Ty si vážne psychopat ... a čo ty tu dookola vypisuješ ako sa kto nevie zmačknúť a nevie čo je bolesť a podobne kktiny ... to si z akej riti vydedukoval ?
15.05.2020 - 17:55:34
05
Je v skutku pozoruhodne, ako si v okamziku dokaze najst aktualneho oponenta na strave a spravit mu analyzu vykonu :D
15.05.2020 - 18:03:01
02
je super si to tu otvorit raz za cas s pukancami v ruke, neskutocne ze aj po takej dlhej dobe davaju ludia jednemu pozornost :D
15.05.2020 - 18:05:18
03
Ja som už pár krát poukázala na, pre mňa, podozrivo vysoké Watty aj pri nízkej priemerke. Bolo mi vysvetlené, "že hrubé plášte". Takže by som sa ani moc nečudovala, keby boli aj tie tepy "cinknuté" :)
15.05.2020 - 18:08:54
00
chlapi a aj dievcata ak nechcete umret sprosti pocuvajte ivana
15.05.2020 - 18:10:27
04
ivan napísal:
Akou priemerkou ? Vieš si predstaviť priemerku cez 30 km/h, 8 a pol hodiny, takmer s 3000 nastúpanými metrami, takmer nonstop ? Nevieš. Musel by si to najprv skúsiť.

ano viem ,mávam bežne na mierne kopcovitom švihu :) na pohodu mavam 27-28 na hutach
15.05.2020 - 18:19:32
00
Vsak ho nechajte nech si tu robi svoj "treningovy denicek" a presviedca sam seba aky je neskonale dobry. Minuly rok "brusil formu" na 28 min casovku a nebolo z nej nic (okrem fury vyhovoriek), tento rok sa asi pripravuje na nejaku dlhsiu "klasiku" z ktorej bude asi tak isto velke "nic"
15.05.2020 - 18:24:48
01
Páni, ako aj mňa často v úvodzovkách **** (v skutočnosti mi je to šumák) ivanove príspevky resp. jeho štýl presadzovania informácií, ale keby som prešiel 250km a takmer 3000 výškových pri 30kmh tak bafnem jak bedna dynamitu ... :y: Ako na mtb 2000 výškových a podobne na 50km je že pohodový výjazd pre mňa, ale tak jak som rozšľahaný na cesťáku po 150km a 2500 vm tak to nezažívam na MTB. Zatiaľ som viac ako 150km a 2500vm nedal, všetko idem solo. Na cesťáku jazdim cca 2 roky takže nie som asi dosť vyjazdený ešte.
15.05.2020 - 19:26:28
01
Dnešný tréning - 2 hodiny a 10 minút sweetspot. NP 240 W, P 232 W.

Prílohy:

2 hodiny 10 minút sweetspot v daždi, teplota vzduchu 7 stupňov.PNG
2 hodiny 10 minút sweetspot v daždi, teplota vzduchu 7 stupňov.PNG 64.7 KiB thumb_up0thumb_down

piatok 15.5. 2020.PNG
piatok 15.5. 2020.PNG 123.66 KiB thumb_up0thumb_down

výkonové zóny piatok 15.5. 2020.PNG
výkonové zóny piatok 15.5. 2020.PNG 104.82 KiB thumb_up0thumb_down

15.05.2020 - 20:26:10
00
ivan napísal:
Gebula. Klasický blud si napísal. Nevieš čo je bolesť. Tvoj eloborát je len další príklad zhýčkaného fórumového premúdretého teoretického ,,cyklistu,,. Aké jednoduché je naťukať na klávesnici 4:53 hod. /Zihadlo5 na Horal 2019/, 8:23 hod. môj cestný výjazd. Oskúšaj si ten rozdiel na bicykli. Neoskúšaš. Akurát tak na tej klávesnici vieš teoreticky mudrovat. Na tvojom mieste by som sa po takýchto motivačných riadkoch nasrdil, sadol na bicykel a oskúšal tých 8 a pol hodiny v Z4 aj reálne. Nie len na klávesnici. Dúfam, že nepatríš medzi tých ako napr. minule jeden poznamenal, že by sa chcel zlepšiť ale tak aby to veľmi nebolelo. Tak pre zaujímavosť ked si zablúdil do témy dnešný tréning - o koľko si sa už zlepšil v tréningu, na pretekoch ? Prakticky. Nie na klávesnici.


Je celkom irónia, keď za premúdrelého teoretika označuje ľudí človek, čo na počkanie do najmenších podrobností hodnotí iných na základe minimálnych, alebo úplne žiadnych informácií (nik čo ma pozná by to o bolesti v súvislosti s jazdením nepovedal ani omylom). To hodnotenie náročnosti trate nie je o naťukaní údajov do klávesnice, sú to reálne dáta (a ad hominem útok na ich platnosti nič nemení). Nepotrebujem nič skúšať, tá samoúčelná „šichta“ je stále len obyčajné natriasanie peria - žiadne rozumné vysvetlenie som nedostal, navyše ako teoretický cyklista o efektívnom pomere času v jednotlivých zónach predsa len čosi viem. Keď budem mať chuť na extra porciu bolesti, stačí mi pridať sa k o 40-50 kg ľahším borcom z nášho tímu na 60-70 km a užijem si jej do sýtosti ...

A pre info, do sekcie Dnešný tréning nechodím len pozerať obázky a písať elaboráty, pre praktické účely v tréningu občas používam namiesto notebooku, tabletu alebo mobilu TACX Vortex Smart.

Prílohy:

pwr.png
pwr.png 66.34 KiB thumb_up0thumb_down

16.05.2020 - 01:49:54
00
Kristina napísal:
Ja som už pár krát poukázala na, pre mňa, podozrivo vysoké Watty aj pri nízkej priemerke. Bolo mi vysvetlené, "že hrubé plášte". Takže by som sa ani moc nečudovala, keby boli aj tie tepy "cinknuté" :)


Watty ani pulzy nie sú cinknuté. Jadnoduchá matematika - zlepšenie priemerného výkonu z 206 na 246 W. Z 2,8 na 3,2 W/kg. Výkon 206 W v trvaní 2 hodín pri bpm 167 zlepšený na výkon 246 W v trvaní 2 hodín a 30 minút pri bpm 151. Pri zvýšení výkonu o 20 % /o 40 W/ pulz menší o 10 % /z bpm 167 pri 206 wattoch na bpm 151 pri 246 wattoch/ s predĺžením doby trvania väčšieho výkonu o pol hodiny - z dvoch hodín na 2 hodiny 30 minút. Všetky štyri zlepšenia sú samozrejme len zatiaľ, ešte neni koniec, ... Posun výkonových aj pulzových zón tréningom - žiadne cinknuté pulzy.

Prílohy:

pulzy a výkon - apríl 2018.PNG
pulzy a výkon - apríl 2018.PNG 99.49 KiB thumb_up0thumb_down

pulzy a výkon - máj 2020.PNG
pulzy a výkon - máj 2020.PNG 106.81 KiB thumb_up0thumb_down

apríl 2018.PNG
apríl 2018.PNG 66.67 KiB thumb_up0thumb_down

máj 2020.PNG
máj 2020.PNG 67.62 KiB thumb_up0thumb_down

pulzové zóny apríl 2018.PNG
pulzové zóny apríl 2018.PNG 125.3 KiB thumb_up0thumb_down

pulzové zóny máj 2020.PNG
pulzové zóny máj 2020.PNG 129.33 KiB thumb_up0thumb_down

výkonové zóny apríl 2018.PNG
výkonové zóny apríl 2018.PNG 112.66 KiB thumb_up0thumb_down

výkonové zóny máj 2020.PNG
výkonové zóny máj 2020.PNG 110.55 KiB thumb_up0thumb_down

16.05.2020 - 03:08:03
00
gebula napísal:
Je celkom irónia, keď za premúdrelého teoretika označuje ľudí človek, čo na počkanie do najmenších podrobností hodnotí iných na základe minimálnych, alebo úplne žiadnych informácií (nik čo ma pozná by to o bolesti v súvislosti s jazdením nepovedal ani omylom). To hodnotenie náročnosti trate nie je o naťukaní údajov do klávesnice, sú to reálne dáta (a ad hominem útok na ich platnosti nič nemení). Nepotrebujem nič skúšať, tá samoúčelná „šichta“ je stále len obyčajné natriasanie peria - žiadne rozumné vysvetlenie som nedostal, navyše ako teoretický cyklista o efektívnom pomere času v jednotlivých zónach predsa len čosi viem. Keď budem mať chuť na extra porciu bolesti, stačí mi pridať sa k o 40-50 kg ľahším borcom z nášho tímu na 60-70 km a užijem si jej do sýtosti ...

A pre info, do sekcie Dnešný tréning nechodím len pozerať obázky a písať elaboráty, pre praktické účely v tréningu občas používam namiesto notebooku, tabletu alebo mobilu TACX Vortex Smart.


Vravím. Zas len teoretizuješ za klávesnicou, keby, ... Chod tých 8 a pol hodiny Z4 v skutočnosti. Nie 60 - 70 km - 2 až 3 hodiny a ešte k tomu len ,,keby,, si chcel. Ani 3 hodiny nevydržíš. A čo tu pletieš aj iných cyklistov. Ved sa môžeš vytrápiť aj sám. Hrudný pás máš, barometer na nameranie 2800 výškových metrov aj s meračom 250 kilometrovej trasy a priemernej rýchlosti tak isto. Kde je problém ? Bez praktickej skúsenosti to neprecítiš. Potom trepeš hlúposti o nejakých TACX-och a tabletoch, ideš hodnotiť a posudzovať cudzie výkony od ,,zeleného stola,,.
16.05.2020 - 03:43:18
01
ivan napísal:
Vravím. Zas len teoretizuješ za klávesnicou, keby, ... Chod tých 8 a pol hodiny Z4 v skutočnosti. Nie 60 - 70 km - 2 až 3 hodiny a ešte k tomu len ,,keby,, si chcel. Ani 3 hodiny nevydržíš. A čo tu pletieš aj iných cyklistov. Ved sa môžeš vytrápiť aj sám. Hrudný pás máš, barometer na nameranie 2800 výškových metrov aj s meračom 250 kilometrovej trasy a priemernej rýchlosti tak isto. Kde je problém ? Bez praktickej skúsenosti to neprecítiš. Potom trepeš hlúposti o nejakých TACX-och a tabletoch, ideš hodnotiť a posudzovať cudzie výkony od ,,zeleného stola,,.


Je perfektné zistiť, že aj keď človek poskytne dostatok indícií, na "z brucha" hodnotenie to nemá vôbec žiadny vplyv. Od roku 1995 som v tom, že účel tréningu nie je vytrápenie, ale postupné zlepšovanie a na tom nemienim vôbec nič meniť. Očividne to treba napísať napriamo, takže takto - žiadnych 8,5 hodiny v Z4 nielen z dôvodu zdravotných obmedzení skúšať nebudem, bez ohľadu na to či by to hodilo 80, 120, 160 alebo 240 km (a ľubovoľné množstvo nastúpaných metrov). Nech si ušetríme ďalší zbytočný príspevok, na 150 % by som 250 km ~ 2800 m ~ 30 km/h ~ 174 bpm nezvládol a napriek tomu s tým dokážem žiť. A nebráni mi to povedať, že niečo také má vzhľadom na dostupné informácie od odborníkov veľmi sporný tréningový efekt (keď už sme teda v téme Dnešný tréning).

Tá zmienka o TACX nie je žiadna hlúposť, len normálna odpoveď na otázku o dosiahnutom zlepšení (a pre istotu napíšem, že "nejaký TACX" nie je klávesnica s podsvietením, ale smart trenažér s meraním výkonu). Z toho grafu je myslím celkom zrejmé, že na dosiahnutie boli nutné určité praktické skúsenosti a dokonca sa to v istých momentoch nezaobišlo bez bolesti. Navyše keby aj nie, nijako mi to nebráni hodnotiť a posudzovať cudzie výkony, predpokladám že to je hlavný dôvod prečo ich väčšina členov v tejto téme zverejňuje. A hoci nespochybňujem pomerne vysokú úroveň niektorých parametrov, nie je to nič čo by ma motivovalo alebo presvedčilo o efektivite pre kohokoľvek iného - stále som presvedčený, že sú dosiahnuté napriek tomu tréningovému prístupu, nie kvôli nemu.
16.05.2020 - 12:54:32
02
Potrebuješ tláchať tak tláchaš mimo podstaty tejto diskusie akési nezmysly o TACX-soch, tabletoch a aj ostatní čo tu už druhý deň tebe aj Zihadlovavi5 dávajú za pravdu. MTB cyklistika nie je náročnejšia ako cestná. Možno je rovnako náročná. Už sa preberte. Lakko, Ramon1 a další.
16.05.2020 - 13:19:17
00
Cyklistika je len jedna, ako narocnu si ju spravis je len na Tebe a najma Tvojej hlave, nezalezi, ci je to MTB abo cesta, dokonca nezalezi ani od bic, aky pouzijes...
16.05.2020 - 13:26:40
07

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)
keyboard_arrow_up