Zdravim...v shope mate polozku s jemne nespravnym, ale zato celkom vtipnym nazvom ...
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/montazne-centrovacie-stojany/park-tool-uchylkomer-na-meranie-rovnosti-kotuca-parktool-pt-dt-3i-2.html
Kedze tento pristroj meria odchylku, mal by sa nazyvat odchylkomer.
Hoci ani uchylkomer by niekedy nebol k zahodeniu...:)
14.10.2020 - 10:19:13
06
To je do vtipkara :-D.
14.10.2020 - 10:34:12
00
nie ja myslim ze to velmi potrebna vec, mtbiker s nou urobi dieru do sveta ... ;-]
14.10.2020 - 10:59:52
00
ddemo vďaka za upozornenie, popis bol prevzatý od dodávateľa. Upravili sme ho na lepší tvar : https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/montazne-centrovacie-stojany/park-tool-indikator-na-meranie-rovnosti-kotuca-parktool-pt-dt-3i-2.html ;)
14.10.2020 - 12:14:04
01
Kúpil som si u vás direto xr a blbne ant+
Mam tacx Micro USB redukciu ant+ od firmy Tacx ktorá funguje cez mobil lebo hrudný pas sigma funguje cez redukciu bez problémov. Tak isto to blbne keď zapojim garmin 530, vdirete zelená kontrolka stále bliká garmin síce nájde to direto, ale nejde ovládať záťaž.. Kamoš ma tiež direto a garmina a jemu to ide na 100%

Pisal som aj na vašu podporu, ale tam mi.,, skvelo,, poradili nech si kúpim ant+ usb do počítača ☹️ tak píšem sem ci neviete o nejakej rade, kde môže byť problém?
15.10.2020 - 09:13:15
00
rajcziovamaria kompatibilitu s ANT+ adaptérom iného výrobcu nieje možné garantovať. Vyskúšajte trenažér spárovať na mobile pomocou aplikácie výrobcu - teda My E-Training cez Bluetooth, aby ste overili, či trenažér funguje správne a je možné meniť odpor manuálne cez ich aplikáciu. Čo sa týka spárovania s Garminom Edge 530, tak to by malo fungovať podľa výrobcu : https://lnk.sk/gamz , ale nemáme to otestované . Skúste prípadne poprosiť kamaráta, či sa dokáže spárovať s jeho Garminom s Vašim trenažérom. Pokiaľ by trenažér nekomunikoval cez žiadny protokol a nebolo možné jeho ovládanie, bude potrebné ho reklamovať : https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/vsetko-o-nakupe.html .
16.10.2020 - 09:49:46
00
vedeli by ste pridat moznost vyhladavania v objednavkach? uz viackrat sa mi stalo, ze som chcel rovnaku vec objednat, len som si nebol isty, ktory produkt to presne bol a musel som ich postupne preklikavat.
16.10.2020 - 11:10:51
05
kafe asi vieme, len si chcem overit ako by to malo fungovat. Cize by si chcel vyhladavat v produktoch, ale len medzi tymi, co si uz objednal? Alebo vidiet zoznam produktov, ktore si objednal (suhrnne vo vsetkych objednavkach)? Alebo napr. pri produkte vidiet nejaku ikonku/indikaciu, ze tento produkt si uz kupil a odkaz na konkretnu objednavku/objednavky?
16.10.2020 - 11:55:30
00
Nejak takto?
Príloha:
objednavky.png
objednavky.png 231.75 KiB thumb_up0thumb_down

16.10.2020 - 12:18:21
11
cervo takto ako to navrhol user_id (diky) sa mi to paci. Idealne aj obrazkami. Cize priklanam sa k verzii - "vidiet zoznam produktov, ktore si objednal (suhrnne vo vsetkych objednavkach)". Mat moznost vidiet to priamo pri produktoch, ze "tento produkt si si objednal dd.mm.yyyy" by bol velmi pekny bonus k tomu.
16.10.2020 - 12:35:54
00
Dik user_id :). OK, zaradime do todo listu a dorobime.
16.10.2020 - 12:50:05
10
cervo napísal:
kafe asi vieme, len si chcem overit ako by to malo fungovat. Cize by si chcel vyhladavat v produktoch, ale len medzi tymi, co si uz objednal? Alebo vidiet zoznam produktov, ktore si objednal (suhrnne vo vsetkych objednavkach)? Alebo napr. pri produkte vidiet nejaku ikonku/indikaciu, ze tento produkt si uz kupil a odkaz na konkretnu objednavku/objednavky?


"vidiet zoznam produktov, ktore si objednal (suhrnne vo vsetkych objednavkach)" je správne
presne toto som chcel dnes navrhnut, vsimol som si to na Alze, vo svojom profile sa da sa kliknut na "objednavky" (ako tu), ale aj na "zakupeny tovar" ... vtedy zobrazi zoznam vsetkych tovarov, ktore som si kedy u nich kupil (a pri kazdej polozke je uvedena objednavka, v ktorej ten tovar bol, takze sa da priamo prekliknut aj do nej)
16.10.2020 - 21:39:14
00
Ahoj cervo
Tejto rozpravke o slepom skladnikovi ako mam verit?

Vami objednaný produkt Pirelli P ZERO™ Velo 4S 28-622 cestný plášť (28-622) sa nám žial nepodarilo dohľadať na sklade v požadovanom množstve (máme jeden kus). Občas sa nám stane, že naskladníme nesprávny tovar, prípadne sa tovar skladovaním poškodí a prídeme na to až pri expedícii zákazníckej objednávky. Veľmi nás to mrzí, pretože to posunie dodanie Vašej objednávky na 27.10.2020.


Podla mna je skor realnejsia tak o kamaratovi ktory ich tiez chcel a kedze boli len 3ks na sklade (po mojej objednavke ostal len jeden kus) tak sa to dalo jemu a ja si musim pockat.
Pripadne ta o druhom zakaznikovi ktory si nepoziadal o dorovnanie ceny a kupil za vasu webovu cim by mtbiker zarobil viac.

Nech je to ktorakolvek z nich tak by bolo chlapskejsie to povedat na rovinu.

Dik
19.10.2020 - 17:51:30
00
scarinko ta "rozpravka" je presny opis situacie, ktora obcas nastane. Napr. sa pri expedicii zisti, ze nesedi rozmer, alebo zmes. Nie je neobvykle, ze tovar ma na stitku alebo krabicke zly EAN, pripadne je v krabicke iny produkt ako tam ma byt. Toto su zial veci, na ktore neprideme pri naskladnovani, ale az pri expedicii a kontrole objednavky.

To ze by boli predane inemu zakaznikovi mozem vylucit - a.) procesne to nejde, b.) vidim v systeme, ze na ne nebola ina objednavka po tvojej a c.) taketo veci nerobime.
19.10.2020 - 18:26:59
00
Preco sa tieto veci nekontroluju pri prijme tovaru ale az ked tovar odchadza k zakaznikovi? Robim na nakupe a logistike a u nas taketo nemoze nastat aby skladnik prijal iny tovar na inu skladovu kartu. To ze sedi jeden udaj (EAN, PN, ...) nestaci. Musi sediet aj nazov a charakter tovaru. Tu kontrolu musite predsa robit na vstupe a nie na vystupe kde uz tovar je predany a prenasate tieto starosti na zakaznika. Tak isto poskodeny tovar. Ked pride tovar s poskodenym obalom musi sa dat preverit pred prijmom a nie az ked to zisitim pri expedicii. Ak je nesposobily tak nemoze byt prijaty a riesi sa RMA s dodavatelom pripadne kurierom.
19.10.2020 - 18:31:44
00
keyboard_arrow_up