aj na bocnom vetre?
21.02.2020 - 13:45:26
00
Ano, dobre kolesa su stabilne aj s bocnym vetrom vsetko je to o profile rafiku. Veckove su sice rychle, ale ked si do toho fukne tak mozes lietat ako handra a ked mas dobry siroky U profil tak vacsinu casu nevies ze fuka.
21.02.2020 - 13:55:44
01
Tak ono ten vietor neposobi len na kolesa ale aj na samotneho cyklistu a ram. Plocha vyssich rafikov zas netvori take velke percento k celkovej ploche, na ktoru vietor posobi. Takze ak fuka silny bocak pocitis to tak ci tak...
21.02.2020 - 14:10:37
00
Ano ale je velky rozdiel ake mas predne koleso. Nizky rafik mozes citit viac ako dobry vyssi aero profil.
21.02.2020 - 14:14:21
00
a do tejto off topic temy sa hodi pridat, ze mozes mat akokolvek dobry profil rafiku, ked nan nahodis plast, ktory ma "vhodnu" hrubku voci rafiku, lietas v bocnom vetre opat :)
21.02.2020 - 14:23:23
00
Kristina Co sa tyka ramu tak ak dobre vidim je to Ultimate a to by mal byt najlahsi cestny ram od Canyon, nie? Ci si to myslela akoze vo vseobecnosti, ze to nie je vrcharsky ram?
21.02.2020 - 15:49:29
00
Nairo je asi spokojný v time a ma čistú hlavu a teraz sa zda ze sa mu darí. A dúfam, ze na grand tour poriadne zamieša karty.
21.02.2020 - 17:11:13
02
orvaq Neviem aký má rám, ale myslím, že dnes aj Canyon predáva sériový cesťák na kotúčoch pod 6,8kg. A áno, myslela som to všeobecne. Mýty o výhodnosti čiste "vrchárskych" bajkov s nízkymi ráfkami sú rozbúrané :)
21.02.2020 - 20:41:02
00
Je to ultimate.
Maju seriovu specialitku pod 6kg
https://www.canyon.com/en-sk/road-bikes/race-bikes/ultimate/ultimate-cf-evo-disc-10.0-ltd/2313.html
Nairov bude asi blizsie tomuto
https://www.canyon.com/en-sk/road-bikes/race-bikes/ultimate/ultimate-cf-slx-disc-9.0-etap/2413.html
21.02.2020 - 21:07:21
00
Nairovi podla mna davaju tazsie kolesa lebo to jeho XSko asi nesplna limit :)
Kristina myslis ze s lahsimi kolesami s nizsimi rafkami by nemohol mat lepsi cas?
21.02.2020 - 22:14:35
00
scarinko pri tých rýchlostiach, ktoré Nairo a profíci jazdia aj do takýchto kopcov je aero a väčšia zotrvačnosť výhodou. Tým, že si NQ nastúpil a odišiel zavčasu, udržiaval konštantnú rýchlosť. Nepotreboval spomaľovať a zrýchľovať kedy by ultraľahké ráfky boli výhodou. Inak tie galuskové DuraAce C40 ráfky budú celkom ľahké.
22.02.2020 - 10:16:58
01
A ako je to so silou potrebnou na udržiavanie rýchlosti napr. 18 km/h pri ráfku vysokom 40 mm a váhou napr. 600 g a pri ráfku 40 mm a váhou 500 g ? Budú obe sily rovnaké ? Pri rovnakom profile napr. U. Ak tieto sily nie sú rovnaké, je potom možno jedno či Quintana použil v kopci pri rýchlosti 16 - 18 km/h vyššie ráfky alebo by použil nižšie ultraľahké IMHO ráfky.
22.02.2020 - 11:03:25
00
Tie galuskové ráfky Shimano budú IMHO vážiť menej cca 400g. Komplet kolesá vážia 1.400g a Shimano náby nepatria k najľahším. Veľkou výhodou tých Shimano C40 galuskových ráfkov je ich profil. Vonkajšia šírka 28mm je veľmi slušná.
https://www.duraace.com/global/en/C40-intro-deep
22.02.2020 - 16:03:45
00
Ultra ľahké s nižšším ráfkom vážia ešte menej teda majú oproti C40 výhodu. Suma sumárum sú v kopci možno rovnako výhodné - nevýhodné ako ťažšie C40.
22.02.2020 - 16:22:28
00
áno, ultra ľahké s nízkym profilom možno majú do strmšieho kopca výhodu v nižšej rotačnej hmotnosti. Takže sa ľahšie roztáčajú keď potrebuješ do kopca často meniť rýchlosť. Rýchlejšie ich roztočíš. Toto platí iba ak chceš potom na tom kopci zostať a už neplánuješ zjazdovať tiahle a rýchle klesania smerom dole. Lebo potom majú vyššie ráfky navrch :)
22.02.2020 - 16:36:08
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up