Ani ja neviem o kónickom vyhotovením púzdra a jeho uloženia v žiadnej konkrétnej vidlici. Minimálne RS a Fox (ale nepochybujem že všetci) majú všetko riešené v rámci tolerancií ako píše Plazzer. Dá sa však v malej miere zmenšiť vôla v konkrétnom klznom púzdre po jeho vybratí a úprave - čo sa občas dá využiť. Ak je však vôla veľká, treba samozrejme vymeniť celé púzdra.
Ak by niekto chcel doplniť dielňu o
náradie na púzdra, tak sa dá zohnať
https://www.bikeparts.com/BPC152561/barnett-bicycle-institute-fork-bushing-tool-fbt-3-nlsJa som si v dobách minulých dal vyrobiť niečo podobné, no je pravda, že ho využijem tak 10x za rok. Dnešné
vidlice sú na tom s puzdrami slušne a od roku cca 2014 sa to dramaticky zlepšilo naprieč celým spektrom vidlíc.
Občas sa však aj v dnešnej dobe vyskytne vidlica, pri ktorej ide každá noha samostatne úplne hladko, ale po nasunutí komplet nôh do seba je trenie výrazné = vnútorné nohy potrebujú určitú silu na to aby sa zasunili do vonkajších. (samozrejme toto sa dá skúšať po vybratí gufér a všetkých vnútorností - len so samotnými vonk./vnút. nohami)
Toto je zvyčajne problém presnosti nôh - nie sú rovnobežné ich osi v niektorom smere. V tomto prípade sa dá nedá dokonale hladký chod dosiahnuť, jediná možnosť je skúsiť šťastie s lepším kusom.