Ježkov mi nikdy nerobil. Vysychanie je relatívna záležitosť. V niektorých gumách vydržal aj viac ako rok a v niektorých som musel dolievať už po 2-3 mesiacoch. (zrejme záleží aj od toho, aká "riedka" je pneumatika)
05.06.2020 - 10:25:50
01
GaliPet napísal:
Po poslednom defekte som sa rozhodol dať bezduše aj na cesťák. Na ráfiky bez označenia tlr (Mavic Xsirium)
ale s plným vnútorným profilom (bez dier na niple) som skúsil nahodiť obyčajné pneumatiky. Nepodarilo sa mi ich nafúkať. Okolo pätiek silne unikal vzduch. Nahodil som potom bezdušové pneumatiky len obyčajnou pumpou a tie dobre držali aj bez tmelu. Bezdušové pneumatiky mali inak tvarovanú päťku. Zrejme bol celý problém práve v tomto.
Bezdušové pneumatiky majú aj viacej vrstiev. Predpokladám, že pri tlaku 6-8 Atm by ho obyčajné asi nezvládali a tlak dlho neudržali. (MTB sa fúkajú pod 2 Atm. )
Z týchto mojich skúseností súdim, že obyčajné pneumatiky nie sú vhodné na cesťák.



Aké Ksyria máš? Ja mám Mavic Ksyrium SLS a tiež som dumal či by to šlo na bezduše
05.06.2020 - 13:02:12
00
Caute, mam bezdusaky continental gp a dnes som zistil ze mam sfuknute predne koleso (dlhsie som nejazdil) problem je ze ho po sfuknuti nedokážem naspat nafukat... Je pls daky iny postup na cestaku ako na mtb (mtb bezdusaky jazdim uz cca 10 rokov). Ďakujem
05.06.2020 - 21:32:47
00
Ak ti zliezli patky s do stredu ráfku tak máš pravdepodobne vytlačené jamky v páske na dierach pre niple. To ti znemožňuje nafúkať, lebo ti tadiaľ uniká vzduch. Pomôže iba namotať novú pásku. Ak fúkaš vysoký tlak tak namotaj dve vrstvy, aby sa ti nevytlačili tie jamky.
05.06.2020 - 21:56:09
00
ARWKG mám Ksyrium Pro Disk
Deemax Postup je rovnaký ako u MTB.
Použil si MTB dielenskú pumpu? Tá má široký valec a dá na jedno stlačenie X krát viac luftu ako cestárska. (jadro ventilu je samozrejme pri fúkaní vybraté až do doby, kedy chytia pätky)
05.06.2020 - 22:13:49
00
Ono sa este moze stat ze tmel zlepi patky plasta a neche sa tomu tak lahko skocit.
05.06.2020 - 22:14:46
00
Podarilo sa mi na jednom vyjazde seknut bezdusak schwalbe pro one 28mm tak nestastne, ze to nejde ani podlepit, aby to po par km nepovolio. Chcel som teda kupit novy a narazil som na jeden problem. Ta starsia verzia, ktora sa predavala v rokoch 2018-2019 uz dostupna nie je a ta nova pre rok 2020 (je tam oranzove logo) nema moc dobre hodnotenia. Jednak je uzsia ako predchadzajuce verzie a co som cital na nemeckych forach tak su s nimi vcelku problemy pri roznych vnutornych sirkach rafikov. Navyse cez bocnice slzia a prepustaju vzduch aj pri pouziti tmelu... tak ak by ste do nich sli, odporucam precitat nejake zahranicne fora. Za mna vcelku sklamanie, pretoze predchadzajuca verzia bola super.

Nemate skusenosti s inymi bezdusovymi plastami? Cital som milosove trampoty s TUFO plastami... nemate ich aj niekto dalsi otestovane? Co tak CONTI GP 5000? Pridu mi trochu tazsie ako konkurencia. Ale co napriklad pirelli? Vredestein? Alebo nejaka dalsia alternativa? Nahodou neskusali ste niekto PANARACER RACE A EVO4?
09.06.2020 - 14:10:43
00
Ja som kupil tu na mtbiker shope Pro One a nie je tam oranzove logo (mozno vypredaj starych zasob?)...kazdopadne mam ich zatial len tyzden ale drzia dobre, este som nemusel dofukovat.
09.06.2020 - 15:12:51
00
vozim conti GP 5000 TL v sirke 28 a nemozem si ich vynachvalit, paradny grip a istota v zjazdoch, dobre odvaluju aj na rovine. Tlak kontroluem pred kazdou jazdou a dofukavam raz tyzdenne.
09.06.2020 - 16:16:20
00
Tak druhý pokus hádam bude úspešnejší. Vyvaroval som sa chýb - dvojitá NoTubes páska, iný ventil s kruhovým tesnením (bez nutnosti redukcie). Zatiaľ všetko tesní 100%, nahadzovanie rukou, bez bústra (na jednom plášti nutnosť natrieť pätky mydlovou vodou aby sadli pekne, to som doteraz v živote nemusel robiť), na 19mm ráfiku vo verzii 25 šírka 25,5mm, ale to sa asi jazdením trochu natiahne.

graveler týmto si ma vôbec nepotešil :?: Tak to by mi už ostal naozej len Continental, hmotnosti by som sa nebál - viac gumy, menej problémov...

Prílohy:

IMG_4508.JPG
IMG_4508.JPG 428.28 KiB thumb_up0thumb_down

09.06.2020 - 17:06:14
00
Mozno budes mat viac stastia. Niektori si ich chvalili, ale ako hovorim na bike24 vela negativ. Dokonca tam pisali nieco o nejakej tovarni v indonezii. Mozno im nevysla nejaka seria... cas ukaze. Potom daj vediet tvoje dojmy.
09.06.2020 - 21:01:23
00
Áno, niekde tam bolo písané "made in indonesia"
09.06.2020 - 21:56:40
00
jazdím teraz prvú sezónu s plášťami Schwalbe Pro One Tubeless Easy - nový model s oranžovým logom v šírke 25 mm na 19 mm vnútornej šírke ráfika. Najazdené mám s nimi cca 1600 km. Napriek rozpačitým recenziám na Bike24 sú moje doterajšie skúsenosti veľmi dobré. Plášte išli veľmi ľahko nahodiť len prstami a pätky som nahodil obyčajnou servisnou pumpu. Použil som tmel Schwalbe Doc Blue (cca 35 ml). Tesní to pomerne dobre, fúkam to na tlak cca 6,5-7,0 atm. a pokles za týždeň je max. 1,5 atm, čo je celkom prijateľné. Je ale pravda, že sa na bočniciach plášťa robia občas také maličké "vývery" mlieka veľkosti špendlíkovej hlavičky, no nepovažujem to zatiaľ za problém. Jazdné vlastnosti sú z môjho subjektívneho pohľadu veľmi dobré čo sa týka jazdného odporu, gripu aj celkového komfortu. Jazdil som doteraz Conti GP 4000 aj 5000 s dušami a Mavic Yksion Pro UST ako bezduše a v porovnaní s týmito plášťami sú Schwalbe mixom vlastností pocitovo najlepšie. Mavic sú na pocit možno o trochu mäkšie, pohodlnejšie, ale neodvaľujú sa tak ľahko ako tieto Schwalbe. Čo sa týka hmotnosti, tak Schwalbe Pro One Tubeless Easy sú v porovnaní s konkurenciou najľahšie - udávajú pre šírku 25 mm 245 g, ja som reálne navážil 246 g. Pre porovnanie Conti GP 5000 TL v šírke 25 mm má katalógovú hmotnosť 300 g a Mavic Mavic Yksion Pro UST 25 mm 260 g. Ten rozdiel hmotnosti hlavne v porovnaní s Conti je už dosť výrazný. Tu bude pravdepodobne dôvod, prečo tie bočnice trochu prepúšťajú mlieko, no na základe skúseností nepovažujem tých pár kvapiek tmelu za problém. Čo sa týka odolnosti, to zatiaľ neviem posúdiť po 1600 km, no zatiaľ nie je badateľné žiadne opotrebovanie. Takže moja skúsenosť so Schwalbe Pro One Tubeless Easy je vo všeobecnosti zatiaľ veľmi dobrá. Ale veľmi dobré skúsenosti mám aj s Mavic Mavic Yksion Pro UST, sú to veľmi dobré plášte, ľahko sa montujú, majú veľmi dobrý jazdný komfort a veľmi dobre tesnia, na nich som nikdy nezbadal presakovanie tmelu.
10.06.2020 - 09:31:02
01
graveler napísal:
Podarilo sa mi na jednom vyjazde seknut bezdusak schwalbe pro one 28mm tak nestastne, ze to nejde ani podlepit, aby to po par km nepovolio. Chcel som teda kupit novy a narazil som na jeden problem. Ta starsia verzia, ktora sa predavala v rokoch 2018-2019 uz dostupna nie je a ta nova pre rok 2020 (je tam oranzove logo) nema moc dobre hodnotenia. Jednak je uzsia ako predchadzajuce verzie a co som cital na nemeckych forach tak su s nimi vcelku problemy pri roznych vnutornych sirkach rafikov. Navyse cez bocnice slzia a prepustaju vzduch aj pri pouziti tmelu... tak ak by ste do nich sli, odporucam precitat nejake zahranicne fora. Za mna vcelku sklamanie, pretoze predchadzajuca verzia bola super.

Nemate skusenosti s inymi bezdusovymi plastami? Cital som milosove trampoty s TUFO plastami... nemate ich aj niekto dalsi otestovane? Co tak CONTI GP 5000? Pridu mi trochu tazsie ako konkurencia. Ale co napriklad pirelli? Vredestein? Alebo nejaka dalsia alternativa? Nahodou neskusali ste niekto PANARACER RACE A EVO4?


Jeden kus majú ešte na Alze síce rozbalený,ale mne by to neprekážalo.

https://www.alza.sk/sport/schwalbe-pro-one-microskin-622-28-mm-d5648225.htm
10.06.2020 - 13:27:33
00
Dakujem. Uz je na ceste :y:
10.06.2020 - 13:48:22
00
keyboard_arrow_up