Dudo napísal:
Capulo, otvorenie hranic nie je o dovolenkach, mame, zial, najvacsiu "armadu" pracujucich v zahranici (ca. 200.000) ako aj studujucich v zahranici (par desiatok tisic) - to su ludia, ktori nemaju moznost pracovat/studovat doma zo snad jasnych dovodov. Pracujuci v zahranici zivia dalsie mnozstvo rodinnych prislusnikov - to je slusna masa ludi ochotnych pracovat a ty ich chces odstavit a krmit pridavkami z rozpoctu?

A to je len cast ekonomickych dovodov.
02.06.2020 - 12:51:37
01
ale sak ja nechcem odstavit tych co chodia robit za hranice, som pisal ze kto musi ten nech ide. ja chcem len odstavit tych co idu za hranice len preto aby sa potesili pohladom na more, alebo len preto ze rakusaci maju hladsi asfalt. resp ked tak velmi dakto chce ist k moru len pre potesenie tak nech ide ale cestou nazad ostane v karantene

proste kto vyslovene nemusi (presne tie dovody co tu pisete, praca, nehnutelnost, rodina...) tak nech von nelozi

lebo ked to bude volne tak ver tomu ze ludia sa budu k tomu moru hrnut, a je uplne jedno ake budu cisla, proste je volne tak idem, lebo more je najprednejsie, pandemia az potom. mam v okoli takych co cakaju len na to kedy mozu uz konecne vypadnut k moru. nie ci je to bezpecne tam ist, ale len kedy otvoria hranice a okamzite idu. lebo co ak pride druha vlna a zase sa to zavre a oni tento rok nebudu mat dovcu pri mori, to bude asi koniec sveta
02.06.2020 - 14:20:07
03
Wladix napísal:
Bud si ty nepochopil moju ironiu, alebo ja tvoju. :-) Ja rozmyslam teraz v mojej skatulke, ze vlastne mtb maratony su tymto povolene, ale asi moc zaujem tam ist, ked mas mat na hube kazajku, nebude.


Ja som nepochopil tvoju ironiu, lebo som sa nad tym ani nezamyslel. Zaroven som tajne dufal, ze mas nejaku info, ze tym, ze sportove podujatia su povolene, budu mat maratony nejaku vynimku. Aj kvoli tomu, ze na BA maraton som sa chystal. Teraz predpokladam, ze bude zruseny, hoci bol presunuty na September. Este som zvedavy, ci Slovakman bude.