LMS vzdy posielame email ked objednavka od nas odide, aj s trackingom, vsak to urcite vies, nie je to Tvoja prva objednavka. Na kuriera treba cakat len ked potvrdime, ze to bolo odoslane.
Inak, ja rozumiem kam mierite s tym uvadzanim zahranicnych zasielok, ale nie je to dobre porovnanie, lebo ta medzinarodna preprava v ramci Europy je tak o den, maximalne 2 dni pomalsia ako vnutrostatna. Samozrejme, ze ak sa to expeduje okamzite, pride vam to velmi rychlo. Nas momentalny problem je, ze mame 3500 objednavok, ktore musime vyexpedovat v poradi podla avizovanych datumov a nedokazeme expedovat viac ako cca 600 denne. Cize objednavku neexpedujeme okamzite, ale v priemere za 3-4 dni odkedy mame objednavku skompletizovanu, ked na nu pride rad. Preto mame predlzene lehoty, aby tento sklz reflektovali. Sklz pomaly skrasavame. Od pondelka nam pridu naspat ludia z OCR a mali by sme to skresavat rychlejsie. Nikto nechce aby doba dodania bola spat na normalnych urovniach viac ako ja a
Boo_boo .
PS: pre ilustraciu, nasa priemerna objednavka ma zaokruhlene 5 roznych poloziek. Ak je vsetko skladom, je to relativne jednoduche, treba tie veci najst v sklade, zabalit, ostitkovat, poslat. Ale ak veci nie su skladom, treba ich objednat, casto u roznych dodavatelov, casto zo zahranicia, cakat na dodanie, naskladnit balik od dodavatela, rozdelit tovar do objednavok, zabalit, ostitkovat, odoslat. Danou za nasu sirku ponuky je komplikovanejsia kompletizacia objednavok. Ono to funguje velmi dobre ked stihame aj my aj dodavatelia, ale ked zacnu meskat dodavatelia, alebo nestacime kapacitne my, vznikne sklz, narusi sa poradie objednavok a vysledkom je to z coho sa pomaly spamatavame. Kazdopadne nam to ukazalo slabe miesta v nasom expedicnom procese, ktore v novom sklade odstranime.