Robo87 napísal:
yphoto8 chat funguje cez deň, ak tam ale niesme, je možné zanechať správu. Ty si nám na chat písal včera večer o 18:29 , nie ráno ako uvádzaš. Napísal si nám aj mail, aj správu na FB, no po víkende je toho vždy viac a preto ti kolega odpísal na mail až dnes ráno. Snažíme sa vždy odpovedať čo najskôr ako je v našich silách.

Bol váš servsinsky úkon obj c:165894 vykonaný profesionálne a správne alebo práve pre tento úkon som bol mesiac bez trenažéra? Ako dopadol posudok dodávateľa?
04.02.2020 - 11:35:14
00
yphoto8 odpovedať sa snažíme vždy čo najskôr, cez víkend ale nepracujeme. Dostupnosť tebou dopytovaných plášťov už preverujeme u dodávateľa a budeme ťa následne informovať. Čo sa týka reklamácie, tak celú komunikáciu máš v mailoch, protokol na vyžiadanie vieme zaslať tiež. Čo sa týka servisného úkonu, ten bol vykonaný správne, problém nastal ešte pri montáži orecha v továrni výrobcu Elite.
04.02.2020 - 12:36:39
00
Robo87 napísal:
yphoto8 odpovedať sa snažíme vždy čo najskôr, cez víkend ale nepracujeme. Dostupnosť tebou dopytovaných plášťov už preverujeme u dodávateľa a budeme ťa následne informovať. Čo sa týka reklamácie, tak celú komunikáciu máš v mailoch, protokol na vyžiadanie vieme zaslať tiež. Čo sa týka servisného úkonu, ten bol vykonaný správne, problém nastal ešte pri montáži orecha v továrni výrobcu Elite.

Vďaka, to som potreboval vedieť.
04.02.2020 - 13:18:52
00
Ahoj, ak som vlozil otazku ku produktu, ktory uz nemate aktualne v ponuke, zobrazi sa Vam to aj tak a odpoviete, ci v takomto pripade uz nie?
06.02.2020 - 21:01:52
00
Pitzdy áno, otázku zobrazí a pokiaľ nenastane nejaká chyba, tak nás systém na ňu upozorní a následne obdržíš teda aj odpoveď.
07.02.2020 - 07:40:50
00
dakujem
07.02.2020 - 08:51:22
00
Ked si v shope vyfiltrujem nejake parametre (velkost, cena, vyrobca..) a nasledne otvorim nejaky tovar, tak ked sa vratim o krok spat na zoznam tovaru tak uz filter nieje aktivny. Teda ako kedy, niekedy zostane, inokedy nie, ale vacsinou nie. Da sa s tym nieco spravit? Pritom ked si otvorim moznosti tak parametre su odfajknute, akurat to nefiltruje...
07.02.2020 - 17:16:32
00
Jaiub ano, o tom vieme a pripravujeme vylepsene filtrovanie
07.02.2020 - 17:17:30
03
otváraj tovar na novej karte :)
07.02.2020 - 17:44:13
02
Hej robim to tak, ale niekedy na to zabudnem a potom ma aj prejde chut nieco dalej pozerat..
07.02.2020 - 18:17:36
01
Takto si predstavujem predajnu bicyklov v 21. storoci. Objednanie do servisu cez internet (ziadne dohadovacky, ze kedy asi to bude a ze kolko je roboty atd. atd...), zobrazeny predp. datum ukoncenia, veci v objednavke, ktore sa vymienali. Komunikacia so servisakom prostrednictovom sprav/komentarov k objednavke. Navyse mi servisak napisal este v den odoslania objednavky na servis, ze mozem doniest bicykel, co som aj urobil. Hotovy bol cca. za tyzden - o tyzden skor ako predpokladany datum. Vsetko funguje tak ako ma, dobra robota Wechet. Vdaka. :y:
10.02.2020 - 10:41:37
010
a ako sa tu objednava do servisu cez internet?
10.02.2020 - 15:06:12
00
https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/servis.html
10.02.2020 - 15:13:39
00
ahojte, v utorok som posielal dopyt na vidlu RS Sektor, doteraz ziadna reakcia. Riesi sa to, alebo skusim iny shop?
14.02.2020 - 09:36:47
00
sonick dostupnosť preveríme a dáme ti vedieť , máme toho momentálne kus viac a k tvojmu mailu sme sa ešte nedostali - postupne spracovávame všetky. Odpoveď o dostupnosti obdržíš teda mailom, prepáč za zdržanie.
14.02.2020 - 09:49:38
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up