Zaujimave dovody pre potencialneho zaujemcu. Je pravda, ze sa ponahlali (lebo dlzka vyvoja je dolezity ekonomicky faktor a spravne nacasovanie je klucove) a sw nedotiahli do finalnej podoby, ten je vsak jednoducho upgradeovatelny. DC spravilo rad pracovnych videi (
https://vimeo.com/dallacorte), napr. aj pre sw upgrade (
https://vimeo.com/361763028) ci konverziu na 58mm PF (
https://vimeo.com/361763135), snazia sa. Je to mala firma, co je niekedy vyhodou aj inokedy nevyhodou. Samozrejme ze sa moze stat, ze nieco, co nema vplyv na zakladnu funkcnost (napr. pumpa), nevyjde dokonale na 1. pokus (je hlucnejsie a pod.), ale ked to vyrobca vyriesi v priebehu zaruky vymenou, tak to nie je ziadna tragedia, lebo sa nejedna o klucovu vec - tie su vsetky spravene dobre, a to je najdolezitejsie. Nie je to nic neobvykle, napr. Monolith Flat je na trhu par rokov, a uz je v 2. ci 3. verzii so zmenami oproti povodnej - a to je pritom jednoduchy vyrobok. A taky Rancilio Silvia je uz v 5. ci 6. verzii. Do kedy treba cakat s kupou? Na 7. verziu, ci snad 10. bude este lepsia? Vediet sa rozhodnut v spravny cas je velmi cenna vlastnost.
DC teraz uz standardne montuje ine
pumpy (75L namiesto 50L) a maksie silentbloky pod motorom, aby hlucnost bola nizsia a nekmitala rucicka manometra (tych pripadov bolo vsak minimum).
Kazdy ma moznost si vybrat, ci bude cakat na dokonaly vyrobok par ci vela rokov (a "postit" sa medzi tym), alebo si kupi tovar, vyuziva ho celu dobu a ak sa nejaky (maly) problem vyskytne, vyriesi to za chodu. S filozofiou prveho typu si vsak clovek zrejme nikdy v zivote nekupi napr. novy model ziadneho auta a vzhladom na cca. 3-rocny cyklus obnovy modelov zrejme ani ziadne nove auto, lebo "moze mat chyby" ...