V skutočnosti s tou výdržou je to trochu ináč.
Ak máš na batérii tlačidlo s ledkami /ukazovateľ stavu batérie/ tak si to pozri tam.
Na displeji tie paličky /v mojom prípade percentá/ nie sú presné, teda vôbec to neklesá lineárne.
Na prvých 5% od 100 do 95 ujdem kľudne aj 10-15 km v kopcovitom teréne. Ale napr. od 35% do 5% to môže byť aj 5 km a kaput.
Treba si to odsledovať.
30.09.2020 - 07:35:49
00
Ano na baterke som síce objavil tlačítko a LED-ku, ale LED som videl svietiť na zeleno (displej ukazoval cca 50% kapacity), a na modro ked je baterka skoro nabitá.
Či to svieti aj inými farbami netuším, lebo v navode k bajku a baterke nič k tomu nie je popísané...
30.09.2020 - 08:42:13
01
Tvoj displej by mal podporovať aj údaj RANGE (ak Demáci nemodifikovali softvér), čiže dojazd v km v závislosti od stavu batérie a zvoleného režimu. To je najpresnejší údaj...
A čo sa týka vstupu do menu, tak to tlačidlo i musíš 2x stlačiť fakt rýchlo za sebou...
30.09.2020 - 08:51:49
00
"range" mám ja na Boschi, tu je položka "To go"
skúšal som najrýchlejšie ako som vedel - displej sa vráti na základnú obrazovku
30.09.2020 - 09:23:02
00
Ony tie gumené tlačítka sú na "milu kedveš"... Niekedy ostávajú "visieť", a stále sa to tvári len ako jedno stlačenie... Mal som už v servise bajky, kde sa to podarilo až na snáď 30-ty pokus...
30.09.2020 - 09:34:00
00
antoni napísal:
Ano na baterke som síce objavil tlačítko a LED-ku, ale LED som videl svietiť na zeleno (displej ukazoval cca 50% kapacity), a na modro ked je baterka skoro nabitá.
Či to svieti aj inými farbami netuším, lebo v navode k bajku a baterke nič k tomu nie je popísané...

Ja tam mám jednofarebné modré ledky a je ich 5, takže podľa toho sa dá riadiť trošku presnejšie.
Taktiež ak na bicykli šlapeš vkuse, potom zastavíš, vypneš displej, napätie naprázdno stúpne, takže po opätovnom zapnutí ti displej zase ukazuje viac kapacity ako pred vypnutím.
To je úplne normálne štandardné správanie.
Údaj dojazd nie je presný a ani nemôže byť. Je vypočítavaný pri MOMENTÁLNEJ záťaži. Ak som ťahal do kopca na najvyššej prípomoci, dojazd mi ukázalo možno 20 km a na batérii bolo ešte nad 80%. Ak som začal ísť po rovine s minimálnou dopomocou, dojazd si softvér upravil na nejakých necelých 100 km.
Ak máš členitý terén, to znamená, že ideš hore na vrchol a potom dole, dojazd sa ti bude meniť.
Ak by si išiel nejaký štandardný okruh bez kopcov, tak dojazd bude plus mínus ukazovať správne, ale stále sa prepočítava podľa aktuálneho príkonu motora.
30.09.2020 - 09:41:54
00
Áno, hodnoty dojazdu sa menia (aj keď teda také skoky ako uvádzaš som nezažil ani pri starých Boschoch, ktoré tým boli známe), ale stále je to presnejší údaj ako hádať z krištáľovej gule farbičiek LEDiek, či paličiek displeja... ;-) Ale zas - komu to ako vyhovuje, tak to používa, na to je tam tých "signalizácií" niekoľko, každý si nájde to svoje...
30.09.2020 - 10:20:27
00
Chlopi, jasné, ja rozumiem že údaj dojazdu sa priebežne mení - robí mi to aj na Boschi.
Ale na Boschi tiež ukazuje ikona baterky koľko energie v nej ešte zostáva - je tam síce len 5 dielikov a podľa toho sa viem dobre orientovať - nie podľa údaju dojazdu.
A podobne mi mala fungovať aj logika Bafangu - len som udivený že žena "zožrala" tak málo z baterky kedže pri plnej baterke jej ukazovalo dojazd cca 102km a po zmiznutí jennej paličky z desiatich tam tej energie v baterke je stále dosť kedže dojazd ukazuje cca 70km.
30.09.2020 - 10:50:17
00
Ony tie paličky v "závere" kapacity poletia dole závratne rýchlo... Dokonca sa môže stať (aj keď pri Deme neviem, nemal som v rukách), že sa systém vypne skôr, než Ti ukazuje situácia na displeji, niektorí výrobcovia bateriek k Bafangu tam majú ochranu proti podbitiu... Dokonca pri jednej tohtoročnej šarži Apachov sme to museli na každom prestavovať, lebo to zákazníkom vypínalo už pri 20% zostatku... Ale zopakujem - neviem ako to má Dema...
30.09.2020 - 10:58:55
00
No mail od pani z Dema ma "pobavil":
"Bafang neumožňuje vstup do programovacieho menu na zmenu rýchlostného limitu prípomoci, ktorý je podľa zákona 25km/h. Zmenou prednastavenej hodnoty by ste porušil zákon, strácate nárok na záruku a taktiež zaťažujete batériu na vyššie hodnoty ako je navrhnutá. Batéria je tak enormne preťažovaná a v extrémnych prípadoch prehriatia by mohlo dôjsť k vznieteniu. V návode zmenu priemeru kolesa ani zmenu maximálnej rýchlosti prípomoci Dema neuvádza."
Pobavila ma teda najmä posledná veta - odpísal som jej že jej ten návod a stranu kde je to napísané odfotím a pošlem :-)
Ach bože, tie ženy na technických pozíciách...
30.09.2020 - 11:44:49
00
Odfoť a daj to aj sem :-) To, že je to bloknuté, je v poriadku, je to o legislatíve a certifikácii... Úplne iná vec je, keď Ti porušenie legislatívy a certifikácie ponúknu priamo v návode, tak to je slušná haluz... :-(
30.09.2020 - 12:10:21
00
toto je screen z návodu k displeju čo som našiel na nete - návod je síce od Insportline, ale Dema to bude mať tiež podobné.
Príloha:
vyrez z DPC10.JPG
vyrez z DPC10.JPG 42.24 KiB thumb_up0thumb_down

30.09.2020 - 13:43:24
00
Tu sú videa kde to vidieť, ak je to on.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&source=hp&ei=XnR0X567J82maNH_ubgP&q=manual+Displej+BAFANG+DP+C10.UAR&oq=manual+Displej+BAFANG+DP+C10.UAR&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQDDoFCAAQsQM6CAgAELEDEIMBOgIIADoFCC4QsQM6AgguUNQWWOteYM90aABwAHgAgAGdAYgBuAeSAQMxLjeYAQCgAQGgAQKqAQdnd3Mtd2l6&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwie4qSl65DsAhVNExoKHdF_DvcQ4dUDCAo
30.09.2020 - 14:09:36
00
Vdaka za snahu pomôcť, toto som ale všetko už videl ale nič z toho u mna nefunguje. Navyše sa nedostanem ani ku konektoru displeja (je ukončený niekde v ráme) takže mi nepomôže ani keby som kúpil program. kábel. Asi mi neostane nič len to nechať tak ako je.
Navyše sa mi na displeji ani nezobrazujú hodnoty batérie b04 až b10, funguje len teplota b01.
Tu je návod z Dema:
Príloha:
20200930_150919.jpg
20200930_150919.jpg 141.26 KiB thumb_up0thumb_down

01.10.2020 - 06:34:22
00
Zisti si kde je najbliššie zastúpenie Dema a zavolaj tam či by stým vedeli niečo urobiť.
01.10.2020 - 08:21:53
00
keyboard_arrow_up