Takmer navlas podobný problém som riešil aj ja:
https://www.mtbiker.sk/forum/post1609061.html#p1609061Napísal som im, že aké sú možnosti vrátenia a rovno mi odpísali a ponúkli dve varianty:
1. Buď
bicykel vrátim a objednám si rovno nový - v tomto prípade je však riziko, že túto sezónu si už nezajazdíš
2. Dohodnem sa s nimi na výmene rámu v servisnom stredisku v ČR, objednajú nový rám, a keď dojde budú ma kontaktovať.
Keďže som sa na
bycikel namotal a nechcel som čakať ďalšie tri mesiace kým dojde nový, dohodol som sa s nimi na výmene rámu. Po tom ako do servisného strediska nový rám dorazil, kontaktovali ma a dohodli sme sa, kedy budem mať bike prichystaný na odoslanie. Dovtedy som bycikel normálne používal (mal som ho aj na dovolenke) a keď prišiel deň D, rozobral som ho a poslal komplet v krabici do spomínaného servisu. Celé to trvalo (od odovzdania biku kuriérovi, po jeho prebratie s novým rámom) 6 pracovných dní. Komunikácia s nimi bola maximálne korektná, všetko prebehlo hladko, na novom ráme som už nenašiel ani náznak škrabanca (verím, že by si už druhý krát nedovolili poslať niečo, co by nebolo v 100% stave). Za poštovné tam aj späť som samozrejme neplatil. Osobne by som to takto riešil znova, tých 5-6 dní bez bicykla určite vydržíš
.