Hello, prispejem teda aj ja svojou skusenostou s Canyon - bol to zrejme moj prvy a posledny
bike od tejto znacky.
Model Canyon Spectral AL 7.0
UZNANE REKLAMACIE:
1) poskodeneho tlmica, ktory sa po 2 mesiacoch jazdenia "zasekol" v polovici chodu piestnice.. (vymena za novy kus 20.7.2018) -
tlmic mi bol doruceny bez krytky vzduchoveho ventilu a rovnako bez nalisovanych kovovych klznych puzdier vo vrchnom a spodnom oku tlmica (oznacenie dielu EP0892-01 10x15mm)
2) vidlice RS PIKE RC a s tym spojeny servis, odvzdusnenie chargeru (2.4.2019) - charger damper bol udajne vyservisovany, no do spodnych noh vidlice nebol aplikovany mazaci olej (10ml do kazdej nohy) v autorizovanom RS servise Cyklozitny = nedodrzanie servisneho postupu. Na toto zistenie Canyon CZ reagoval uplne scestne..ze po 100h servise spodnych noh by som na to mal tak ci tak prijst sam..
3) prasknuteho ramu (12.5.2019) - Canyon CZ evidentnu prasklinu ramu najprv povazoval za chybu laku, az na moj apel to zacalo riesit nemecko..
4) teleskopickej
sedlovky a topcapu - pri prvej reklamacii mi CZ servis utiahol topacap sedlovky tak, ze ju zdeformoval - sedlovka sa nasledne neustale zadrhavala..
5) brzdovej packy - klasicka reklamacia, chybny diel
*po preskladani
biku na novy ram (reklamacka c.3) v CZ Canyone zadna stavba nechodila hladko. Rozobral som vsetky capy zadnej stavby - stavba poskladana "na sucho", ziadne mazivo na capoch, v hlavnom cape za loziskami zateceny loctite, capy zadrete a dotiahnute mimo doporucene hodnoty..
Po uznanych reklamackach vyssie som zacal riesit odstupenie od kupno-predanej zmluvy a to nasledovne (Canyon obchodne podmienky podliehaju EU legislative):
"Doposial mam uznane reklamacie v pocte 5.ks, cim splnam minimalny EU legislativny ramec (3 opatovne reklamacie tej istej zavady alebo 4 celkove uznane reklamacie predmetnej veci) pre vymenu za novy tovar resp. na odstupenie od kupno-predajnej zmluvy. Bike som vam zaslal s kompletnym prislusenstvom rovnako s objendavkou a fakturou. Ziadam o odstupenie od kupno-predajnej zmluvy a vratenie penazi"
Canyon CZ mi este ponukol uplne novy model 2019-2020, ktory som odmietol, nasledne bike putoval do Nemeka a cca do 2tyzdnov mi vratili peniaze.
Moj zaver, aj ked reklamacie sa snazili vybavovat promptne, cakat vzdy mesiac na vybevanie reklamacie, neustale rozoberanie, balenie a spedicia vas dostanu rovnako ako nejazdenie. Kvalita mechanikov a servisu Canyonu je u mna naozaj otazna, po rozobrati ramu a dalsich pataliach si obraz vytvori kazdy sam, za mna bol AL ram nekvalitny, assembly ramu tiez.
Zaver? Support your local bikeshop!