Ale co ja robim, ja chcem len ist tade kade sa ma a nie odhanat tlupy ludia ktori sa chovaju ako stado oviec bez pastiera
31.03.2020 - 19:02:16
00
Jaroh V tejto dobe je najefektivnejsie si dat dolu satku a hlasno zakaslat. :-D
31.03.2020 - 19:05:09
01
scarinko tak prestan nariekat tu a skus urobit nejaku osvetu. vytlac letaky s pravidlami, vysvetlenim, ako sa maju chodci spravat a chod im to rozdavat a vysvetlovat, alebo vymysli nieco ine.
31.03.2020 - 19:07:54
01
Tak sorry, ešte som sa na chvíľu vrátil.

scarinko napísal:
Ak kazdy pojde ako sa ma nebudu konflikty. .


Problém je, že každý si myslí inak, že "ako sa má chodiť". Ak je to raz priestor pre rekreačný zmiešaný pohyb, tak skrátka každá skupina má iný názor na to, ako sa tam má chodiť - a nikdy to nezladiš. Neexistuje stav, že "každý pôjde tak, ako sa má chodiť" podľa teba. Zmier sa s tým. :-)
31.03.2020 - 19:10:03
01
Letaky nepomozu, mozno meter zahradnej hadice :)
31.03.2020 - 19:10:25
00
user_id napísal:
Jaroh V tejto dobe je najefektivnejsie si dat dolu satku a hlasno zakaslat. :-D


Jednoznačne! :-)
31.03.2020 - 19:11:06
01
Alebo vyfukat nos :D
31.03.2020 - 19:11:39
01
Ja zas nemám problém strpieť niekoho na cyklotrase a aj občas sa za ním chvíľu vliecť rýchlosťou jeho chôdze ale ozaj keď na dosť plnej cyklotrase letí dolu kopcom žiletkár 40-50kmh to je už dosť. V prvom rade by som obmedzil rýchlosť na cyklotrase na 25kmh (alebo 30), lebo naozaj musíme voľky/nevoľky strpieť aj chodcov pri tak riedkej sieti (aj cyklo) chodníkov akú máme. A nemyslite si, aj v Taliansku, aj v Nemecku a aj v Rakúsku sú chodci na CT a občas aj zavadzajú... Chvíľu to vždy trpím a potom zvonček, skúza... Alebo teda zvoním už z diaľky. Podľa nálady. Ale tam zas nikto neletí, fakt tú 30kmh rýchlosť dodržujú
10.04.2020 - 23:26:08
01
corsair ak myslis cyklotrasou cykloturisticku trasu (farebne Cecka), tak tie mozu viest po roznych typoch komunikacii a max dovolena rychlost sa teda odvija od toho po akej komunikacii a kde sa pohybujes. Pri cesticke pre cyklistov je to ale trocha problem, kedze by mali byt navrhovane na rychlost 25 km/h, resp. 40km/h ale max dovolena rychlost v obci je 50km/h. Ak by si ale max. rychlost obmedzil napr. na spolocne cesticky pre cyklistov a chodcov (znacka c.222, povodne C12), tak by sa ukazali vsetky chyby znacenie, ked casto je na opacnom konci cesticky osadena znacka zakazujuca vjazd motorovým vozidlám. V jednom smere by sa potom jazdilo 25 a v druhom 50km/h?
11.04.2020 - 07:51:22
00
No, napr. pešia zóna má obmedzenie. Po ceste II či III. nevidím problém a dôvod obmedziť cyklistom rýchlosť ale na rôznych chodníkoch (všade kde je zákaz motorových vozidiel) tú 25kmh rýchlosť lebo vyššia pravdepodobnosť pohybu chodcov a p.
11.04.2020 - 08:10:39
00
Cyklisti maju obmedzenu dovolenú rychlost aj na cestách II. a III. triedy, tak ako ostatni vodici. Problemom mozu byt chodniky, kedze boli navrhovane na chodzu. Ak sa tam ale osadi znacka prikazujuca (prikazuje, nie dovoluje) vjazd cyklistom, tak by malo dojst aj k stavebnym upravam komunikacie a zmene jej ucelu, co sa ale nerobi. V ZA mame aj opacny priklad pesiu zonu na hradzi, ktorá je nielen zle označena ale po nej vedie aj Vazska cyklomagistrála a rychlosti cyklistov byvaju okolo 50 km/h na 7km dlhom useku.

Prílohy:

DSCN9261.JPG
DSCN9261.JPG 625.92 KiB 18,49 thumb_up0thumb_down

11.04.2020 - 09:01:44
00
V ZA a na vodnom diele obzvlášť sa tieto trasy ani nedajú nazvať cyklotrasy, ale skôr projekčný zmätok. Projektuje to viac ľudí a na mnoho časových etáp. Keď sa urobí jedna časť, tak druhá časť s tou prvou už takmer vôbec nesúvisí. Na vodnom diele je križovanie cyklotrás na Budatín potom Tepličku a do centra jeden obrovský chaos. Niekto to rieši v rýchlosti vyskočením na 20 cm obrubník potom šmyk a musí sa vrátiť naspäť...iný zas musí prekladať bike cez zvodilo. Keď som sa nejakých projektantov, ktorí riešili nejaké časti tohto chaosu pýtal či si robia z ľudí srandu, tak povedali, že to je z dôvodu majetko-právnych pomerov.
11.04.2020 - 11:09:46
01
A pribudne este aj lavobrezne pripojenie smerom na Budatin :) Jednou castou problemu su aj majetkopravne vztavy ale ja vidim vacsi problem v sprave/nesprave tych komunikacii. Ucelove komunikacie v okoli priehrady su v sprave vodohospodarskej vystavby, ktora teda spravuje aj dopravne znacenie- fotky ZDZ su tu. Ta dovolila ZSK a SCK vyznacenie cykloturistickej trasy, ale dopravne znacenie tak nejak nikto nedoriesil. Rovnako to zvodidlo. Mal som tam stretko s VVB aj ZSK, SCK a projektantom zvodidiel. Projektant sa vyhovaral, ze o dopravnom znaceni a cesticke do TNV nevedel, VVB tvrdili, ze cesticka sa pripaja nelegalne. Po mesiaci mi slubili, že doplnia vedla zvodidiel cesticku a bezbarierovy priechod ale zatial ani nezacali a bohvieake paky na nich nemam. Robil som tam aj scitanie a tym usekom prechadza cez vikend okolo 2000 cyklistov. K prepojeniu do ZA bol projekt tusim po DUR a dalej v centre na Stefanikovej uz je DSP a tento rok by sa teoreticky malo zacat stavat.
11.04.2020 - 20:14:08
01
To viem, že čo pribudne. Ona tá cyklotrasa je fajn, len škoda, že tie hlavné body sa nedoriešili. Je super, že sa tomu venuješ. Ja som to len raz s niekým riešili, lebo som na bicykli nechodil a chodím až od minulého leta a som tam po vyše 10 rokoch prišiel a som sa celkom smial z toho čo vyrobili. Tiež pôsobím ako projektant, ale v inej oblasti a viem prečo tá trasa je tak poznačená. V oblasti projektantov si to naozaj páni pomýlili s vysoko zárobkovou činnosťou, kde platí - Urobíš rýchlo bez rozmyslu-Viac zarobíš....takže nejaké premýšľanie ako by to šlo lepšie už projektanti nevedia a nepoužívajú. My v našej pracovnej skupine to ešte vieme, ale naše zárobky sú podstatne nižšie :) Teraz sa najbližšie bude riešiť cyklotrasa v okolí Strečna a potom ďalšia varianta - pokračovanie na Vrútky....Škoda len, že aspoň čiastočne neodvedú aspoň pre MTB bicykle mimo cestu čo ide na Rajec zo ZA.
11.04.2020 - 20:38:44
01
ZA - Rajecke som chvilu riesil, zatial je uzemne rozhodnutie ale robili sa uz geometraky a je tam strasne vela majitelov, takze bude problem ziskat eurofondy a bude to treba delit na viacero etap- projektuje to ISPO.
11.04.2020 - 20:50:58
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up