na druhej strane sa neda skakat? ci preco boli akurat na cyklo? mozno len lepsi vyhlad
14.10.2020 - 08:47:50
00
Po tej druhej strane skoro nikto nechodí, teda ich vidí menej ľudí, menšia reklama. Na cyklotrase je zaujímavejší výhľad na Bratislavu.
14.10.2020 - 11:18:31
00
konecne, mne teda dost vadili, raz tipek drgol do synatora, ten spadol, nastastie siel pomaly. raz ked tipek namotaval lano, tak ma nim zachytil o barany, divaci kedykolvek cuvnu krok dva, a uz je problem. Keby skakali na opacnej strane tak mi to nevadi, ale toto je predsa len cyklochodnik a dost frekventovany.
14.10.2020 - 11:26:44
00
Jano1987 napísal:
Po tej druhej strane skoro nikto nechodí, teda ich vidí menej ľudí, menšia reklama. Na cyklotrase je zaujímavejší výhľad na Bratislavu.


To nie je o tom. Teda nebolo poznam chlapika co to vymyslel a zacal ako prvy. Par krat som dokonca mal ist pomahat lebo som v tedy prenho robil (vzdy som sa vyhovoril v tedy to totiz bola uplna cernota) Neskor to ciastocne zlegalizovali ale to som uz pre nich nepracoval.

Kazdopadne skakalo sa povodne z druhej strany neviem kto a preco to presunul. Ale to je uz peknych par rokov psat. 2006 sa mi zda. Predpokladam, ze dnes je to uz uplne ina partia.
14.10.2020 - 13:22:28
00
Jano1987 napísal:
Ja som ich tam stretával pravidelne. Obsadili celý 1 pruh a problém nastal v momente, keď tam bolo veľa ľudí, resp. divákov, že veľakrát som musel zosadnúť z biku a tlačiť ho, lebo nikto z nich neuhol ani o 1mm. Druhou stranou je otázka legality tejto zárobkovej činnosti.

O co ide? Niekto skace z mosta do vody? ?
14.10.2020 - 13:28:29
00
rastoBA
o toto ide, a asi aj s bezpečnosťou je to dosť pofidérne...
https://www.facebook.com/watch/?v=676160022768426
14.10.2020 - 13:40:14
00
vajnorský podjazd na Jurave aktuálne...
https://www.facebook.com/Zdru%C5%BEenie-obc%C3%AD-Jurava-1252330311456558/photos/pcb.3513996728623227/3513995928623307/
14.10.2020 - 17:38:36
01
Pravidelný problém. Všetky tie podjazdy bývajú plné vody. Naposledy som videl rodinku s dvomi malými deťmi, prenášať biky a deti cez kolaje vrchom. Keď dlhšie prší, tak tade ani nechodím. Zase sa niečo robilo hurá systémom :( Ale veď vlastne môžeme byť radi, že nám niečo vôbec spravili...
14.10.2020 - 17:52:43
01
prestane pršať a za deň voda klesne ... a je to len raz dva krát do roka, takže pohoda.....ako ináč mali tie podjazdy urobiť ?
14.10.2020 - 18:04:16
01
luky64: Asi tak aby tam voda nestála. No vidím, že si jeden z tých, čo sú radi, že niečo vôbec je (ja som tiež). Toto je presne Slovensko a presne preto je tam kde je... A neberte to, že som vyplakávač, ale keby to bolo za Mečiara a podobne, tak rozumiem. Toto stavali 30 rokov po revolúcií a vidím, že nič sa nezmenilo. A to ma štve...

Smiešne sú aj tie značky, že zosadni z bicykla pred niektorými tými podjazdami. To je ako tiež v pohode?! A dúfam, že tí čo tu vyžadujú 100% dodržiavanie zákona od chodcov a od ostatných účastníkov premávky (všetci viete na koho narážam), tam pekne vždy z toho biku zlezú. Ja som tam tlačiť ešte nikoho nikdy nevidel.
14.10.2020 - 18:20:12
00
Lenze tam sa neda vybavit aby tam voda nestala. Tecie totiz tadial Sursky kanal a ked ten stupne, tak to proste cele zaplavi
14.10.2020 - 18:23:00
00
Aj cyklotrasu pri Morave z času na čas zaplaví. Sú to situácie, ktoré sú ozaj raz za čas. Neviem ako to je presne, ale viem, že dosť cyklotrás je vedených aj v zátopovej oblasti. Veľa ľudí si to aj pochvaľuje, pekná príroda, kľud a podobne, ale má to aj svoj dôvod.
14.10.2020 - 18:59:57
01
Na Slovensku veľmi obľúbené slová: "NEDÁ SA"

Ja sa budem hádať. Podľa mňa sa vždy skoro všetko dá. Jasné, že sa nedá, keď sa nechce. Napríklad namiesto podjazdov, mohli byť nadjazdy. Alebo ten človek, ktorý to navrhoval o tom nevedel, že je tam Šursky kanál? A voda tam stojí, aj keď kanál nie je vyliaty. Čiže tam vôbec nebolo riešené odvádzanie vody, napríklad do toho Šúrskeho kanála. Ale ako som písal vyššie. Čo vlastne chceme? Buďme radi, že sa niečo vôbec urobilo...

Inak zo Slovenska ma napadne hneď 10 podobných príkladov ako sa NEDÁ (každému normálnemu človeku sa pri tom zastaví rozum). Ako prvý uvediem, keď sa raz pýtali, že prečo sú kanály v Bratislave na ceste tak, že autá musia kolesami chodiť priamo po nich. Tiež bola odpoveď, že sa to inak nedá spraviť. Tak keď sa nedá, tak sa nedá a basta...

A ako príklad uvediem keď sa nedá, ale musí sa spraviť. V Pezinku ten nadjazd. Museli to spraviť kvôli vlakom, aby mohli chodiť 160km/h. Spravili ho ako spravili, ale aspoň poriešili, že je vyhrievaný a tak tam zime nie je ľad. Inak by bol určite neprejazdný. Takže sú príklady, keď sa chce (keď sa musí), tak sa dá.
14.10.2020 - 19:04:06
11
klud, ano mas pravdu, DA SA TO :)
na predoslej stranke som daval schemu: https://www.mtbiker.sk/forum/post1647992.html#p1647992
bude tam prepojenie bez nutnosti ist cez podjazd
14.10.2020 - 19:07:58
00
iron.hide: Dnes som nejaký nabrúsený. Asi, že je vonku tak hnusne :(
14.10.2020 - 19:32:56
00
keyboard_arrow_up