Pri niektorych produktoch vidim v zozname uz cenu s osobnou zlavou, pri inych az po otvoreni a trebars vybere velkosti, bezne je zobrazena standartna cena. Viete otom? Robi to aj niekomu inemu?
29.02.2020 - 20:41:31
00
Vieš mi dať pár konkrétnych príkladov? Ideálne screenshoty alebo linky. A ideálne na mail nech to tu nespamujeme. Diky.
29.02.2020 - 20:50:46
00
Jasne, pisem.
29.02.2020 - 20:59:52
00
S MTBIKERshop spokojnosť, všetky objednávky vybavené v poriadku. Len naposledy som kupoval hydraulické brzdy + odvzdušnenie. Nevracajú sa mi páčky, rozprával som s jedným servisákom a rozprával, že najskôr nebudú dobre odvzdušnené. Tak budem musieť ísť s nimi do servisu.
08.03.2020 - 20:27:18
00
Ahojte vsetci,

aby sme svojou trochou pomohli k spomaleniu sirenia koronavirusu, zavadzame na predajni od pondelka urcite obmedzenia. Ide o preventivne opatrenia na ochranu zdravia zamestnancov a zakaznikov. Prosime vas aby ste uprednostnili dorucenie zasielky domov alebo na odberne miesto a ak planujete prist do Hradku, mali tovar vybraty a objednany predom a prisli si ho len prevziat. Viac informacii o opatreniach si mozete precitat: https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/koronavirus.html
13.03.2020 - 13:41:04
024
Dnesny update - MTBIKER predajna bude od zajtra na zaklade nariadenia vlady zatvorena. Mame ale vymysleny bezdotykovy sposob prevzatia objednavok a servisu mimo predajne, za predpokladu, ze je zaplateny online. Viac najdete na https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/koronavirus.html.

Zaroven az do odvolania znizujeme hranicu postovneho zdarma na 49 euro (pre kuriera a postu), kedze sme museli vypnut dorucenie do parcelshopov a zasielkovni, ktore budu vo vacsine pripadov zatvorene.
15.03.2020 - 21:41:20
012
Perfektné, ak by to šlo. Som z blízkeho okolia, a nerád by som vyťažoval kuriérov momentálne zbytočnými vecami. Ak by som objednal bežné veci ako športovú výživu a zaplatím on-line ako prebehne výdaj? Treba si nejak viditeľne nachystať číslo objednávky dajme tomu?
15.03.2020 - 22:41:55
00
Prides pred predajnu, zavolas na telefonne cislo, ktore bude uvedene na dverach. Zadas svoje meno, cislo objednavky a pojdes si sadnut do auta / dalej od dveri predajne. Predajca pojde zobrat Tvoju objednavku do skladu a polozi ju v rukaviciach pred dvere. Ked sa dvere zavru, objednavku si mozes prevziat.
15.03.2020 - 22:46:32
012
Ahoj všetkým,
vzhľadom na aktuálnu situáciu by som Vás rád oboznámil so zopár skutočnosťami, ktoré majú vplyv na naše fungovanie.

Ďakujeme:
- za priazeň aj v tejto mimoriadnej situácii, objednávok bicyklov a komponentov máme stále veľa a expedícia má čo robiť aby ich stíhala vybaviť. Vieme, že kamenné obchody sú zatvorené a tak sa objem nákupov presúva do značnej miery na nás.
- za trpezlivosť, lebo na zmeny posledných dní sa musíme adaptovať a vyriešiť množstvo komunikácie s Vami, našimi zákazníkmi, dodávateľmi, prepravcami, ....
- za zodpovednosť - všetci, ktorí si chodíte vyberať os. odbery do centra v Hrádku sa správate podľa pokynov a tak je náš bezkontaktný výdaj účinný a prebieha hladko.

Vzhľadom na situáciu:
- riešime so stovkami z Vás zmenu spôsobu platby pre zrušenú možnosť platiť dobierky v hotovosti alebo kartou
- riešime so stovkami z Vás zmenu spôsobu doručenia zo zásielkovn/parcel shopu na kuriéra pre uzatvorené miesta
- riešime s desiatkami z Vás "zaseknuté" balíky na zatvorených výdajných miestach

Je nás menej
- niektorí členovia nášho teamu sú z rodinných dôvodov doma a venujú sa svojim ratolestiam

Preto
- prioritne riešime komunikáciu ohľadom objednávok
- otázky k produktom a technické otázky majú aktuálne sekundárnu prioritu, verím, že sa k nim dostaneme čo najskôr


Ešte raz ďakujem v mene celého teamu za pochopenie a verím, že táto situácia dlho nepotrvá. Spoločne to určite zvládneme. :y:
17.03.2020 - 11:44:33
024
Podarilo sa nam vyselektovat parcelshopy a zasielkovne, ktore by mali byt aj v tomto obdobi otvorene a umoznili objednavanie s dorucenim na tieto odberne miesta. Ich zoznam sa moze menit na dennej baze a ak by sa po vasej objednavke odberne miesto zatvorilo, bude automaticky presmerovane na najblizsie otvorene odberne miesto (pripadne bude mozne zasielku presmerovat na kuriera, ktoreho zabezpecuje Zasielkovna alebo SPS).

Dobierku momentalne neodporuca ziadny dorucovatel. SPS dobierky neumoznuje vobec, Zasielkovna neumoznuje hotovostne platby a terminaly su len na niektorych odbernych miestach. Posta zatial dobierky striktne nezakazala, ale odporuca platby predom, aby sa vyhla rizikovej manipulacii s hotovostou. Preto je momentalne dobierka u nas vypnuta pri vsetkych sposoboch dorucenia.

Postovne zdarma nad 49 eur plati aj pre dorucovanie do Zasielkovni a Parcelshopov. Ak ste v karantene, prosim vyuzite sluzby kuriera a chrante seba aj ostatnych pouzitim ruska pri preberani zasielky. Ak preberate zasielku na odbernom mieste, pouzivajte rusko a dodrziavajte odstup od ludi a dalsie pokyny, ktore odberne miesto moze odporucat.

Verim, ze sa nam podarilo vyriesit absolutnu vacsinu zmien objednavok, o ktorych pisal Boo_boo a zvykame si na novu situaciu. Vsetci si zelame, aby trvala co najkratsie, ale sme operativne pripraveni fungovat aj dlhsiu dobu v tomto nestandardnom rezime.
18.03.2020 - 15:05:54
09
Krátka genéza:
12.3. objednávka v e-shope MTBiker, obratom mail s predpokladaným dátumom dodania 18.3. (bol tovar "u dodávateľa")
13.3. (večer) - v profile - dodanie 20.3.
16.3. v kontexte rozhodnutia vlády zmena zo zásielkovne na kuriéra, spolu so žiadosťou o potvrdenie adresy. Odpovedal som večer.
17.3. potvrdenie zmeny. Neskôr poobede "nová info" - objednávka bude meškať a voilá - dátum 20.3.
18.3. objednávka odoslaná

Ja som so všetkým uvedeným OK, len jedno mi vŕta v hlave: Keď mi v profile už 13.3. svietil nový/zmenený dátum predpokladaného doručenia, prečo táto informácia "oficiálne" prišla až 17.3.?
19.03.2020 - 03:32:52
00
corbyn 2 veci k tomu:

- o meskani informujeme az den vopred, nakolko tie informacie od dodavatelov alebo prepravcov co k nam pridu do systemu sa casto menia. Nema zmysel zakaznikov spamovat s kazdou zmenou, lebo v 98% pripadov sa tie datumy stihaju.
- od minuleho stvrtka do vcera sme kvoli mimoriadnej situacii a nariadeniam vlady museli spravit v systeme tolko hromadnych zmien, ze niektore datumy a udaje nemuseli byt presne. Kazdy den sa nam menili podmienky prepravy, podmienky platby, dodacie lehoty a vsetko sa muselo za chodu a narychlo upravovat. Ospravedlnujeme sa teda za nepresne info, za normalnych okolnosti su vypocty datumov dost presne (resp. casto dodame aj skor ako slubime).
19.03.2020 - 11:03:12
01
Tomáš, niet sa za čo ospravedlňovať. Uviedol som, že som stým OK. Viac-menej som rátal s možným oneskorením, keďže som objednával veci, ktoré ste museli objednať od dovozcu. Len som nevedel o tom nastavení systému, kedy informujete zákazníka.
K druhému bodu - klobúk dole, že to v aktuálnej situácii zvládate tak dobre.

A potvrdzujem to stíhanie "aj skôr" - asi tak pred hodinou som si prevzal balíček, Ďakujem.
19.03.2020 - 11:24:02
02
bol som vcera pozriet jednu zasielkovnu nakolko si chcem dat poslat jeden balik z CZ a aj ked nemaju terminal vedia to spravit s platbou, panko/teta vygeneruje a posle SMS s nejakym linkom kde sa to da online zaplatit a hned to potom vydaju

Zásielky na dobierku je možné zaplatiť aj úplne novým on-line spôsobom, ktorý sme vyvinuli pre tento „mimoriadny“ stav – cez platobnú bránu na základe sms, ktorú pošle výdajné miesto príjemcovi priamo pri výdaji zásielky. Vďaka nej môžete zaplatiť vaše zásielky na výdajnom mieste, ktoré nedisponuje platobným terminálom.
19.03.2020 - 11:38:56
00
Zdravím, vedeli by ste mi v prípade objednávky trenažéra Elite Suito vymeniť nainštalovanú kazetu (11spd) za 10spd Tiagru 11-34? Vďaka za odpoveď
21.03.2020 - 12:30:48
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up