Cepo_ZA myslis RFID nalepku alebo taku tu plastovu blbost (tag), ktorym sa zabezpecuje tovar? Posli mi pls foto do spravy a vyriesime.
19.05.2020 - 12:20:19
10
Mám otázku, lebo síce čítam o problémoch aké v shope máte, ale aj tak nechápem z čoho vychádzate pri termíne dodania. V piatok som objednal veci z ktorých nejaké boli k dodaniu do 5 dní, zvyšok skladom, ale dodanie až na 10. pracovný deň. To prečo?
26.05.2020 - 14:13:15
00
***** tie veci by nam do 5 dni mali prist od dodavatela. Za normalnych okolnosti ich dalsi den expedujeme, dalsi den to mas doma = 7 pracovnych dni (vacsinou menej). Pri osobnom odbere v Hradku o den menej. Momentalne sme o tie 3 dni posunuti, lebo stale dobiehame ten naval, co vznikol v aprili a expedujeme s cca 3-4 dennym oneskorenim oproti standardu. Uz to vyzeralo lepsie, ale odkedy sme otvorili predajnu, 4 predajci maju co robit cely den aby obsluzili zakaznikov a tym padom nebalia a nedobiehame oneskorenie tak rychlo ako sme chceli. Buduci tyzden by sa mali vratit dalsi 3 clenovia expedicie z OCR (ak sa teda skolky/skoly otvoria), takze uz to hadam dostaneme do normalu.
26.05.2020 - 15:25:25
10
Ja som tiez v case objednavky (15.05.2020) mal vsetky veci do 5 dni. Je 26.5. a pri objednavke stale svieti, ze sa caka na tovar od dodavatela. Momentalne sice pise, ze predpokladany den dorucenia je 28.5., ale ak k tomu zaratam tie 3-4 dni navyse (oneskorenie), tak to do 28.5. realne veru nevidim. Ale nevadi, nic az tak dolezite tam nie je.
26.05.2020 - 15:42:40
00
clxno1 nevesal by som hlavu, caka sa tam na tie BBB gate a ak sa dnes/zajtra ta BBB zasielka spracuje tak to mas v avizovanom datume. Pravdepodobne je uz u nas a musi na nu "prist rad".

Naozaj sa to neda pausalizovat lebo to kedy zasielka odide (ak ma tovar aj mimo skladu) zavisi od toho kedy pridu baliky od dodavatelov a aj ake su velke. Momentalne 90% chodi nacas a aj od nas odchadza nacas, najvacsie meskanie je stale na zasielkach z Force, kde sme opat museli predlzovali lehoty az na 10 pracovnych dni. A su to zaroven najvacsie (4-5 paletove) zasielky a to trva aj 2 dni kym sa cez to skladnici a expedica prekusu.
26.05.2020 - 15:54:01
02
Moje veci tusim boli skladom, snad rukavice su nedostupne, ale v case objednavky mam pocit, ze boli. Je mozne, ze som to skomplikoval s tym zarucakom ktory sa mal s obj. poslat, neviem ... :) pripadne ci do toho nejak nezasiahol moj nestandartny problem s bajkom ktory riesim cez tech. podporu. Snad sa to nejak vyriesi. Hlavne ten bajk, objednavku nejak prezijem :)
26.05.2020 - 16:08:28
00
Zdravím, chcel by som sa spýtať, ako to je s testovaním sedla PRO STEALTH 142 mm, že či je nutné prísť k Vám na predajňu si ho zapožičať, alebo normálne objednať, a ak by nevyhovovalo tak vrátiť do 30 dní.
28.05.2020 - 12:05:06
00
mňa by zasa zaujímal zoznam dostupných sediel na testovanie...či len som slabý v hľadaní a niekde to tu je?
28.05.2020 - 12:09:52
00
Čo znamená pri objednávke hláška - Objednávka sa pripravuje ? Znamená to že tovar je už na predajni a treba ho len zabaliť a odoslať ? Ak áno, tak je to tak týždeň... I keď chápem že máte veľa práce, mimochodom s talianska som objednával rám v rovnakom čase, som zvedavý čo príde skôr .
28.05.2020 - 12:51:53
00
lacosta objednavka by uz mala byt u Teba odvcera.

marvel98 a Cako85 toto musi zodpovedat Robo87, ja popravde neviem.

hugo znamena to, ze vsetky baliky s tovarom do objednavky (ktore neboli skladom) by uz mali byt u nas a cakaju na rozbalenie, spracovanie, rozdelenie do objednavok, zabalenie a odoslanie. Toto nam momentalne trva tak o 3-4 dni dlhsie ako obvykle, preto su posunute lehoty. Ale v Tvojom pripade je to naozaj uz dlhsie, dam preverit.
28.05.2020 - 13:04:03
00
hugo Ja som na tom podobne. Z podpory som 25.5. dostal emailom ospravedlnenie za zdržanie a info že by som mal balík obdržať 27.5., t.j. včera.
Tak som kysol doma a čakal kuriéra a nič z toho.
Dnes, 28.5. objednávka stále v stave ,,pripravuje sa´´, to znamená že stále asi(?) nebola ani odoslaná...
Inak balík z Nemecka za 4 dni doma, vrátane dňa objednania.
28.05.2020 - 13:05:21
00
Nevadí, napísal som mail na objednavky@mtbiker.sk a uvidím, čo mi napíšu.
28.05.2020 - 13:10:37
00
LMS vzdy posielame email ked objednavka od nas odide, aj s trackingom, vsak to urcite vies, nie je to Tvoja prva objednavka. Na kuriera treba cakat len ked potvrdime, ze to bolo odoslane.

Inak, ja rozumiem kam mierite s tym uvadzanim zahranicnych zasielok, ale nie je to dobre porovnanie, lebo ta medzinarodna preprava v ramci Europy je tak o den, maximalne 2 dni pomalsia ako vnutrostatna. Samozrejme, ze ak sa to expeduje okamzite, pride vam to velmi rychlo. Nas momentalny problem je, ze mame 3500 objednavok, ktore musime vyexpedovat v poradi podla avizovanych datumov a nedokazeme expedovat viac ako cca 600 denne. Cize objednavku neexpedujeme okamzite, ale v priemere za 3-4 dni odkedy mame objednavku skompletizovanu, ked na nu pride rad. Preto mame predlzene lehoty, aby tento sklz reflektovali. Sklz pomaly skrasavame. Od pondelka nam pridu naspat ludia z OCR a mali by sme to skresavat rychlejsie. Nikto nechce aby doba dodania bola spat na normalnych urovniach viac ako ja a Boo_boo :).

PS: pre ilustraciu, nasa priemerna objednavka ma zaokruhlene 5 roznych poloziek. Ak je vsetko skladom, je to relativne jednoduche, treba tie veci najst v sklade, zabalit, ostitkovat, poslat. Ale ak veci nie su skladom, treba ich objednat, casto u roznych dodavatelov, casto zo zahranicia, cakat na dodanie, naskladnit balik od dodavatela, rozdelit tovar do objednavok, zabalit, ostitkovat, odoslat. Danou za nasu sirku ponuky je komplikovanejsia kompletizacia objednavok. Ono to funguje velmi dobre ked stihame aj my aj dodavatelia, ale ked zacnu meskat dodavatelia, alebo nestacime kapacitne my, vznikne sklz, narusi sa poradie objednavok a vysledkom je to z coho sa pomaly spamatavame. Kazdopadne nam to ukazalo slabe miesta v nasom expedicnom procese, ktore v novom sklade odstranime.
28.05.2020 - 13:30:23
01
cervo Samozrejme viem, ale vzhľadom na situáciu ktorá je teraz u vás aká je, som sa na notifikáciu emailom veľmi nespoliehal.
Ale keď dostanem info z podpory s dátumom doručenia tak sa toho držím...
28.05.2020 - 13:37:25
00
Notifikacie o odoslani odosiela system automaticky pri nastitkovani zasielky (dostal si ho asi pred minutou, aj hugo). V tom momente ma zasielka aj trackovacie cislo, pomocou ktoreho si vies pozriet jej pohyb (ked sa nascanuje v kurierskom depe). To je moment, kedy vieme s istotou povedat, ze od nas zasielka odisla, dovtedy vieme dat len predpokladany datum.
28.05.2020 - 13:56:44
00
keyboard_arrow_up