Jaiub napísal:
Este to potvrdte tymi 34 gramami a zabudnem ze som nad nimi uvazoval :-D

Prílohy:

20201013_203519.jpg
20201013_203519.jpg 780.11 KiB thumb_up1thumb_down

13.10.2020 - 20:38:06
00
Francisek napísal:
Bol u mňa medzi top favoritmi na nový bike no po tejto informácií ho škrtam zo zoznamu. Do.ebali to teda slušne.

Čo na tom do.ebali? Nechápem
13.10.2020 - 20:38:21
00
Tak berem spat, povazujte tuto moju “novinku” za bezpredmetnu :lol:
13.10.2020 - 20:45:07
00
LukasOn napísal:
Čo na tom do.ebali? Nechápem


Som ťažší jazdec, keď jazdím dávam biku zabrať, neverím, že ten materiál vydrží dlhodobé namáhanie. Viem, robí to tak viac značiek ale vždy som sa takémuto riešeniu vyhol lebo tomu proste neverím. Keby som mal 70kg možno.
Mal som viac bikov od S a FSR mi vždy vyhovovalo, takto už ďalší nebude.
Nuž, nech teda šetria náklady na výrobu...
13.10.2020 - 20:50:32
00
Stumpjumper evo (s vyssim zdvihom) ma stale 4cap horstlink. Chapem ze chceli stumpjumper namierit ako konkurenciu fuelu ex a podobnym nizkozdvihovym trailbikom a (nielen) znizovanim hmotnosti prisiel aj tento krok. Vyzera celkom schopne, ale ked tomu tak nakladas ako vravis, asi to nie je uplne bajk pre teba :)
13.10.2020 - 20:54:02
00
Áno lebo značka ako Specialized zamestnáva idiotov ktorý skonštruovali S-Works ktorý nič nevydrží, a niekto kto taký bike nevidel asi ani naživo napíše hneď prvé do.ebali ho ......
13.10.2020 - 20:56:15
00
Prepáčte mi, že som vyjadril názor... Ľuďom tu *****.
13.10.2020 - 21:12:57
02
Áno lebo značka ako Specialized zamestnáva idiotov ktorý skonštruovali S-Works ktorý nič nevydrží, a niekto kto taký bike nevidel asi ani naživo napíše hneď prvé do.ebali ho ......


no neviem, tie ich bajky su celkom povestne tym, ze ich krive zadne stavby nicia tlmice... a to az do takej miery, ze potrebovali aby im Ohlins spravil specialitku ktora naprava chyby dizajnu ramu :lol:
13.10.2020 - 21:22:46
00
Prepáč ja nič v zlom, ale podľa obrázku na S-Works napísať že to doje.ali tak to je divný názor, názor je keby tu napíšeš co sa ti nepozdáva ale nie toto. A podľa tvojho posledného komentáru aspoň vidím s akou inteligenciou sa tu bavím.
13.10.2020 - 21:24:21
00
foobar napísal:
no neviem, tie ich bajky su celkom povestne tym, ze ich krive zadne stavby nicia tlmice... a to az do takej miery, ze potrebovali aby im Ohlins spravil specialitku ktora naprava chyby dizajnu ramu :lol:

Ja to berem, žiaden rám nie je dokonalý, a rád si vypočujem kritiku na akýkoľvek bike nato tot u je,mna len vytočí keď vidím že niekto na základe fotky napíše doje.ali to......
13.10.2020 - 21:27:02
00
Ten ich S-Sizing to je fakt sila. XXL dlhy ako lokomotiva razvor - 1300, TTE 690, ale sedlova trubka 465 :tmi:
13.10.2020 - 21:31:26
00
Keď som sadol na tú S5 som sa cítil jak na motorke ?? a to mam 187 a som zvyknutý na XL rámy ?
13.10.2020 - 21:33:17
00
O to nejde, predstavec vies dat kratsi, ale namahaniu do neba trciacej sedlovky zabranit nevies.
Nehovoriac o tom, ze namiesto toho, aby spravili serioznu integrovanu sedlovku (a zobrali kseft inym) riesia taketo sprostosti.
13.10.2020 - 21:42:18
00
Palo TT napísal:
Ten ich S-Sizing to je fakt sila. XXL dlhy ako lokomotiva razvor - 1300, TTE 690, ale sedlova trubka 465 :tmi:


A? Ved to je trail bajk s teleskopkou - cim kratsia sedlova trubka, tym sa tam da dat teleskopka s vyssim zdvihom ktora sa da v zjazde hlbsie zasunut a bude menej zavadzat.

Dlhe sedlove trubky su prezitok. Kratki ludia si dnes mozu kludne zobrat aj Lko ked chcu dlhsi razvor a viac natiahnuty posed, a dlha sedlova trubka im nebude branit v sedeni.
13.10.2020 - 21:43:46
00
Áno dlhá teleskopka to vyrieši, ale ako píše Palo TT to namáhanie na sedlovú trubku bude veľké.
13.10.2020 - 21:48:07
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up