Kliknutím prejdeš na
Reklama
Nevadí, napísal som mail na objednavky@mtbiker.sk a uvidím, čo mi napíšu.
28.05.2020 - 13:10:37
00
LMS vzdy posielame email ked objednavka od nas odide, aj s trackingom, vsak to urcite vies, nie je to Tvoja prva objednavka. Na kuriera treba cakat len ked potvrdime, ze to bolo odoslane.

Inak, ja rozumiem kam mierite s tym uvadzanim zahranicnych zasielok, ale nie je to dobre porovnanie, lebo ta medzinarodna preprava v ramci Europy je tak o den, maximalne 2 dni pomalsia ako vnutrostatna. Samozrejme, ze ak sa to expeduje okamzite, pride vam to velmi rychlo. Nas momentalny problem je, ze mame 3500 objednavok, ktore musime vyexpedovat v poradi podla avizovanych datumov a nedokazeme expedovat viac ako cca 600 denne. Cize objednavku neexpedujeme okamzite, ale v priemere za 3-4 dni odkedy mame objednavku skompletizovanu, ked na nu pride rad. Preto mame predlzene lehoty, aby tento sklz reflektovali. Sklz pomaly skrasavame. Od pondelka nam pridu naspat ludia z OCR a mali by sme to skresavat rychlejsie. Nikto nechce aby doba dodania bola spat na normalnych urovniach viac ako ja a Boo_boo :).

PS: pre ilustraciu, nasa priemerna objednavka ma zaokruhlene 5 roznych poloziek. Ak je vsetko skladom, je to relativne jednoduche, treba tie veci najst v sklade, zabalit, ostitkovat, poslat. Ale ak veci nie su skladom, treba ich objednat, casto u roznych dodavatelov, casto zo zahranicia, cakat na dodanie, naskladnit balik od dodavatela, rozdelit tovar do objednavok, zabalit, ostitkovat, odoslat. Danou za nasu sirku ponuky je komplikovanejsia kompletizacia objednavok. Ono to funguje velmi dobre ked stihame aj my aj dodavatelia, ale ked zacnu meskat dodavatelia, alebo nestacime kapacitne my, vznikne sklz, narusi sa poradie objednavok a vysledkom je to z coho sa pomaly spamatavame. Kazdopadne nam to ukazalo slabe miesta v nasom expedicnom procese, ktore v novom sklade odstranime.
28.05.2020 - 13:30:23
01
cervo Samozrejme viem, ale vzhľadom na situáciu ktorá je teraz u vás aká je, som sa na notifikáciu emailom veľmi nespoliehal.
Ale keď dostanem info z podpory s dátumom doručenia tak sa toho držím...
28.05.2020 - 13:37:25
00
Notifikacie o odoslani odosiela system automaticky pri nastitkovani zasielky (dostal si ho asi pred minutou, aj hugo). V tom momente ma zasielka aj trackovacie cislo, pomocou ktoreho si vies pozriet jej pohyb (ked sa nascanuje v kurierskom depe). To je moment, kedy vieme s istotou povedat, ze od nas zasielka odisla, dovtedy vieme dat len predpokladany datum.
28.05.2020 - 13:56:44
00
Zvykol som si, že od vás všetko ide expresne rýchlo ako po masle. Súčasná situácia sa mi nepáči. 😣 Snáď je to posledný týždeň keď treba čakať a čakať v podstate na všetko mimo skladu.
28.05.2020 - 13:58:16
00
cervo a moju objednávku prosím vieš skontrolovať? Už týždeň sa to stále posúva deň po dni a ja každý deň oznamujem frajerke, že jej ešte nedôjdu veci. Už som aj požiadal o rozdelenie objednávky, ale nedostal som odpoveď, že či to urobíte a bolo by super keby objednávka (alebo aspoň jej časť) prišla este pred víkendom. Díky moc.

Inak, viem že toho máte veľa, ale to posúvanie deň po dni, bez vysvetlenia s hlaškou objednávka sa pripravuje je trošku frustrujúce, možno by bolo lepšie dať dátum dodanie neskôr a "príjemne prekvapiť" skorším dodaním ako to takto posúvať.
28.05.2020 - 15:36:15
00
Absolutne_Nikto chyba jeden par Force ponožky ATHLETIC PRO KOMPRES S-M. Ak mi napises ze ich netreba, moze to odist dnes.

To posuvanie rozumiem, ze je frustrujuce ak sa deje viac dni po sebe, ale robi to automat, nie clovek. Vacsinou sa to neposuva viac ako den, aj ked aktualne sa to moze posuvat viacero dni po sebe pri niektorych objednavkach. Toto sa napravi ked skreseme sklz ako som pisal.
28.05.2020 - 15:45:59
00
Písal som už včera Denise, že sa môže objednávka rozdeliť, popripade ich môžete pokojne aj vyhodiť a objednám ich neskôr, keď budem robiť ďalšiu objednávku. Vďaka.
28.05.2020 - 15:55:59
00
Okej, zajtra by si to mal mat, preplatok posleme na ucet.
28.05.2020 - 15:57:48
10
Ahojte, nerozumiem jednej veci. Ked som si vytvaral objednavku, objednaval som prave u vas, lebo ste mali vsetko skladom. Objednavku som vytvoril 13.05.2020 - 08:54 a potom sa zlahla zem. Keby som sa nezaal sam informovat cez "Máš otázky k objednávke?" tak sa ani nedozviem, ze jedna z poloziek na sklade nie je (? preco, ked ste uvadzali, ze je). Potom som sa dozvedel (opat som sa musel ja pytat), ze uz konecne dana polozka je a ze objednavka "objednávka vám bude zaslaná kompletná." Kedy? netusim, lebo jej je stale "Objednávka je prijatá a čaká na spracovanie" a datum dodania sa zmenil z 01.06 na "Predpokladaný dátum doručenia: zatiaľ neznámy". Preco???? Uprimne nerozumiem vasej komunikacii a sposobu vybavovania objednavky.
31.05.2020 - 22:42:14
00
thailon pozeram na Tvoju objednavku a vsetky polozky boli skladom, ale nie v dostatocnom pocte. V takomto pripade v kosiku svieti "Máš v košíku produkty, ktoré v požadovanom počte nie sú skladom. Dátum expedície potvrdíme až po odoslaní objednávky." a pri rekapitulacii a potvrdeni emailom je datum "Dátum doručenia: zatiaľ neznámy", to si mozes pozriet aj v emaili, ktory bol poslany po objednavke. Force gripy, ktore sa doobjednavali, dorazili koncom tyzdna, nestihlo sa to odoslat v piatok, ale pojde to dnes.
01.06.2020 - 09:02:57
00
marvel98 napísal:
Zdravím, chcel by som sa spýtať, ako to je s testovaním sedla PRO STEALTH 142 mm, že či je nutné prísť k Vám na predajňu si ho zapožičať, alebo normálne objednať, a ak by nevyhovovalo tak vrátiť do 30 dní.


marvel98 pri sedlách PRO je možné ich vyskúšať a následne vrátiť podľa uvedených informácií priamo pri sedle . Nieje potrebné prísť osobne na predajňu, môžeš si ho kľudne objednať priamo cez eshop.

Cako85 napísal:
mňa by zasa zaujímal zoznam dostupných sediel na testovanie...či len som slabý v hľadaní a niekde to tu je?


Cako85 zoznam testovacích sediel nemáme zverejnený, nakoľko táto služba je dostupná len priamo na predajni v Hrádku. Aktuálne je väčšina sediel zapožičaných , najlepšie bude ale zastaviť sa na predajni a kolegovia ti ukážu/povedia čo je dostupné.

http://www.strava.com/athletes/rgombala || http://www.endomondo.com/profile/4416364

01.06.2020 - 10:05:55
00
Robo87 vďaka :)
01.06.2020 - 10:32:25
00
cervo napísal:
thailon pozeram na Tvoju objednavku a vsetky polozky boli skladom, ale nie v dostatocnom pocte. V takomto pripade v kosiku svieti "Máš v košíku produkty, ktoré v požadovanom počte nie sú skladom. Dátum expedície potvrdíme až po odoslaní objednávky." a pri rekapitulacii a potvrdeni emailom je datum "Dátum doručenia: zatiaľ neznámy", to si mozes pozriet aj v emaili, ktory bol poslany po objednavke. Force gripy, ktore sa doobjednavali, dorazili koncom tyzdna, nestihlo sa to odoslat v piatok, ale pojde to dnes.


Ahoj, lenze ja som v objednavke 2x mal termin dorucenia, ktory sa menil. Cize to bude iny pripad.
01.06.2020 - 11:13:34
00
thailon termin dorucenia sa objednavke s neznamym datumom dorucenia priraduje systemom, ked dorazia vsetky baliky s vecami, na ktore caka. Neviem overit ake datumy tam svietili, ale z toho co si pisal to mohlo byt 1.6. (svietilo tam v piatok, lebo tovar uz bol u nas a system ratal s tym, ze sa rovno aj odosle, ale nestihlo sa) a 2.6. (v sobotu, nedelu a dnes rano, kedze system ratal s odoslanim dnes, 1.6.). Kazdopadne zasielka je uz odoslana.
01.06.2020 - 11:19:41
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)