Koukám na KMC e11, nebo Shimano CN-E8000. Oboje o dost dražší než Sram 1130. Ale oboje má v popisu, že je pevnější a odolnější. Tak se ptám z praxe. Na tom KMC mám cca 800km a je ještě v pohodě. Nechci šetřit a pak řešit třeba přetržení apod.
11.03.2020 - 16:21:06
00
Aky je teraz v ponuke ako najmensi motor pre predny naboj? Stacil by mi aj s dopomocou ktora by mi napriklad pomohla urobit z mojej 25km hodine 35 km v hodine. Dik
11.03.2020 - 16:42:01
00
Koukám na KMC e11, nebo Shimano CN-E8000. Oboje o dost dražší než Sram 1130. Ale oboje má v popisu, že je pevnější a odolnější. Tak se ptám z praxe. Na tom KMC mám cca 800km a je ještě v pohodě. Nechci šetřit a pak řešit třeba přetržení apod.


u mňa táto lacná Sram-ka výdrž 1100 až 1200 km, s občasným prebehnutím práčkou a pravidelným mazaním
11.03.2020 - 16:44:31
00
Palo7 napísal:
Stivko: třeba už máš třetí motor a ani o tom nevíš ;-)

Motor meneny nebol :!:
11.03.2020 - 22:15:44
00
Zdravím,mám otázku.Moja manželka jazdí s pohomom Yamaha.cca po 700 km sa mi zdá,že motor je o dost hlučnšjší.Nemá niekto s týmto skúsenost? Výkon je ok,len ten hluk je o dost vädší.Ja jazdím Shimano 8000.Sa hovorí,že je hlučný,ale tá Yamaha je podstatne hlučnejšia.Jazdil som aj Bosh no ten som skoro ani nepočul.
13.03.2020 - 08:43:28
00
Yamaha je hlučná... A s každým km viac... Motory PW a PW-SE až príliš... Z toho dôvodu prišli tento rok s iným sprevodovaním, a nové PW-ST a PW-X2 by mali byť omnoho tichšie... Čiže odpoveď znie - áno, je to bohužiaľ normálne...
13.03.2020 - 08:46:15
01
Vdaka.Myslel som si,že niečo nieje v poriadku.No aj tak mám pocit,že ked som ho kupoval,nebol až tak hlučný.
13.03.2020 - 08:51:22
00
To nie je pocit, to je fakt... Preto som napísal, že s každým km sú Yamahy hlučnejšie a hlučnejšie... Ale mám aj dobrú správu - len do určitého momentu, potom to tak ostane a už sa to zhoršovať prestane...
13.03.2020 - 08:55:43
00
Haha,no to si ma ukludnil.Dúfam že už je to strop !Inak ten motor sa mi velmi páčil,čo sa výkonu týka.Fakt to dobre chodí,až na ten spomenutý hluk.
13.03.2020 - 08:59:09
00
ma271bi napísal:
Haha,no to si ma ukludnil.Dúfam že už je to strop !Inak ten motor sa mi velmi páčil,čo sa výkonu týka.Fakt to dobre chodí,až na ten spomenutý hluk.

Aspoň ju v lese počuje zver a zdrha preč
13.03.2020 - 10:49:54
01
kto kupuje rámy od koho, alebo obaja od tretej strany?

Prílohy:

Overvolt-AM-6.5-D021-(1).jpg
Overvolt-AM-6.5-D021-(1).jpg 285.05 KiB thumb_up0thumb_down

ghost.png
ghost.png 762.38 KiB thumb_up0thumb_down

13.03.2020 - 13:36:13
01
Ta diera dole a pristup bahna a necistot akurat k baterii a konektorom to je strasne nieco.

zda sa ze to je bosch motor a tym padom aj bosch bateria a ak je to tak, tak je zjavne mozne spravit to technicky tak aby sa bateria nemusela vyberat cez dieru v stene spodnej ramovej trubky. Len to zda sa celkom nedotiahli soudruzi
13.03.2020 - 15:15:24
00
Ghost aj Lapierre využíva v rámci Accell Group jedno a to isté dizajnové štúdio...
13.03.2020 - 17:45:59
02
Ešte ku deklom v rámoch ....prečo sa neujalo riešenie “ kosackarov” ?

Prílohy:

504F8CEE-9013-459E-8153-F6578404EDB7.jpeg
504F8CEE-9013-459E-8153-F6578404EDB7.jpeg 892.72 KiB thumb_up-1thumb_down

13.03.2020 - 21:29:10
01
tipol by som ze to neumoznuje navysenie kapacity cez 500Wh a je to aj zbytocne komplikvane na vyrobu. Obal vyzera byt tatiez z plastu, co ma horsiu tepelnu vodivost a tym padom horsie chladenie baterie. Inak je mi to rieseie strasne sympaticke

A nie je to asi riesenie kosackarov, pretoze to iste mal aj lappiere na jednom modeli.
13.03.2020 - 22:02:27
00
keyboard_arrow_up