to nie je auto že musíš do značkového servisu, ked sa niečo pokazí v záruke riešiš cez CZ/SK support...
13.05.2020 - 16:13:30
02
Záleží čo myslíš pod tým servisovať.
Namazať a utiahnuť bežné veci si robím sám, je aj tak dobre vedieť, aby si nemusel za každú blbosť do servisu.
A servis odpruženia FOX, tam je predpísaný interval ak sa nemýlim 120h, a ten sa dá riešiť cez autorizovaný servis na SR ak chceš zachovať záruku prvé 2 roky.
13.05.2020 - 17:22:34
00
Jasné že to nemusíš posielať do canyonu na servis, už vôbec nie na garancku
Vidlicu by ti aj tak nikto zadarmo neservisoval
Vidla sa servisuje po 30-50 hodinách a nie 120
Do Nemecka budeš komponenty alebo celý bike posielať až keď sa niečo pokazí
13.05.2020 - 23:34:44
00
Aj keď bike kúpiš v kamennom obchode tak nemáš 2 roky servis zadarmo. V Košiciach viem len o Bicycle Garage, že to tak majú ako benefit pre zákazníkov. Inak sa staráš o servis sám. V prípade nejakej reklamácie príde komponent, alebo celý bike vyzdvihnúť kuriér a ty nemáš žiadne náklady.
14.05.2020 - 09:35:29
00
Erik131 napísal:
Záleží čo myslíš pod tým servisovať.
Namazať a utiahnuť bežné veci si robím sám, je aj tak dobre vedieť, aby si nemusel za každú blbosť do servisu.
A servis odpruženia FOX, tam je predpísaný interval ak sa nemýlim 120h, a ten sa dá riešiť cez autorizovaný servis na SR ak chceš zachovať záruku prvé 2 roky.


No keď sa dívam na stránku servisu Fox u nás, tak píšu, že servis stačí raz ročne, hm ...
https://www.ridefox.sk/servisne-informacie/
14.05.2020 - 09:53:45
00
Ahojte, planujem kupiť Graila - z pôvodneho budgetu som už zmerený s dvojnásobkom sumy:) akurtá mam obavy s doručovania a termínov. Neviem či sa na ich raitingu podielajú len nahnevaní, ale to čítanie príbehov o nekonečných posunoch doručenia, opakovaných reklamáciách a nefunkčnom supporte ma odrazuje. Máte niekto objektívnu pozitívnu/negatívnu skúsenosť? Planujem objednať bike čo maju v stave "na sklade" doručenie 7 až 14 dní..
14.05.2020 - 10:29:30
00
No ale ked jazdis milion km za rok, tak to asi nebude platit...na aute tiez nemenis olej raz za rok, ked najazdis 50 tisic km rocne.
14.05.2020 - 10:29:53
00
Objednaval som treti bajk z Canyonu a mozem povedat ze vsetky 3 mi prisli predcasne :). Mal som len 2 cestaky, a s tymi nebol ziadny problem ale nebol to zase najazd 10 000km rocne. Na Luxa cakam, ale tiez prichadza predcasne.
14.05.2020 - 10:41:48
00
hovorím teraz za seba a z mojej skúsenosti...ja som kupoval od canyonu obidva moje bajky...drobné problémy (a naposledy nedávno aj veľký problém viď sekcia Demolácie) som vždy riešil cez CZ/SK support, odozva do 24 hodín, vždy ochota a prozákaznícky prístup...
14.05.2020 - 11:09:00
00
Ja cakam uz na Canyon bike cislo 6. ? Doteraz vzdy prislo v poriadku. Raz sa mi praskol ram a vymena prebehla bez problemov.
14.05.2020 - 11:14:21
00
jj, takisto aktuálne výmenu rámu riešim teraz...
14.05.2020 - 11:26:17
00
plánuje niekto v blízkej dobe objednávku z Canyonu? rád by som prihodil 2 drobnosti (pätka a IPU)
dik vopred
14.05.2020 - 11:48:21
00
Ahojte, pridám sa k predch. príspevku. Potreboval by som canyon IPU na lux 2019. Ak by si to niekto prihodil k objednávke, budem povdačný.
14.05.2020 - 12:54:40
00
ked budem final rozhodnutý, že kupujem grail, tak dám vedieť. pošli mi mobil alebo mail na kupujem.to@gmail.com. Fero
14.05.2020 - 14:30:33
00
wellongrail napísal:
Ahojte, planujem kupiť Graila - z pôvodneho budgetu som už zmerený s dvojnásobkom sumy:) akurtá mam obavy s doručovania a termínov. Neviem či sa na ich raitingu podielajú len nahnevaní, ale to čítanie príbehov o nekonečných posunoch doručenia, opakovaných reklamáciách a nefunkčnom supporte ma odrazuje. Máte niekto objektívnu pozitívnu/negatívnu skúsenosť? Planujem objednať bike čo maju v stave "na sklade" doručenie 7 až 14 dní..


Tiež som čítal tie komentáre ľudi, niektoré neopodstatné niekoré áno. Treba si uvedomiť aká je situácia, určite im počet objednávok stúpol a čakacie doby sa zvýšili to je logické a deje sa to prakticky všade.
Tak isto sa tam sťažoval pán, že poslal peniaze, ale ku platbe nepriradil žiadny variabilný symbol ani číslo zákazníka že o tom nevedel, pritom v maily to pekne prišlo. Tak nech sa potom nečuduje že jeho peniaze sa hľadajú niekoľko dní a na podobné bludy sa dá pokračovať.
Potom je veľa šťažností na support, že neodpovedá alebo sa tam nedá dostať. Toto neviem posúdiť, ja som bol vždy max 2. v poradí čakal cca 10-15min. Český support mi odpísal ihneď a ochotne takže palec hore.

Ešte k tomu servisu, áno menší servis kde sa mení olej na mazanie je naozaj už pri 30hod, to som si neuvedomil, ale veľký až po tých 100hod, nie 120 ako som písal.
14.05.2020 - 16:20:52
01

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up