Ahoj, otázka asi pre vštkých jazdcov s okuliarmi :)
Máte niekto nejaký nápad ako zabezpečiť aby sa okuliare neustále nezahmlievali ? Riešením tentokrát bohužiaľ nieje nechať okuliare doma kedže to by som dobre nedopadol, rovnako sa necitím najlepšie ked zjazdujem trail a viem že vidím o 50% horšie kvôli okuliarom ktoré samozrejme nejde čisťiť každú mińútu.
Možno pozná niekto nejaký prípravok na okuliare ktorý tomu zabráni a zároveň nezničí okuliare ?

Ďakujem :)
15.10.2020 - 22:34:14
00
Skús bližšie popísať okolnosti kedy sa ti okuliare zahmlievajú. U mňa sa napr. zahmlievajú sa keď sa môj dych dostane na ne, napr. keď mám v zime šatku až cez nosa, alebo keď zastavím a študujem trasu, inak za jazdy nie. Každopádne sa snažím ich neutierať pokiaľ je to možné a aby sa "odhmilili" sami prúdiacim vzduchom počas jazdy.

Ďalšia možnosť je kúpiť okuliare s nejakou "antifog" úpravou
16.10.2020 - 07:09:54
00
Tych vodiciek je na nete dost , aj tu mas na shope os BBB . Pouziva sa to do plaveckych a potapacskych okuliarov . Stoji to od 2-x € .
16.10.2020 - 07:47:09
00
Nanes penu na holenie potom oplachni teplou vodou a mas vybavene.
16.10.2020 - 08:08:08
00
Mne sa rosia len tie lacnejšie.
16.10.2020 - 08:15:26
00
MarekQX napísal:
Ahoj, otázka asi pre vštkých jazdcov s okuliarmi :)
Máte niekto nejaký nápad ako zabezpečiť aby sa okuliare neustále nezahmlievali ? Riešením tentokrát bohužiaľ nieje nechať okuliare doma kedže to by som dobre nedopadol, rovnako sa necitím najlepšie ked zjazdujem trail a viem že vidím o 50% horšie kvôli okuliarom ktoré samozrejme nejde čisťiť každú mińútu.
Možno pozná niekto nejaký prípravok na okuliare ktorý tomu zabráni a zároveň nezničí okuliare ?

Ďakujem :)

Muc Off Antifog je super. Okuliare sa nezahmlievaju pocas jazdy vobec a po pauze su hned odhmlene.
Inak zalezi aj ake mas okuliare, ci maju otvory na odvetravanie.
16.10.2020 - 09:12:59
00