Prípadne : https://www.canyon.com/cs-sk/e-bikes/e-mountain-bikes/neuron-on/neuron-on-8.0/2257.html?dwvar_2257_pv_rahmenfarbe=GY&dwvar_2257_pv_rahmengroesse=XL
https://bikere.sk/obchod/elektrobicykle/horske-celoodpruzene-elektrobicykle/stereo-hybrid-140/cube-stereo-hybrid-140-hpc-race-625-29-greennsharpgreen-2020/
skôr asi ako Haibike.
31.03.2020 - 13:18:06
00
Cube majú fajn pomer cena/výkon, ale Sram SX ani náhodou ;)
31.03.2020 - 13:47:28
00
Skús pozrieť napr. Toto :)

https://www.radon-bikes.de/e-bike/mountainbike/render/render-80-2020/
31.03.2020 - 15:01:21
00
Rakineki napísal:

Nebude problem ak sa. Nieco zopsuje. Kedze nemaju kamennu predajnu na Sk
31.03.2020 - 15:54:44
00
áno,bude,chcel si e-bike do cca 4000 eur,ktorý ak sa zopsuje,tak ho budeš reklamovať v kamennej predajni na SK-dostal si pár odkazov na fajn pomer cena/výbava,obehni si predajne okolo svojho bydliska,nikto to nebude riešiť za teba ...ak sa ti páči ťažký,drahý a slabo osadený Haibike,ber ho,sú to tvoje peniaze
31.03.2020 - 20:08:46
00
Dawo, tak choď na to opačne, najprv si obehni bydlisko a zisti, aké značky majú lokálne bikeshopy v ponuke a potom si vyber z nich. Prípadne zisti, či nemáte nejaký obchod zameraný len na ebiky a spýtaj sa, či poskytujú servis aj na bicykle kúpené inde a akých značiek. Vybavené. mechaniku ti opraví hocijaký servis aj ty doma ale môže sa ti stať, že na ebike nebudú mať diagnostiku alebo čo ja viem či v tom servise a nie je to o tom, že by nechceli ale, že nemajú možnosti. Nie každý servis má školenie a mechanik jednoducho nie je na ebiky zameraný ako skúsenosťami tak aj vybavením.
01.04.2020 - 08:19:49
01
fixska napísal:
Dawo, tak choď na to opačne, najprv si obehni bydlisko a zisti, aké značky majú lokálne bikeshopy v ponuke a potom si vyber z nich. Prípadne zisti, či nemáte nejaký obchod zameraný len na ebiky a spýtaj sa, či poskytujú servis aj na bicykle kúpené inde a akých značiek. Vybavené. mechaniku ti opraví hocijaký servis aj ty doma ale môže sa ti stať, že na ebike nebudú mať diagnostiku alebo čo ja viem či v tom servise a nie je to o tom, že by nechceli ale, že nemajú možnosti. Nie každý servis má školenie a mechanik jednoducho nie je na ebiky zameraný ako skúsenosťami tak aj vybavením.


Mne sa napriklad stalo, ze mi nechceli zobrat bike do servisu pretoze je to Canyon. Povedal mi, ze ked som si ho vedel kupit z internetu nech si ho aj tam dam servisovat. Blba mentalita Slovakov.
01.04.2020 - 12:17:51
01
Viem co si tym myslel preto som napísala co som napisala :)
01.04.2020 - 12:21:29
00
Dawo napísal:
Mne sa napriklad stalo, ze mi nechceli zobrat bike do servisu pretoze je to Canyon. Povedal mi, ze ked som si ho vedel kupit z internetu nech si ho aj tam dam servisovat. Blba mentalita Slovakov.


Bez urážky...tiež by som ti ho nezobral do servisu. Keby som majiteľ bajk shopu, prioritou sú pre mňa moji zákazníci, ktorí kupujú značku čo predávam ja. Ak zoberiem na servis tvoj Canyon, zablokujem si servis pre môjho povedzme VIP zákazníka ktorý odo mňa berie bajky pravidelne a z ktorého žijem. Ale na oplátku očakáva odo mňa promptný servis v prípade problémov. Nežijem z opravy Canyonov za 50-100€. Ešte raz...nechcem nikoho a ani žiadnu značku dehonestovať, ale kúpou bajku direct sale značky musíš byť uzrozumený práve s takýmito problémami. A to mne pri bajku za pár tisíc tých ušetrených pár sto eur za to nestojí.
01.04.2020 - 14:04:27
02
s týmto si dovolím nesúhlasiť. je v poriadku uprednostniť vlastného klienta ak je nával roboty, ale prečo by mal byť niekto defacto sankcionovaný za to, že má bajk iného výrobcu? min. ti to neurobí dobré meno v miestnej komunite, máme aj tu vo ZV takého pána.
01.04.2020 - 14:15:41
02
cipo11 napísal:
Bez urážky...tiež by som ti ho nezobral do servisu. Keby som majiteľ bajk shopu, prioritou sú pre mňa moji zákazníci, ktorí kupujú značku čo predávam ja. Ak zoberiem na servis tvoj Canyon, zablokujem si servis pre môjho povedzme VIP zákazníka ktorý odo mňa berie bajky pravidelne a z ktorého žijem. Ale na oplátku očakáva odo mňa promptný servis v prípade problémov. Nežijem z opravy Canyonov za 50-100€. Ešte raz...nechcem nikoho a ani žiadnu značku dehonestovať, ale kúpou bajku direct sale značky musíš byť uzrozumený práve s takýmito problémami. A to mne pri bajku za pár tisíc tých ušetrených pár sto eur za to nestojí.


Skor takto prichadzate o dalsich potencionalnych zakaznikov. Pretoze ja dnes viem, ze z toho shopu nikdy v zivote nic nekupim. To je presne to zle zmyslanie. Opytajte sa akejkolvek velkej firmy ci odbiju zakaznika len preto, ze si u nich nikupil ich produkt. To, ze si u Vas nekupul Vas produkt neznamena, ze nemoze urobit v buducnosti a doniest Vam viac klientov. Pokial premyslate takto tak zite z toho jedneho zakaznika co k Vam pride kupit bike raz za 4roky. Takto davate zarabat inym co vedia, ako sa robi biznis.
01.04.2020 - 15:10:27
05
Zveličuješ to, dobrý servis vo väčšom bikeshope cez sezónu nestíha a majú čo robiť aby odservisovali "svojich". Mnohí majú zákaznícku kartu a s tou sa servis uprednostňuje, čo je odmena za to, že si si tam ten bicykel kúpil a v sezóne nemusíš čakať 2 týždne. Poznám aj servis, ktorý je tak vyťažený, že tam nemôžeš pol roka s bikom ani ísť a musíš sa striktne dohodnúť telefonicky vopred kedy to môžeš doniesť a je úplne jedno, či chceš generálnu vidlice alebo len defekt ... a v takýchto predajniach naozaj nepotrebujú opravovať direct sale bicykle a je to ich voľba, že uprednostňujú svojich, čím dávajú jasne najavo základnú výhodu nákupu v kamennej predajni - služby. Predať niekomu niečo je jednoduché ale buď frajer a venuj sa zákazníkovi aj potom ako na ňom prvotne zarobíš. Každopádne, kúpiť si vie každý, opraviť už málokto a preto treba pri kúpe bicykla buď prihliadať na možnosť servisu alebo si vybrať hocičo a buď sa to naučiť opravovať alebo žiť s tým, že ti to nevezmú hocikde. Nie je to všade, niekto ti Canyon vezme tak si nájdi taký shop :)
01.04.2020 - 16:46:08
02
možno to takto funguje vo "veľkomeste" ako je Blava, kde je málo servisov, tam sa to chápať dá, aj keď nie úplne. tak bo.ha keď mám plno roboty a biznis ide, je logickejšie servis rozšíriť ako odmietať zákazníkov, z toho predsa plynú aj väčšie tržby a zisky a v prípade kvalitnej práce aj reklama zdarma.
popíšem moje skúsenosti zo stredného slovenska a presne takto si predstavujem podnikanie v tejto oblasti, v cyklo ako takej, nielen ebajkovej. v podstate už som bol dohodnutý s p. Čemanom z ride.sk na konkrétnom ebajku, dostal som 10% predsezónnu zľavu a že to nebolo málo po prepočítaní na peniaze, avšak ako Canyon predstavil ebajky 2019, láska na prvý pohľad a objednávka. napísal som mu teda čo je vo veci, jeho reakcia bola, že je to skvelý bajk a keď budem potrebovať, bez problémov môžem prísť na servis. zostal som tak príjeme zarazený, čakal som skôr nejakú negatívnu odpoveď. nakoniec sa to vyvŕbilo tak, že s bajkom chodím u nás vo ZV do ebajk.sk, kde som sa stretol s perfektným prozákazníckym prístupom a šikovnými ľuďmi a pritom som u nich nikdy nič nekúpil. keď sa ma teraz niekto zo známych opýta kde ísť do servisu s bajkom, aj keď len normálnym, dám mu na nich číslo a poviem nech si zavolá či si na neho nájdu čas. keby ma niekto poslal s mojim bajkom do pr.dele tak tam nepošlem nikoho a ešte aj poviem aby si tam za žiadnych okolností nič nekupoval a radšej mu to ja prihodím k nejakej mojej objednávke z netu.


Naposledy upravil sorcerer dňa 01.04.2020 - 17:37:26, celkovo upravené 1 krát.

01.04.2020 - 17:10:00
02
Áno, jasné, dá sa to chápať z pohľadu zákazníka ale aj z pohľadu bike shopov. Z pohľadu bikeshopu sa dá tvrdiť, že nie v každej budove sa dá pristaviť miestnosť pre ďalších dvoch servisákov takže s tým rozšírením to nie je také "ízipízi" :) plus, nájsť dobrého servisáka tiež nie je jednoduché, aj preto majú tí dobrí s dobrými referanciami nátresk.
To o čom hovoríš sú tie druhy obchodov, ktoré som mala na mysli, keď som chlapcovi v tejto téme písala "Prípadne zisti, či nemáte nejaký obchod zameraný len na ebiky a spýtaj sa, či poskytujú servis aj na bicykle kúpené inde a akých značiek." ... nevieš kde býva, hej, ebajk je v ZV a v BA a ten majiteľ je úplne srdom presvedčený ebiker a preto to robí rád, napríklad u nás v BB začína taký jeden chalan tiež s ebike predajňou a pre ebikerov je to lepšie, pretože ako som písala, tam majú na to aj vybavenie aj zaškolený personál. Rovnaký prístup má napríklad Specielized, vedia okamžite reagovať na servis svojej značky ale to je iný concept.
01.04.2020 - 17:37:05
02
Dawo napísal:
Skor takto prichadzate o dalsich potencionalnych zakaznikov. Pretoze ja dnes viem, ze z toho shopu nikdy v zivote nic nekupim. To je presne to zle zmyslanie. Opytajte sa akejkolvek velkej firmy ci odbiju zakaznika len preto, ze si u nich nikupil ich produkt. To, ze si u Vas nekupul Vas produkt neznamena, ze nemoze urobit v buducnosti a doniest Vam viac klientov. Pokial premyslate takto tak zite z toho jedneho zakaznika co k Vam pride kupit bike raz za 4roky. Takto davate zarabat inym co vedia, ako sa robi biznis.


Neviem či si ma pochopil...ja nemám predajňu s bicyklami:-) Je to iba môj názor. Ak by som mal, tak ti ho v plnej sezóne nezoberiem. Možno v zime keď majú servisy menej roboty.
01.04.2020 - 20:54:50
00
keyboard_arrow_up