Samozrejme, že trochu komercie tam je a vždy bude... Keď sa nejakému obchodnému segmentu (v tomto prípade e-biznisu) výrazne darí, tak každý sa snaží svojou troškou priživiť, to sa dej, čo svet svetom stojí... Otázkou je, ako k danej veci pristúpi konkrétny výrobca - či na svoj predukt len nalepí písmenko e a bude sa na niečo hrať s vyhliadkou, že laickým zákazníkom bude dlho trvať, kým prídu na vlastnej koži na podstatu toho ťahu, alebo skutočne prináša nejaký progres, vylepšenie... Pri plášťoch rozhodne neplatí, že: "Plášte na
bicykel sú vhodné aj na e-bicykel"... Aspoň nie u všetkých, resp. nie s očakávaným výsledkom... Skúste prásknuť na ťažkého e-fulla niečo ako Tough Tom od Schwalbe, alebo ktorýkoľvek Black Chilli od Conti, po 500km výživného jazdenia dovi dopo... Ebajk proste potrebuje výrazne tvrdšiu zmes (ak nechceme meniť obutie každý mesiac), a kvalitné bočné vedenie... Ak to výrobca v procese vývoja zohľadní a berie skutočne vážne, označenie e môže byť dobrým informačným prínosom (hlavne pre laickejších jazdcov, resp. pri uvádzaní nových modelov)... Napríklad v prípade e-Wild od Michelinu to platí na 100%, zobrali sme na test najprv len zo zvedavosti (kvôli tomu e), a je to vynikajúca guma, môžem len odporučiť...