Hosť napísal:
Dobrý deň nájde sa niekto kto by mi vedel pomôcť prosím...Specialized p2 2006 potrebujem vymeniť pre mňa pedále nevie mi niekto poradiť ako zistiť rozmery ktoré potrebujem vedieť ? Díki
14.05.2020 - 21:46:11
10
Ďakujem za správne nasmerovanie......
14.05.2020 - 21:50:15
01
závit je rovnaký na biku už 20 rokov snad :D
14.05.2020 - 21:54:00
00
Ahojte,
som laik tak ma nezabite. Potrebujem radu aké pedále (aj tretry veľkosť 10,5 existujú vraj aj nejaké "teniskovitej" formy) mám kúpiť na bike Trek Caliber 9.
Pedále by mali byť jednojstranné...či ako sa to volá :) Teda na použitie na tretru aj na klasickú tenisku.

Rád by som sa dostal do ceny okolo 150-200€ za pedále aj tretry.
27.05.2020 - 12:12:57
00
Napríklad:
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/pedale/naslapne-mtb/shimano-spd-pd-eh500-naslapne-pedale-zar-sm-sh56.html
https://www.mtbiker.sk/shop/tretry-a-obuv/mtb-tretry/shimano-sh-mt300l-panske-tretry-cierne.html
27.05.2020 - 12:34:38
01
RANDAL napísal:


Super ďakujem za odporúčanie.
27.05.2020 - 13:25:59
01
Ahojte, ja vás chcem poprosiť o radu ako s spd jazdíte v ťažšom teréne. Ja som to po týždni odmontoval lebo to nie som schopný odpojiť keď mi napr. prehrabne koleso alebo sa mi minule zamotala haluz do kolesa, vtedy dostal na frak aj bike aj ruka, proste pád na kamene. Uvažoval som na jednostrannými spd, že by som v ťažších úsekoch prehadzoval na platformovú stranu. Inak je spd super vec kým nemusím náhle zastaviť, nikdy som to ale nepoužíval a fakt nechcem kvôli tomu doriadiť seba aj nový bike. Dík za odpoveď.
31.05.2020 - 20:58:39
00
Musíš to len dostať do hlavy a potom je to cvik. Časom to začneš robiť úplne automaticky a nebudeš nad tým musieť vôbec premýšľať. Jednostranné sú problém pri opätovnom rýchlom zapínaní, keďže musíš hľadať tú správnu stranu. Zo začiatku si nastav najmenší odpor na pedáli, vtedy ti to vypne veľmi ľahko.
31.05.2020 - 21:07:53
01
Skus aj tieto kufre ak ich uz nahodou nemas.