možno to takto funguje vo "veľkomeste" ako je Blava, kde je málo servisov, tam sa to chápať dá, aj keď nie úplne. tak bo.ha keď mám plno roboty a biznis ide, je logickejšie servis rozšíriť ako odmietať zákazníkov, z toho predsa plynú aj väčšie tržby a zisky a v prípade kvalitnej práce aj reklama zdarma.
popíšem moje skúsenosti zo stredného slovenska a presne takto si predstavujem podnikanie v tejto oblasti, v cyklo ako takej, nielen ebajkovej. v podstate už som bol dohodnutý s p. Čemanom z ride.sk na konkrétnom ebajku, dostal som 10% predsezónnu zľavu a že to nebolo málo po prepočítaní na peniaze, avšak ako Canyon predstavil ebajky 2019, láska na prvý pohľad a objednávka. napísal som mu teda čo je vo veci, jeho reakcia bola, že je to skvelý
bajk a keď budem potrebovať, bez problémov môžem prísť na servis. zostal som tak príjeme zarazený, čakal som skôr nejakú negatívnu odpoveď. nakoniec sa to vyvŕbilo tak, že s
bajkom chodím u nás vo ZV do ebajk.sk, kde som sa stretol s perfektným prozákazníckym prístupom a šikovnými ľuďmi a pritom som u nich nikdy nič nekúpil. keď sa ma teraz niekto zo známych opýta kde ísť do servisu s bajkom, aj keď len normálnym, dám mu na nich číslo a poviem nech si zavolá či si na neho nájdu čas. keby ma niekto poslal s mojim bajkom do pr.dele tak tam nepošlem nikoho a ešte aj poviem aby si tam za žiadnych okolností nič nekupoval a radšej mu to ja prihodím k nejakej mojej objednávke z netu.