K teme servisu > aj servis MTBIKER sa chova zvlastne > servis vratane upgrade brzd na XT , retaz atd. dohodnuty na termin s nastupom 26.3 a prevzatim 2.4 a ani tuk...prevda je, ze nemam od nich bike a aj ked som tzv. premium customer....ani odpoved, ze sorry mame toho vela pre este premiovejsich...
01.04.2020 - 22:25:25
00
Zaujimave, ze do fora napisat vies. Ale zeby si napisal im a zistil kde je problem, tak to uz nie. To by sa tu potom nedalo vyplakavat, co?
01.04.2020 - 23:47:57
01
Ja by som sa nebál Cube za 4000 táto 140 na 29kolesach v karbone https://www.cube.eu/2020/e-bikes/mountainbike/fullsuspension/stereo-hybrid/cube-stereo-hybrid-140-hpc-race-625-29-petrolnred-2020/ aj keď by som si pri takejto sume zvážil priplatiť za 160mm zdvihy 200e, tam sú 27.5 kolesá ale to je na individualne zváženie čo človeku viac vyhovuje... Ja som bral tu 160 a musím uznať že oproti minuloročnej čo mám je to fakt bomba ?

Prílohy:

IMG_20200311_153724.jpg
IMG_20200311_153724.jpg 807.73 KiB thumb_up1thumb_down

02.04.2020 - 01:15:01
03
Caro....chapem to spravne....ty si sa objednal na servis, dali ti termin, ty si to tam nedoviezol, a stazujes sa na fore?
02.04.2020 - 06:41:44
00
Jezus napísal:
Zaujimave, ze do fora napisat vies. Ale zeby si napisal im a zistil kde je problem, tak to uz nie. To by sa tu potom nedalo vyplakavat, co?

Ved napíšte kde je problém a prečo je problém. Nieaké schedule kt. vas upozorní že tam máte zákazku a ze končí dohodnutý termín kde vás to upozorni a vy aspoň cinknete alebo pošlete sms alebo email zákazníkovi? Si myslím ze jednoduché a praktické riešenie. Ja som mal to isté, kedy x dní po termíne to isté a nemohol som sa dovolať a ani mi nikto neodpisoval. Toto nieje hejt. Pekný deň prajem
02.04.2020 - 07:22:45
00
Treba napisat im do servisu, nie mne. Ja s tym nic nemam.
02.04.2020 - 09:15:21
00
Ja som tiež kúpil bike cez net lebo sa naň dlho čakalo a v PP nemali moju veľkosť. Ale v predajni nemali žiaden problém so servisom. Akutát ma upozornili,že uprednostňujú u nich zakúpené biky. Mal som ísť po 200 km na kontrolu akurát už mám cez 600 a obchod je zavretý. Kontrolu povolenia šrúb si viem urobiť aj sám akurát diagnostiku mi treba. Inak komplet kontrola cca 60 eur. U predajcu je to zadarmo. Všetko je o len o prístupe. Mám CUBE.
02.04.2020 - 09:32:54
01
Jezus. ja nevyplakávam na to som uz dost velky, bike mam uz v inom servise a v piatok bude hotovy. Len som stratil tyzden pokial som cakal na vyzvu privez bike v zmysle pokynov, Az som Vam zavolal a dozvedel sa, ze ste plni. Tak som objednavku c.511 stornoval. Pre mna uz problem 0.
02.04.2020 - 10:50:32
01
Este raz - ja s tym nic nemam. Proste ide o to, ze na fore situaciu s chybajucou spätnou väzbou od ziadneho predajcu nikto nevyriesi. Vzdy treba kontaktovat priamo predajcu / servis / dodavatela atd. a az potom do fora napisat ako to dopadlo a kde bol problem. Az na zaklade ucelenej informacie to ma hodnotu pre ostatnych.
02.04.2020 - 12:22:55
00
Ja mam chlapcov z MTBiker rad a budem ich podporovat svojimi nakupmi dalej. Tema bola aky bike za...mojim prispevkom som chcel ja a aj niektori dalsi prispievatelia primomenut, ze aj dostupnost a kvalita servisu je dolezitym meritkom...aspon pre tych, co nemaju dobre vybavenu dielnu doma.
02.04.2020 - 12:33:37
00
a tymto koncim moje " vyplakavanie "

Prílohy:

511.PNG
511.PNG 211.89 KiB thumb_up-1thumb_down

02.04.2020 - 13:01:56
00
Caro nejako tomu nerozumiem, spravil si servisnu objednavku 21.3., bol Ti prideleny datum 26.3. (ako aj vidiet zo screenshotu), bicykel si nedoniesol a nasledne si 30.3. pisal sukromnu spravu uzivatelovi objednavky, co nie je nase konto, ale nejaky uzivatel MTBIKERa? Ako sme pochybili?
02.04.2020 - 13:59:59
03
Nechcel som verit, ze to moze byt pravda... On vypisuje sukromne spravy nejakej Anastazii a potom na fore nadava, ze MTBiker servis mu neodpoveda. :D
02.04.2020 - 14:05:58
00
servis objednany , následne potvrdeny, ze sa spracováva a navrhnute terminy, kedze sa nic neudialo do 30.03 tak som volal a ze mate plno a objednavku som zrusil. Ano vsetko bolo v rovine " predpokladáme " a nič záväzne ste nepotvrdili....vsak som Vam ani bike nepriviezol :)

Prílohy:

mtbiker.PNG
mtbiker.PNG 101.53 KiB thumb_up0thumb_down

02.04.2020 - 14:45:10
00
Ok, vidím že musíme byt explicitnejsi v tom emaili, aby bolo jasné že ide o termín dokedy treba bike doniesť. Ten termín bol pre Teba vyhradený, ale beriem že to z toho e-mailu nie je jednoznačné. Musim ale povedať, že toto je prvá takáto pripomienka čo sa dostala ku mne, z tých 500 objednávok čo išlo týmto systémom.
02.04.2020 - 14:50:21
00
keyboard_arrow_up