Kliknutím prejdeš na
ride.lezyne.com
Reklama
Rád by som si namontoval alarm (skrytý v ráme) a jeho napájanie (aby nebolo potrebné dobíjať vstavaný záložný zdroj alarmu) riešil priamo z integrovanej batérie e-bike-u.
Po odpojení batérie na póloch (ktoré su označené + a -) som však nenameral žiadne napätie. Je v nej pravdepodobne nejaká elektronika, ktorá ich aktivuje až po zapnutí ovládača/displeja. Do displeja však musí ísť stále napájanie. Vie niekto poradiť?
23.05.2020 - 08:41:34
00
bol som pred časom v kontakte s technikom z BikeAngel a zaujímala ma práve možnosť napájania zariadenia z baterky bicykla. nie je to priechodné kvôli tomu, že baterka sa po nejakom čase nečinnosti automaticky vypne. do displeja trvalé napájanie ísť nemusí, nie je pre to dôvod

⚡ nech vás energia poháňa plnou šťavou vpred, AM/EN! ⚡

23.05.2020 - 10:59:27
00
Jasne, takze jedina cesta bude alarm s vlastnym zaloznym zdrojom, ktory sa bude dobijat len pocas jazdy (ked bude napatie na vystupe z baterie) plus stabilizator napatia (z 36v na 12v). Alebo riesenie by bolo tiez napajanie/dobijanie alarmu cez konektor nabijacky - v tomto pripade by sa alarm nabijal len pocas dobijanie baterie e-bikeu, to by malo byt takisto dostacujuce. Nechcem aby bolo nic viditelne - ziadny zasah resp.len minimalne plus aktivacia alarmu bez nutnosti ho zapinat/vypinat nejakym dialkovym ovladacom. Takze bude potrebny cim najmensi plus gps/gsm lokalizacia.
23.05.2020 - 18:07:29
00
väčšina motorov má svorky na svetlá, mohol by si nabíjanie potiahnuť odtiaľ, napätia sa asi líšia podľa výrobcu motora, po tom som nepátral

⚡ nech vás energia poháňa plnou šťavou vpred, AM/EN! ⚡

23.05.2020 - 19:22:39
01
Tak to by bol ideal, skusim rozobrat tie kryty okolo motora (mam bosch CX 4.gen + Purion - ten ma moznost zapnut svetla), tak dufam ze to bude uspesne... Potom ho uz len niekde v utrobach skryt a vnutrom nejako sofistikovane natiahnut kabelaz. Dakujem za pomoc.
23.05.2020 - 21:35:26
01