Neviem si teda predstaviť to praktické hľadisko vonkajšej batérie, ale napíš niečo, môžem sa mýliť, lebo nemám vonkajšiu batériu. A možno som sa pred tým zle vyjadril, mal som na mysli síce vnútornú, ale odnímateľnú.
Výhoda-jednoduché,rýchle vybratie, a vloženie,aj keď je e-bike celý od blata,toto je zásadná výhoda,ani sa nemusím zohnúť-videl som ako sa vyberá
baterka napr. z Ghost HybRide ASX,toto ja určite nechcem.
Sú aj jednoduchšie systémy,ale väčšinou sú dvierka zo spodu prednej rámovej trubky,po blatovom výjazde pekne zaprasené,toto tiež nechcem.Ale úplne top level hlúposti je zabudovaná baterka,keď je na jej vybratie nutná demontáž motora.
Mám Meridu e-one Sixty 900,druhý rok šlape bez problému v každom počasí,meniť určite tak skoro nebudem,keď vidím aký je pomer cena/osadenie na nových modeloch e-bikov,len krútim hlavou.
Ak by som kupoval teraz,bral by som toto:
https://eshop.merida.sk/eone-sixty-m-rida-karminova-metaliza-cerveny-_d26990.html#prettyPhoto[pp_gal]/0/
za 3600 eur komplet Shimano E8000 ,
vidla RS Lyrik,tlmič Rock Shox Super Deluxe R atď. akurát pohon Sram NX by som asi vymenil,ja mám model kde bol pohon komplet XT 11-sp. šlape bezchybne stále.