MageZ neber to ako rypanie... ale v com je vyhoda? menis brzdu podla vyjazdu? alebo k comu potrebujes mat staly pristup k bowdenom?.... lebo ja som starsom
biku prvy krat odvzdusnoval brzdy po 8 rokoch a to iba odvzdusnoval....
na oboch bakelitoch mam vnutorne vedenie s vyformovanymi vnutornymi kanalikmi, cize staci z jednej strany zasunut do spravnej dierky a uz len tlacit dnu a vyjde to von po chvili samo
- je to fajn, je to esteticke, ale hadice v tom vedia buchat a ustia toho vnutorneho vedenia su nachylne na obrusovanie vibrujucimi hadicami (najpr ubuda z laku a neskor z karbonu)..a ked z casu na cas clovek chce vymenit brzdu (havaria, ***** sa, vymena za iny model..), tak moze len <>vat. Keby to bolo vnutorne vedenie bez tych kanalikov, tak by som to rovno ***** do kontajnera. Vnutorne kanaliky zas zvysuju hmotnost a domnievam sa, ze aj cenu vyroby ramu.
Na startom Spectrale bolo potrebne aj kluky zhodit ked sa to tam tahalo okolo stredu...fakt vyhra, ale vyzera sa sa uz poucili. Samozrejme ze samotne vonkajsie vedenie nezmena automaticky ze je to dobre - na niektorych
bikoch sa tie hadice vsemozne suchaju, zalamuju ci plantaju, nie je to vzdy lahke vymysliet.