Vratit ho tam odkial prisiel. A tak by to mali robit vsetci, nech ten ausschuss ostane v DE. Zaplatil si za novy a nie obuchany.
07.09.2020 - 22:14:57
09
Ved ja im ho chcem vrátit. Som zvedavý čo mi odpíšu. Som to zistil o 16.30 a chat majú do 16.30 :/

Už teraz mám trochu obavu, že ako ma budú naťahovať, že či som to nespravil ja. Našťastie som si to všimol hneď, ako som ho dal na stojan. Namontoval som iba sedlovku a riaditka. Ďalej sa bojím pokračovať. Aj keď ma neskutočne láka ho doskladať a skúsiť...
07.09.2020 - 22:26:25
00
Takmer navlas podobný problém som riešil aj ja: https://www.mtbiker.sk/forum/post1609061.html#p1609061
Napísal som im, že aké sú možnosti vrátenia a rovno mi odpísali a ponúkli dve varianty:
1. Buď bicykel vrátim a objednám si rovno nový - v tomto prípade je však riziko, že túto sezónu si už nezajazdíš
2. Dohodnem sa s nimi na výmene rámu v servisnom stredisku v ČR, objednajú nový rám, a keď dojde budú ma kontaktovať.
Keďže som sa na bycikel namotal a nechcel som čakať ďalšie tri mesiace kým dojde nový, dohodol som sa s nimi na výmene rámu. Po tom ako do servisného strediska nový rám dorazil, kontaktovali ma a dohodli sme sa, kedy budem mať bike prichystaný na odoslanie. Dovtedy som bycikel normálne používal (mal som ho aj na dovolenke) a keď prišiel deň D, rozobral som ho a poslal komplet v krabici do spomínaného servisu. Celé to trvalo (od odovzdania biku kuriérovi, po jeho prebratie s novým rámom) 6 pracovných dní. Komunikácia s nimi bola maximálne korektná, všetko prebehlo hladko, na novom ráme som už nenašiel ani náznak škrabanca (verím, že by si už druhý krát nedovolili poslať niečo, co by nebolo v 100% stave). Za poštovné tam aj späť som samozrejme neplatil. Osobne by som to takto riešil znova, tých 5-6 dní bez bicykla určite vydržíš ;-).
07.09.2020 - 23:59:11
05
Tak ja vydržím, lebo mám aj cyklokrosový bike. Na tento som sa tešil a mám strašnú chuť si na ňom zajazdiť. Ak to bude možné vyriešiť, tak ako ty, tak to by bolo super. A ďakujem za informácie. Aspoň viem, aké mám možnosti.
08.09.2020 - 00:10:43
01
Ja som mal relatívne lacny bike takze 50e voucher bolk v celkovej cene vidno. Za dalsie som ti mal na mieste kde sa to dalo lahsie zatriet lakom na nechty. Keby to mam takto tak to bud vratim alebo chcem adekvátnu zlavu aby sa mi to oplatilo
08.09.2020 - 03:20:39
00
to mate obaja na rovnakom mieste
08.09.2020 - 08:48:27
00
Ja som mal len jedno odlupnute miesti a to som zatrel. On tam ma este aj tie skrabance okolo
08.09.2020 - 08:50:13
00
https://www.canyon.com/cs-cz/global-campaigns/end-of-season-sale/
08.09.2020 - 08:58:24
00
Zrejme to bude mat co robit aj s adresou dodania. Neverim ze hentake ramy/komponenty ktore im je "luto" zosrotovat posielaju vnutri DE, respektive na zapad. Pre Canyon (nejdem Nemcov generalizovat) sme vychodny blok takze poslu co maju, evidentne sa im to oplati aj s naslednym pripadnym claimom. Obzvlast ked vo velkej mnozine pripadov taketo poskodenia nie su preukazatelne od prepravy. Druha vec je ze kedysi davnejsie ponukali v zlave povedzme druhotriedne bajky ktore mozu mat poskodenia/byt jazdene. Zrejme kazdy bude ale vediet ci sa takyto bajk objednal, alebo objednal "uplne novy". Tot moj nazor.
08.09.2020 - 10:49:33
08
Určite o tom vedia, v mojom prípade pri preprave sa to stať nemohlo, krabica bola absolútne neporušená. Ale všimol som si, že to moje poškodenie, rovnako aj poškodenie čo má "exit2" je na mieste kde keď je bike zabalený v krabici, je o rám opretá kazeta zadného kolesa. Problém ale je, že k poškriabaniu rámu o kazetu nemohlo dôjsť, pretože je na kazete kartónový obal. Je preto dosť možné, že tam ten obal zabudli dať a keď na to došli, dodatočne ho na kazetu pridali. Pri reklamácií som im písal, že o tom museli vedieť, no jediné čo na to povedali, že je im to lúto (no lúto je im asi len to, že na to zákazník prišiel a dožaduje sa nápravy).
08.09.2020 - 11:05:39
04
Tiež si myslím že o tom musia vedieť a posielajú ich hlavne na východný blok. Skúsenosti s dvojakou kvalitou potravín potvrdzujú takéto praktiky, ale to nejdem rozoberať. Keby každý zákazník tieto rámy ktoré mali ísť do scrapu, príp. na prelakovanie vracal späť, určite by Nemci svoju ,,obchodnú stratégiu´´ prehodnotili. Náklady na prepravu, výmenu tovaru, atď. by sa im navyšovali, ale takto keď 9 z 10 ľudí len mávne rukou a povie si ,,aj tak to v lese doškriabem´´ sa im to samozrejme oplatí. A sem tam nejaký poskytnutý 50e kupón ktorý aj tak človek musí minúť u nich im nerobí vrásky.
08.09.2020 - 11:28:02
03
ale no tak, nehovorte to jak na hulváta, že to robia náročky. Proste sme "špecificky" trh a zloženie prispôsobujú našim "chutiam".
08.09.2020 - 12:24:32
02
Tak som sa kvôli vám dokopal a pozrel si Holandské fórum. Tie isté problémy s poškrabanými rámami, niektoré cestné prišli aj so zlomenou zadnou stavbou v krabici ktorá bola bez poškodenia (ako toto dokázali netuším).

Vážne si nemyslím, že by canyon mal hromadu pre východný a inú hromadu pre západný trh. Že biky chodia ako chodia je ale zjavne fakt.
08.09.2020 - 12:30:13
06
Možno to len balia "brigádnici", alebo hoci aká tetka, ktorí ešte včera balili kovadlinu. Proste lacná pracovná sila, ktorá občas otrepe rám a nechá v krabici obal zo 7days :) Pre nich bude potom lacnejšia výmena nového rámu raz za čas, ako +1000 eur na plate každý mesiac pre niekoho, na koho je spoľah :D
08.09.2020 - 12:37:52
02
Tak mne ponúkli iba výmenu alebo voucher. Ževraj tú výmenu rámu ponúkajú iba ak je bicykel nedostupný viac ako 3 mesiace :/ Hlavneže keď sa ho pýtam, že kedy bude dodávka nového, tak niekedy v Novembri. Voucher 50 EUR pri takomto biku je podľa mňa smiešny. Aspoň mne to príde ako nemiestny žart. Jediné čo ma potešili je, že môžem bike v kľude dokončiť a skúsiť. Tak si cez víkend na ňom snáď zajazdím a pošlem ho späť. Podľa pocitov sa vlastne rozhodnem, či si nechám poslať nový. Dosť ma naštvali :(
08.09.2020 - 14:16:14
00
keyboard_arrow_up