Ale ja som hovoril o súde. Podanie na súd by som urobil na SK podľa nášho zákona. Či si myslíš že DE firma by nerešpektovala rozhodnutie nášho súdu? Je to rovnaké ako keď sa na Pohode zrútil šiator DE firmy a súd je na SK. Tiež je rozhodnutie SK súdu záväzné pre DE firmu čo ho stavala. Ak by si mal SK firmu a odrbal by si zákazníkov v DE a oni ťa dajú na súd podľa DE zákona tak čo? Budeš sa na SK tíško rehotať? Asi nie, redlo by ti rovnako.
01.04.2020 - 14:22:10
00
Nie je. Predajca Nemec, zmluva o predaji je nemecka, kupene v Nemecku = nemecke pravidla. Ze si to dal zakaznik poslat na Slovensko je jeho problem. Udalost na Pohode sa stala na Slovensku! = slovenske pravidla.
01.04.2020 - 14:33:25
02
no to by uz len vyhral, viest sudne spory kvoli bicyklu. na Slovensku. to nech ho rradsej so stratou preda a kupi bajk z normalnej predajne.
01.04.2020 - 14:34:30
00
cipo11 napísal:
Ale ja som hovoril o súde. Podanie na súd by som urobil na SK podľa nášho zákona. Či si myslíš že DE firma by nerešpektovala rozhodnutie nášho súdu? Je to rovnaké ako keď sa na Pohode zrútil šiator DE firmy a súd je na SK. Tiež je rozhodnutie SK súdu záväzné pre DE firmu čo ho stavala. Ak by si mal SK firmu a odrbal by si zákazníkov v DE a oni ťa dajú na súd podľa DE zákona tak čo? Budeš sa na SK tíško rehotať? Asi nie, redlo by ti rovnako.


Nie ze by DE firma nerespektovala rozhodnutie nasho sudu; nas sud by nerozhodoval o niecom, co spada pod zakony ineho statu. Vid tvoj priklad s Pohodou; festival bol na Slovensku, riesil to slovensky sud. Analogicky, nakup Canyonu bol v DE...
01.04.2020 - 15:17:02
03
Kedze ma zaujima celkova statistika ohladom Luxu, a kedze na moj stale cakam a vaham ci ho chcem , postol som tuto otazku aj na nemecke forum kde sa riesia Luxy. Mimo jedneho so mtam nikoho nevidel sa stazovat, tak uvidime. Fotku som "ukradol" tak dufam ze sa nik nenahneva :).
https://www.mtb-news.de/forum/t/canyon-lux-2019-2020.874522/page-115
01.04.2020 - 15:48:34
04
Paráda, eaten som zvedavý či majú takú štatistiku aj v Nemecku
01.04.2020 - 16:39:26
00
V pohode, na tu fotku mojho prasknuteho vahadla som nevidal autorsku ochranu. 😀
01.04.2020 - 17:41:04
01
Uz ti odpisali, ze na tom fore su aj nemci nejaki s tymto problemom. Napr tu: https://www.mtb-news.de/forum/t/canyon-lux-2019-2020.874522/page-82#post-15884944
01.04.2020 - 20:06:00
00
Mozno z vychodneho nemecka 😆
01.04.2020 - 20:37:29
00
Jo, jeden to tam spomina ... zvysok vyzera fajn, a tie 2 dalsie odkazy co tam pridal sa netykaju toho ale nejakeho skrabanca na kolese :)
01.04.2020 - 20:40:53
00
Nic, som zvedavy ked mi vymenia ram ci sa to uz vyriesi. Dam vediet po dalsich 300 km ;)
01.04.2020 - 22:03:34
00
marek73 myslis, ze ti vymenia ram za Canyo-ov a naopak? :)
01.04.2020 - 22:12:25
00
Hello, prispejem teda aj ja svojou skusenostou s Canyon - bol to zrejme moj prvy a posledny bike od tejto znacky.

Model Canyon Spectral AL 7.0

UZNANE REKLAMACIE:
1) poskodeneho tlmica, ktory sa po 2 mesiacoch jazdenia "zasekol" v polovici chodu piestnice.. (vymena za novy kus 20.7.2018) - tlmic mi bol doruceny bez krytky vzduchoveho ventilu a rovnako bez nalisovanych kovovych klznych puzdier vo vrchnom a spodnom oku tlmica (oznacenie dielu EP0892-01 10x15mm)
2) vidlice RS PIKE RC a s tym spojeny servis, odvzdusnenie chargeru (2.4.2019) - charger damper bol udajne vyservisovany, no do spodnych noh vidlice nebol aplikovany mazaci olej (10ml do kazdej nohy) v autorizovanom RS servise Cyklozitny = nedodrzanie servisneho postupu. Na toto zistenie Canyon CZ reagoval uplne scestne..ze po 100h servise spodnych noh by som na to mal tak ci tak prijst sam..
3) prasknuteho ramu (12.5.2019) - Canyon CZ evidentnu prasklinu ramu najprv povazoval za chybu laku, az na moj apel to zacalo riesit nemecko..
4) teleskopickej sedlovky a topcapu - pri prvej reklamacii mi CZ servis utiahol topacap sedlovky tak, ze ju zdeformoval - sedlovka sa nasledne neustale zadrhavala..
5) brzdovej packy - klasicka reklamacia, chybny diel

*po preskladani biku na novy ram (reklamacka c.3) v CZ Canyone zadna stavba nechodila hladko. Rozobral som vsetky capy zadnej stavby - stavba poskladana "na sucho", ziadne mazivo na capoch, v hlavnom cape za loziskami zateceny loctite, capy zadrete a dotiahnute mimo doporucene hodnoty..

Po uznanych reklamackach vyssie som zacal riesit odstupenie od kupno-predanej zmluvy a to nasledovne (Canyon obchodne podmienky podliehaju EU legislative):
"Doposial mam uznane reklamacie v pocte 5.ks, cim splnam minimalny EU legislativny ramec (3 opatovne reklamacie tej istej zavady alebo 4 celkove uznane reklamacie predmetnej veci) pre vymenu za novy tovar resp. na odstupenie od kupno-predajnej zmluvy. Bike som vam zaslal s kompletnym prislusenstvom rovnako s objendavkou a fakturou. Ziadam o odstupenie od kupno-predajnej zmluvy a vratenie penazi"

Canyon CZ mi este ponukol uplne novy model 2019-2020, ktory som odmietol, nasledne bike putoval do Nemeka a cca do 2tyzdnov mi vratili peniaze.
Moj zaver, aj ked reklamacie sa snazili vybavovat promptne, cakat vzdy mesiac na vybevanie reklamacie, neustale rozoberanie, balenie a spedicia vas dostanu rovnako ako nejazdenie. Kvalita mechanikov a servisu Canyonu je u mna naozaj otazna, po rozobrati ramu a dalsich pataliach si obraz vytvori kazdy sam, za mna bol AL ram nekvalitny, assembly ramu tiez.

Zaver? Support your local bikeshop! :)
01.04.2020 - 23:22:31
018
Ďakujem za tento príspevok, aspoň viem že existuje aj takáto cesta a v pripade niakej ďalšej reklamácie z mojej strany môžem už žiadať zaslať späť peniaze. Dnes keď som im napísal obdobnú správu do e-mailu tak mi už ani neodpisali curaci a tiež som "rád" že mal niekto podobný problém s tými "odborníkmi" z českého Canyonu čo preskladavajú bicykle.
01.04.2020 - 23:32:12
00
Palo TT máš to tu viď sliwec. Žiadna EU firma sa nemôže hrať na vlastnom piesočku. Howg.
02.04.2020 - 09:31:57
00
keyboard_arrow_up