Ďakujem.
17.06.2020 - 07:50:06
00
Preco sa na emaily neodpoveda, lebo neni cas, ale na forum cas je ? Naco mate potom emaily a tikety ?
17.06.2020 - 08:13:53
04
Kapacita zákazníckej podpory je zhruba 500 ticketov denne. Ak príde viac, prioritizuju sa tie k existujúcim objednávkam a k tým zostávajúcim sa podpora dostane neskôr. Na fóre odpovedáme lebo tu nechceme nechať veci bez odpovede, aj keď by samozrejme bolo lepšie neduplikovat otázky na support aj sem.
17.06.2020 - 08:46:41
00
Tuto je v popise Alloy ale mala by to byt Carbon.
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/sedlovky/diely/kind-shock-packa-dialkoveho-ovladania-kgsl-carbon.html

    17.06.2020 - 16:28:03
    00
    orvaq vďaka za upozornenie, popis sme opravili .
    17.06.2020 - 21:25:11
    00
    Vazeny MTBiker shop.
    Vzhladom na Vasu momentalne kriticku dodavatelsku situaciu Vam navrhujem toto:
    Spocital som, ze teoreticky ponukate spolu 25 589 poloziek, ale realne cislo bude asi ine.
    _._
    Zruste pri tovare modru symboliku typu: do 3 dni, do 5 dni, do 7dni.
    Pretoze Vy neviete ci vas dodavatel splni ten termin a ci vobec ten tovar ma. To zistite az ked ten tovar objednate.
    Nechajte len symboliku Tovar skladom a Momentalne nedostupne.
    Ano viem, ja si mozem pri mojej objednavke filtrovat tovar skladom. Lenze ludia objednavaju v dobrej viere aj tovar ktori realne nemate a potom sa pravom cuduju, ze sa to velmi predlzuje, pripadne az rusi.
    Viem, ze toto riesenie sa Vam nebude pacit, lebo Vy chcete za kazdu cenu urobit co najvecsi biznis aj ked realne neviete kedy a ci vobec ten tovar dostanete. Ano, robi to takto zle, vecsina e-shopov.
    Meksie riesenie je nahradit modru symboliku typu: do 3 dni, do 5 dni, do 7dni, jednou napr. do 14 dni. To si potom ludia uvedomia, ze objednavka nebude tak skoro. Vy si ale usetrite kopu otazok a odpovedi a reklamacii.
    Moje riesenie, ale predpoklada, ze mate prepojenu ponuku tovaru na webe, sklad tovaru a objednavky automaticky. Takze pri naskladneni tovaru u Vas sa automaticky prepne ponuka z Momentalne nedostupne na Tovar skladom a nerobi to niekto rucne.
    _._
    Pubertalne poznamky diskutujucich, ze ked som taky mudry, nech si spravim svoj e-shop, ma nezaujimaju.
    Nazdar.
    18.06.2020 - 07:17:26
    01
    simecek neviem presne co motivovalo tento prispevok, kedze z poslednych 3 objednavok meskala 1 a to 1 den. Ale budem reagovat:
    - vsetci dodavatelia, pri ktorych zobrazujeme dostupnost do N dni, nam poskytuju na dennej baze ich skladovu dostupnost. Na zaklade toho vieme, ze v case ked sa skladovy subor generoval, mali produkty skladom. Nasledne sa v nasom shope tymto produktom priradi priznak do N dni, kde N je dane tym, ako rychlo dodavatel posiela, ako casto objednavame a ako dlho trva doprava, plus nejaka rezerva. Ak skladom u dodavatela nie su, v shope sa vobec nezobrazuju (pripadne su na otazku, ak vieme, ze su vo vyrobe). Vsetko je automatizovane a ziadnu dostupnost nikto z nasich zamestnancov nanastavuje, vsetko je dane nasou a dodavatelskou skladovou dostupnostou.
    - nasa skladova dostupnost je prepojena so shopom a predajnou v realnom case. Vsetky pohyby sa okamzite prejavia.
    - moze sa stat, ze medzi casom kym dodavatel vygeneruje skladovy subor a kym to my objedname na zaklade zakaznickej objednavky, sa produkt vypreda. Vtedy tuto situaciu riesime so zakaznikom. Je to relativne malo casta zalezitost, ale v spicke sezony sa to moze stavat castejsie, kedze aj objednavok je vyrazne viac. Kazdopadne nezasahuje to tak velke mnozstvo objednavok, aby sme to povazovali za problem, ktory vyzaduje riesenie ako pises Ty.
    - z mojho pohladu je ovela lepsie dat zakaznikovi siroku ponuku s aktualnou dostupnostou (ktora v par promile pripadov uz nemusi byt aktualna) ako pausalne povedat ze "nevieme kedy to pride, objednajte a uvidite".
    - pri kazdej objednavke uvadzame predpokladany datum dorucenia, podla ktoreho sa treba riadit. Tento v 98% pripadoch splname, alebo predbehneme (aj ked pocas poslednych mesiacov to tak nebolo, ale o tom sa popisalo dost).
    18.06.2020 - 09:27:13
    016
    potvrdzujem online prepojenie dostupnosti so shopom. Defacto ihned po objednavke posledneho kusu na predajni tam uz svietilo do 5 dni. Normalne ma to na chvilu vystrasilo :?:
    18.06.2020 - 14:26:32
    01
    Zla fotografia
    https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse-ventilky/mtb/cst-dusa-mtb-26x1-25-1-50.html
    19.06.2020 - 13:35:10
    00
    Luigi obrázok je len ilustračný, dodávateľ iný nemá, no platí popis produktu (rozmery, prevedenie ventilu) .
    19.06.2020 - 18:07:31
    00
    Dnes som dostal balicek z mtbiker shopu. Ste prvy eshop, ktory papierovu krabicu aj prelepil papierovou paskou.
    Fakt ma to ohromne potesilo.
    Ziadne pracne trhanie plastu z kartonu aby to mohlo ist do papiera. Vsetky palce hore!!!

    Vdaka!
    03.07.2020 - 22:42:23
    43
    Chcem poďakovať tímu MTbiker za riešenie mojich posledných zákazníckych požiadaviek. Férový a prozákaznícky prístup, deň noc, víkend nevíkend, s takýmto prístupom sa človek nestretáva každý deň. Ešte raz veľká vďaka :y:
    05.07.2020 - 07:41:14
    13
    Zdravím viete mi zistiť stav objednávky 233151? Lebo mi tam už 3 pracovné dni svieti "Objednávka je prijatá a čaká na spracovanie"
    13.07.2020 - 21:06:40
    00
    Triliwyr - no nakoľko ako sme šli objednávať Tvoju položku tak bola vypredaná u dovozcu, preverovali sme kedy bude. Info máme také, že Powermeter je objednaný z výroby v Kanade a príde do 2 týždňov.
    14.07.2020 - 07:36:50
    00
    Ok ďakujem
    14.07.2020 - 10:00:11
    00
    keyboard_arrow_up