su (aj v cudzine, lebo to neplati len pre Slovakov) najuspesnejsie tie obchody, ktore su najjednoduchcie, dovoluju najmenej omylov a najochotnejsie s nimi riesia prave taketo omyly. Plus potom riesenie reklamacii. Alza je napr. jeden taky /opossite bol napr. Agem/. Ja by som na to nervy nemal :D
23.01.2020 - 14:27:27
01
som sa informoval u distributora na cenu za ram Yeti SB130, ze 4100Eur, v USA cena 3599USD, na bike-conponents cena 3550Eur. zvlastna cenova politika ....
23.01.2020 - 22:11:07
00
aj ty by si chcel utratit peniaze na slovensku no neda sa? :-D
23.01.2020 - 22:18:04
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up