Kliknutím prejdeš na
www.welovecycling.com
Reklama
4) a ked je pravda už velmi velká prídu Ito s andrej25 a napíšu body 1) až 3)
25.05.2020 - 17:18:02
00
Fajn, ze si to potvrdil :D :handshake:

Fotoalbumy (trasy) https://www.zonerama.com/lto-sk/369822
Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

25.05.2020 - 17:30:56
00
Neviem či je to až taká sláva. Potvrdiť, že niekto niečo napíše. Sranda skončí, ked sa začneme bavit o obsahu toho čo ste napísali. :D Napr. v bode 1) nevidím žiadne watty z Dnešného tréningu, v bode 2) sú zablokované všetky údaje ako Max. tep, ... :D
25.05.2020 - 17:35:35
00
Sranda skoncila, ked si si z temy spravil one man show :)

Fotoalbumy (trasy) https://www.zonerama.com/lto-sk/369822
Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

25.05.2020 - 18:46:31
00
Ked to flákaš a nemáš tu čo dat aj to tak vyzerá. Ito, ... hejter show. Pozri si tréningy, výkonnosť z grafov, ... ľudí na posledných 8 stranách trololko. :) :) :) Kristína maká, Laco1993 - až na zopár dlhších výletov, Jaiub si dobre nakladá - hoci sa hanbí to priznat, zihadlo5, dellax intervaly buší, vlsu už šiel 3 hodinový tréning, ... Ber si príklad.
25.05.2020 - 19:12:58
00
jj vcera som bol prve intervaly tento rok :D
8 min 310W
13:21 301W
18:27 303W
18:33 299W
25.05.2020 - 21:29:52
02
Toto ma asi nikdy neprestane bavit citat :D Aj ked mi niekedy naviera zila na cele alebo sa rozum pozastavuje... :tmi:
25.05.2020 - 21:51:18
00
ivan napísal:
Ked to flákaš a nemáš tu čo dat aj to tak vyzerá. Ito, ... hejter show. Pozri si tréningy, výkonnosť z grafov, ... ľudí na posledných 8 stranách trololko. :) :) :) Kristína maká, Laco1993 - až na zopár dlhších výletov, Jaiub si dobre nakladá - hoci sa hanbí to priznat, zihadlo5, dellax intervaly buší, vlsu už šiel 3 hodinový tréning, ... Ber si príklad.

Si ma urazil, ked si ma nespomenul
25.05.2020 - 23:51:11
00
ivan Teraz mi vysvetli tie tvoje Relative Effor. Isiel som rovnaku trasu, s rovnakym stupanim ktore som si dal ako interval ale s rozlicnou intenzitou. To sa samozrejme podpisalo na case stupania aj celkovej jazdy, ako je teda mozne ze RE je uplne rovnake? Nemalo by to vyhodnocovat odvedene usilie na zaklade HR? To mi potom nejako nevychadza, dnes som omnoho viac makal. Nie zeby ma to trapilo, ale nahodou som si vsimol to porovnanie. A uz ked sa tu teda na tom zaklada... Verim ze ostatne pre teba potrebne info si sam najdes na strave :-D

Prílohy:

ss.JPG
ss.JPG 140.94 KiB 605 0

anp.JPG
anp.JPG 144.64 KiB 620 0

porovnanie.JPG
porovnanie.JPG 61.17 KiB 652 0

26.05.2020 - 07:23:58
00
Heh Vysielac moj milovany :D To je ten kopec, kde neznaly pomerov si mysli, ze uz ma po serpentinach vyhrate, ale stupak zdaleka nekonci.

Obycajny clovek vie co sa oplati, vzneseny vie, co je dobre (Konfucius)

26.05.2020 - 08:50:29
02
Tu máš v tom výkone jaiub viacero vecí čo nakoniec vyhodnotí RE rovnako...Jeden výjazd máš zimný, druhý jarný. Ten prvý si šiel celkom na pohodu, ale rovný úsek v prvom stúpaní si mal priemerný tep až 140. To môže robiť zima. Druhý výjazd v máji si potom riadne zamakal to 10% divoké stúpanie,ale ostatné časti si šiel veľmi na pohodu. Keby si chcel vyššie RE, tak by si to stúpanie musel dať ako intervalovku. To znamená dať ho v tom priemere 175bpm, tak aspoň 2-3 krát. Alebo potom zamakať tú 10km prístupovú cestu, ale to ide po akýchsi dedinách, tak to je asi nuda tam ťahať ako na TDF.
26.05.2020 - 09:05:17
00
Ano, dnes som siel cielene len na ten jeden interval (vlastne aj vtedy, ale menej intenzivne a vo vyrovnanejsej zatazi treningu) tak pristup som mal volnejsi, na pomedzi Z1/Z2. A navyse som mal akesi podozrivo nizsie tepy. Vtedy som sa snazil drzat uz dolnu hranicu Z2 od zaciatku a navyse riadne fukalo. Ale nechce sa mi verit, ze rozdiel 7 tepov na 10km rovine vyrovna tu intenzitu v kopci...
Len som tym chcel povedat, ze to RE vobec nemusi realne odzrkadlovat usilie, aspon teda nemam ten pocit. A uz vobec to brat ako nejaku modlu...
Pockame na vyjadrenie toho najpovolanejsieho ;-)

Sesulak Rovnako ho mam v oblube :-)
26.05.2020 - 09:58:44
00
Zrovna včera som si dal na jednom kopci za domom interval 1x4/4 a 3x8/4 min všetko v zóne 4 a tiež som sa čudoval že strava mi vyhodnotila “relative effort” 95 ako ľahkú aktivitu.

https://www.strava.com/athletes/mariotn

26.05.2020 - 10:06:11
00
nickovw08 napísal:
Si ma urazil, ked si ma nespomenul


To je v poriadku. Spomínal som tých čo len makajú. Vyšší level - na kref a tak ešte len príde rad.
26.05.2020 - 11:29:33
00
Jaiub napísal:
ivan Teraz mi vysvetli tie tvoje Relative Effor. Isiel som rovnaku trasu, s rovnakym stupanim ktore som si dal ako interval ale s rozlicnou intenzitou. To sa samozrejme podpisalo na case stupania aj celkovej jazdy, ako je teda mozne ze RE je uplne rovnake? Nemalo by to vyhodnocovat odvedene usilie na zaklade HR? To mi potom nejako nevychadza, dnes som omnoho viac makal. Nie zeby ma to trapilo, ale nahodou som si vsimol to porovnanie. A uz ked sa tu teda na tom zaklada... Verim ze ostatne pre teba potrebne info si sam najdes na strave :-D



RE je ukazovateľ vynaloženého úsilia spolu - doba trvania aktivity + intenzity na základe subjektívneho HR podľa tvojich zón ako si nastavíš na strave. Ak makáš intenzívne ale kratšie môžeš mať menej bodov ako ked ideš dlhšie menšou intenzitou. Ale ako hovoril matej.burian1 viac bodov nemá veľa spoločného s lepším FTP, maximálnou silou, špurtérskymi schonosťami - výkonnosťou potrebnou na preteky.
12.2. si mal na strave nastavené pulzové zóny rovnako ako v 26.5. ?
Ak si mal nastavené zóny rovnako tak ti malo napočítať RE bodov na prvý pohľad viac pri tréningu ked si šiel úsek väčším výkonom ale vzhľadom na kratšiu dobu trvania intenzívnejšieho úseku v máji vyšlo RE suma sumárum rovnaké ako vo februári. Je to podobný pohľad akoby sa niekto kto RE bodom nerozumiu vôbec čudoval, prečo je rovnaký počet bodov ked jeden tréning trval 1:30 hod. a a druhý 1:20 hod. Ved ten s 1:30 hod. dlhší tréning by mal mať bodov viac. Preto je lepšie používať wattmeter. Skóre relatíve effort berie do úvahy len hodnotu pulzu a táto hodnota v daný deň nemusí zohľadňovať aktuálny stav organizmu, ,,formu,,. Ak si v daný deň zregenerovaný ináč ako v iný môžeš pri mať pri rovnakom pulze rozdielne výkony alebo opačne pri rozdielnych výkonoch rovnaké pulzy. Makáš daný úsek ,,rovnako,, pri rovnakých pulzoch ako minule ale výkon môže byť iný.
26.05.2020 - 12:16:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Výživa a kozmetika)