Chcem asi taký univerzál, ale väčšinou som jazdil po rovine. Pokiaľ by závodná geometria urobila čo sa týka rýchlosti/výkonnosti nejaký zásadný rozdiel v porovnaní s pohodlnejšiou geometriou, tak asi by som bral závodnú. Čo sa týka bŕzd, je mi to jedno, neviem presne aké sú výhody/nevýhody. Nie, nepotrebujem žiadne tašky. Ide mi o výkon, rýchlosť, posun vpred čo sa týka výkonnosti a zlepšovania sa. Jednoznačne karbón.
To mám samozrejme v pláne, ale chcel by som poradiť konkrétnu značku od niekoho, kto má možno skúsenosti s viacerými a vie mi povedať, aký
bike bol pre mňa ideálne.
Ale dík za názor.
Za mňa na takéto jazdenie premrštený rozpočet.
Mal by si upresniť čo od toho očakávaš:
1) jazda po rovine? Či radšej kopce?
2) závodnú geometriu? Či pohodlnejšiu?
3) kotúče? Klasické brzdy?
4) potrebuješ na to nahodiť nejaké tašky a podobne?
5) karbón? Hliník?
Aj
gravel je rýchly, ak máš vpredu 2 placku a dáš tam cestné plášte.
Ak si ochotný minút 3000€ plus za bike, navštívil by som odborníka, zmerá ťa, vyberie najvhodnejší typ aj veľkosť rámu a nastaví ti správnu posed.