Štandardná záruka je 2 roky, inak záleží na dohode, ako sa postaví zmluva. Samozrejme, že cena za
servis je zohľadnená v cene za dielo, ale ak sa pozrieme na ceny, aké boli, tak boli najlacnejší a podstatne, kde rozdiel bol skoro 500 miliónov ak si dobre pamätám.
Ďalšou vecou je, že za 30 rokov má štát možnosť sledovať ako to vyzerá a má čas reagovať na prípadne problémy so stavbou a tým pádom aj má páky reagovať na to, čo sa deje, aj možnosťou pokút napríklad.
Klasická údržba cesty by mala vyzerať nejak takto: po 15 rokoch by sa mala odfrezovať povrchová vrstva asfaltu a mala by sa skontrolovať nosná vrstva cesty a znova vyasfaltovať. To že sa tak nedeje je druhá vec.
Aby sme nehanili len D4R7, tak treba sa pozrieť aj na NDS. Majú spolu aj s ministerstvom dopravy čas kydať na nich, hľadať problémy atď, ale to, že ešte ani nezačali kopať základy na prípoje, čo majú nadväzovať na D4R7 a má to byť odovzdané do užívania celé spolu je nejak ticho.